Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
Ona1991
Member
Member

Idd. Plopsaland sluit ook quasi alles van achtbanen bij temperaturen onder 0, die attracties zijn daar gewoon niet op voorzien zoals ze dat in Disneyland wel zijn. Dat gezegd zijnde, als het vriest én er ligt een dik pak sneeuw/ijslaag dan heb je wel kans dat ze big thunder mountain, indiana jones en andere buitenrides dicht houden tot het wat begint te dooien. Ze zijn in Disneyland op veel extreme weersomstandigheden voorzien, maar op alles nu ook weer niet. Zij hebben ook wel een bepaalde grens waarbij besloten word van in die situatie doen we de buiten attracties niet open. Deze ligt veel verder dan in de meeste Europese parken, maar hij is er wel. ;)
Afbeelding
Ona1991
Member
Member

Pause Gourmande vouchers zijn altijd geldig voor een gesuikerde donut (enkel die soort, geen geglazuurde ofzo) of magnum ijsreep (degene die je bij veel van de fastfood menu's krijgt als dessert, ook hier geen andere keuze mogelijk) en een frisdrank (beker, geen flesjes) of warme drank naar keuze.
Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Ona1991 schreef:Pause Gourmande vouchers zijn altijd geldig voor een gesuikerde donut (enkel die soort, geen geglazuurde ofzo) of magnum ijsreep (degene die je bij veel van de fastfood menu's krijgt als dessert, ook hier geen andere keuze mogelijk) en een frisdrank (beker, geen flesjes) of warme drank naar keuze.
als je water of bruiswater kiest krijg je wel flesje
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Anneke
Member
Member

is dat een gewone beker of een disney beker ?
Mouseketeer
Member
Member

Anneke schreef:is dat een gewone beker of een disney beker ?

Dat is een gewone kartonnen beker.
Als je een plastice Disney beker wilt, betaal je 9,99€ extra voor de beker.
Afbeelding
calimero
Member
Member

Zelf x in parijs geweest met vorst graad of 5 onder nul en toen waren wel gedelijk achtbanen dicht. Indiana jones, big thunder mountain. Alles wat voor de rest binnen niet dat was open. Hangt ook sterk af van hoeveel vocht er in lucht zit en of remmen het aankunnen.

In de efteling gaan de banen inderdaad snel dicht bij kou. Baron hebben ze vorig jaar in het station onder bij de wielen en remmen warmte lampen geplaatste die er voor zorgen dat karren wel kunnen rijden dus die gaat nog redelijk lang door.
Angel007
Member
Member

Deze ochtend kon je wel in het doolhof van Alice, maar de toren was gesloten, je kon hier wel binnen, maar niet naar boven en er stond ook een cm om hier op toe te kijken.
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Cynderella
Member
Member

Angel007 schreef:Deze ochtend kon je wel in het doolhof van Alice, maar de toren was gesloten, je kon hier wel binnen, maar niet naar boven en er stond ook een cm om hier op toe te kijken.
Had dat te maken met de vrieskou?
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Angel007
Member
Member

Ja, er was wel buiten veel gestrooid tegen uitglijden, maar daardoor mocht je dus niet op de trappen omhoog in het kasteel
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
olafLover
Moderator
Moderator

calimero schreef:In de efteling gaan de banen inderdaad snel dicht bij kou. Baron hebben ze vorig jaar in het station onder bij de wielen en remmen warmte lampen geplaatste die er voor zorgen dat karren wel kunnen rijden dus die gaat nog redelijk lang door.
Klopt, vandaag waren de phyton en Joris en de Draak dicht, maar de Baron reed wel en die had warmte lampen bij de wielen.
Moet wel zeggen dat de kou ook voor vervelender was dan in Disney, vraag me af of we zulke andere dingen doen in de Efteling (geen winkeltjes?)
Beej_
Member
Member

Zijn er nog prijsverschillen met de metro van Paris Nord naar Disney? Ik ben bijvoorbeeld 29, maar ik neem mijn ouders mee (65/82)
Telly
Member
Member

Kan iemand helpen?
Ik heb in het Nederlands mijn reservatie gemaakt, in het Nederlands mijn bevestiging gekregen en daarna krijg ik alles in het Frans (réservation, des information utiles...)
Waaraan ligt dit? en hoe krijg ik het opnieuw in het Nederlands?
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Telly schreef:Kan iemand helpen?
Ik heb in het Nederlands mijn reservatie gemaakt, in het Nederlands mijn bevestiging gekregen en daarna krijg ik alles in het Frans (réservation, des information utiles...)
Waaraan ligt dit? en hoe krijg ik het opnieuw in het Nederlands?
Reserveringslijn bellen

Afbeelding
Afbeelding
boogschutter
Member
Member

Zijn de characters nu weer terug in de hotels.of vanaf wanneer.en komen ze weer in elk hotel.
en tot wanneer zijn er characters bij cafe mickey.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

boogschutter schreef:Zijn de characters nu weer terug in de hotels.of vanaf wanneer.en komen ze weer in elk hotel.
en tot wanneer zijn er characters bij cafe mickey.
Café Mickey is tot 28 maart en de hotels zou vanaf de dag nadien zijn...

De Disney figuren zijn t/m 28 maart 2017 te vinden in Café Mickey.
Vanaf 29 maart vind je de Disney figuren in het Plaza Gardens Restaurant, Inventions en Auberge de Cendrillon.

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Praktische & Algemene Informatie - Disneyland Paris”