runDisney 2017 Disneyland Parijs

Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Vanaf nu kunnen pakketten gekocht worden voor Rundisney in Disneyland Paris zonder toegangstickets.
Enkel voor jaarkaarthouders!
Losse tickets voor de wedstrijden zijn er nog niet.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
M.iranda
Member
Member

Oh dan ga ik eens informeren, hoop ze dan leuke aanbieding hebben voor de overnachtingen. En dan ben ik verzekerd van startbewijs :) dank voor je bericht!!
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Nieuwe officiële afbeelding voor Rundisney 2017 in Disneyland Paris.

Afbeelding

Vanaf nu kunnen pakketten gekocht worden voor Rundisney in Disneyland Paris zonder toegangstickets.

Afbeelding
Afbeelding
kazerneke
Member
Member

Prins Adam schreef:Nieuwe officiële afbeelding voor Rundisney 2017 in Disneyland Paris.

Is dat ergens officieel bekendgemaakt dat er geboekt kan worden zonder toegangstickets ? ( En zijn er eventueel prijzen beschikbaar ? )
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

kazerneke schreef:
Prins Adam schreef:Nieuwe officiële afbeelding voor Rundisney 2017 in Disneyland Paris.

Is dat ergens officieel bekendgemaakt dat er geboekt kan worden zonder toegangstickets ? ( En zijn er eventueel prijzen beschikbaar ? )
Moet even rechtzetten dat je enkel hotel kan boeken met jaarkaart voor die periode.
De tickets voor de wedstrijden kunnen pas later bijgeboekt worden.
Er is dan wel het risico dat ze op zijn....

Afbeelding
Afbeelding
christel8519
Member
Member

Hoi hoi allemaal :-)

Pas sinds een week weet ik dat er ook in Disneyland Parijs een Disney Run word georganiseerd, laatbloeier ;-) maar wel een hele geinteresseerde laatbloeier! Ik zou heel graag deel willen nemen hier aan, ik doe dit vooralsnog in me uppie, en ik vroeg me af of iemand op de hoogte is van wanneer losse tickets in de verkoop gaan? Rond wanneer was dat vorig jaar? En zit daarbij dan ook de toegang tot het park of moet je die nog los er bij kopen? Qua hotel zag ik iemand hier die via orbitz heeft gereserveerd, ben ik ook meteen gaan doen, maar volgens mij kan dit niet anders dan via creditcard nummer doorgeven, toch??

Sorry voor de vragen :oops: Maar wil zooo graag deelnemen, het liefst zo voordelig mogelijk :)
Elien
Member
Member

christel8519 schreef:Hoi hoi allemaal :-)

Pas sinds een week weet ik dat er ook in Disneyland Parijs een Disney Run word georganiseerd, laatbloeier ;-) maar wel een hele geinteresseerde laatbloeier! Ik zou heel graag deel willen nemen hier aan, ik doe dit vooralsnog in me uppie, en ik vroeg me af of iemand op de hoogte is van wanneer losse tickets in de verkoop gaan? Rond wanneer was dat vorig jaar? En zit daarbij dan ook de toegang tot het park of moet je die nog los er bij kopen? Qua hotel zag ik iemand hier die via orbitz heeft gereserveerd, ben ik ook meteen gaan doen, maar volgens mij kan dit niet anders dan via creditcard nummer doorgeven, toch??

Sorry voor de vragen :oops: Maar wil zooo graag deelnemen, het liefst zo voordelig mogelijk :)
Vorig jaar gingen de losse startbewijzen op 16 februari in de verkoop, maar waarschijnlijk gaat het nu een stuk later zijn aangezien we spreken van "Lente 2017" en nog steeds geen concrete datum hebben. Dit is enkel je startbewijs, tickets moeten nog apart bijgekocht worden.

Geen idee of je het over mij had, maar ik heb ook via Orbitz gereserveerd en dit kan idd enkel via creditcard of PayPal (zoals de meeste boekingsites).
mickey71
Member
Member

Ik heb zojuist telefonisch gereserveerd voor Sequoia Lodge en ik kon de disney run tickets voor alle afstanden er gelijk bij boeken.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Brigges
Member
Member

Leuk Mickey71. Dan zien we elkaar vast wel. Ik zit ook in Sequioa lodge en ben ook van plan alle drie de afstanden te lopen.

Ik was van plan met de trein te gaan maar heb een week geleden een vliegticket gekocht (retour € 62,00) wat voor mij voordeligere is dan met de trein.
mickey71
Member
Member

We zien elkaar vast wel. Brigges. Vorig jaar ook meegedaan en het was ontzettend leuk.

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
TAVL
Member
Member

RunDisney, here I come! Sequoia geboekt. Nu nog een ticket om te mogen lopen. :D

Hoorde gisteren dat ze de losse verkoop aanvankelijk rond deze tijd zou starten, maar dat dit verschoven is. :(
Laura
Member
Member

TAVL schreef:RunDisney, here I come! Sequoia geboekt. Nu nog een ticket om te mogen lopen. :D

Hoorde gisteren dat ze de losse verkoop aanvankelijk rond deze tijd zou starten, maar dat dit verschoven is. :(
Leuk dat je in Sequoia verblijft!

De losse verkoop is niet verschoven. Er gingen geruchten van begin februari, en dat is het nog niet. Op de runDisney site zelf staat nog altijd dit:
Booking a race bib only (i.e. without a stay) will be available as from spring 2017.*
*Subject to change. You will be informed of any changes in the appropriate way.
Bron: http://run.disneylandparis.com/

Gezien het officieel pas 1 maar Lente is en dit duurt tot 31 mei, kan de losse verkoop nog steeds even duren. De pakketten zouden in de herfst in de verkoop gaan, en dit werd november 2016 (wat nog steeds in de herfst valt). Nog even geduld.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
TAVL
Member
Member

De betreffende castmember gaf aan dat dit de verwachting was: eind januari, begin februari. Maar dat het stil bleef qua informatie vanuit Run Disney. Weet dat ik dit met een korreltje zout moet nemen. Ach ja, hou het gewoon in de gaten. :D ;) Lopen zal ik. :D
olafLover
Moderator
Moderator

Als je in Sequoia verblijft, waarom heb je je bib daar niet bij geboekt dan? Je hoeft geen losse dan toch?
TAVL
Member
Member

Wij gaan een aantal dagen en met kinderen. Daarmee is de aanbieding voor Run Disney niet zo interessant ten aanzien van andere aanbiedingen. Het arrangement:
- Kinderen niet gratis,
- Alles in 1 keer betalen,
- Annuleren niet mogelijk.

Enige echte voordeel is de bib die je hebt, maar jammer dat het extra kosten om die kosten te mogen maken.
Plaats reactie

Terug naar “Archief 2017”