Algemeen Vragen Topic
- Prins Adam
- Beheerder

In de week lukt het nooit op een deftige manier. De Star Wars show is om 18u45 en dreams om 19u....Stitch87 schreef:Heeft er al iemand een poging gedaan om zowel de avondshow van star wars als de dreams te zien op dezelfde avond? Is het gelukt? Of hoeveel minuten was je te laat met snelwandelen (indien mogelijk)?
In het weekend heb je een uur tussen beide dan lukt het wel...(moet je wel de eerste star wars kijken)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Cynderella
- Member

Ik heb het niet geprobeerd, maar lijkt onmogelijk. Star wars show was echt pas even voor 19u afgelopen, er worden dan wel de extra deuren geopend naast cinemagique, maar je moet dan echt rennen wil je de laatste 10 minuten van Dreams zien. Als je niet voor de rent zit je in de massa en redt je het überhaupt niet.Stitch87 schreef:Heeft er al iemand een poging gedaan om zowel de avondshow van star wars als de dreams te zien op dezelfde avond? Is het gelukt? Of hoeveel minuten was je te laat met snelwandelen (indien mogelijk)?
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018Starwars is nu om 18:45 omdat park om 19:00 sluit. Tegen de tijd dat jij gaat is het park later dicht en zal dus de show ook pas later zijn. Als om 21:00 dicht gaat zal de show om 20:45 zijn. Als het een weekend dag is heb je kans dat ie twee x word gedaan maar dat is nooit zeker tot daadwerkelijke programma bekend is. Denk dat je beter kan kiezen en genieten van die show dan te gaan stressen of je de andere wel haalt. vergeet niet dat je bij dreams ook nog Mainstreet door moet kan wel achterlangs maar de goede plekjes zullen weg zijn.Lisjuh schreef:Ik ga het over twee weken proberen,maar het park sluit dan de ene dag om 21:00 en de dag erna om 20:00, als seasons om 18;45 is dan zou het moeten lukken, die van 21:00 sowieso die van 20:00 met wat snel wandelen ook wel hoop ik!
Ik heb zaterdag avond beide kunnen doen.
Park ging 8 uur dicht. En de star wars show was er in engels om 18.45 en de franse om 19.45.
Dus de engelse gekeken en daarna naar andere park gelopen.
En even goed stond ik midden op de rotonde voor het kasteel. Met nog een half uur te gaan voor dreams begon
Park ging 8 uur dicht. En de star wars show was er in engels om 18.45 en de franse om 19.45.
En even goed stond ik midden op de rotonde voor het kasteel. Met nog een half uur te gaan voor dreams begon
It's kind of fun to do the impossible

Goed om te weten! Ik was ook in de veronderstelling dat season gewoon om 18:45 zou starten, daarna heb je tijd genoeg klaar te gaan staan voor Dreams.Myriam23 schreef:Ik heb zaterdag avond beide kunnen doen.
Hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb vandaag via de Belgische site geboekt. Maar nu zat ik net nog even de bevestiging te bekijken. Nu zag ik dit in die brief staan. Moet ik me creditcard gegevens opsturen ik heb al eerder geboekt met mijn creditcard via Nederlandse site en dat stond er toen niet
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Laatst gewijzigd door Brina op 31 jan 2017, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- Prins Adam
- Beheerder

Best morgen eens naar de reserveringslijn bellen.

'k zeg niet dat er hier tussen de leden mensen met slechte bedoelingen zitten, maar het forum is openbaar en iedereen kan mee lezen, ook zonder lid te worden, dus je weet maar nooit of er zo'n flauwe grappenmaker denkt van ha ik zal die reservatie eens annuleren of er voor een giga bedrag extra's aan toevoegen... Zullen ze wel meer voor nodig hebben dan die info, maar toch. Better safe than sorry! 

- Prins Adam
- Beheerder

Ik zou een Golden forest in seq lodge aanradenMiniMouse schreef:hoi allemaal,
wij willen 10, 11 & 12 mei naar DLP gaan, nou twijfelen wij tussen 2 hotels.
welke raden jullie aan?!
wij twijfelen tussen newport bay club en sequoia lodge.
of raden jullie een heel ander hotel aan?!
alvast bedankt.

[/u