Partnerhotel: B&B Disneyland Paris Hotel
- FrozenOlaf
- Member

- BerichtenCOLON 68
- GeregistreerdCOLON 11 Nov 2014, 18:35
ok thx ,ben blij om dat te horen
If you can dream it,you can do it !

Dus je kan makkelijk te voet van Explorers naar de B&B? Wij blijven er eind april en ik had er ook aan gedacht om het zo te doen.crepe-au-chocolat schreefCOLONB&B is de laatste stop van de bus. Vanaf het hotel ben je dus in 5 minuten bij het park. Andersom ben je echter ruim 20 minuten kwijt. De eerste stop is het naastgelegen explorers hotel, waarna de bus eerst helemaal naar achteren rijd naar kyriad en de rest. Wij zijn dus vaak bij explorers alvast uitgestapt, ben je veel sneller terug.

Explorers naar B&B is max 5 minuutjes.
Had het vorig jaar alleen als slaapplek gebruikt na 2 dagen Explorers, zodoende toch van alles op onze gemak in Explorers gebruik kunnen maken, en daarna lopend naar onze kamer in B&B.
Had het vorig jaar alleen als slaapplek gebruikt na 2 dagen Explorers, zodoende toch van alles op onze gemak in Explorers gebruik kunnen maken, en daarna lopend naar onze kamer in B&B.
-
merlijntje1983
- Member

- BerichtenCOLON 45
- GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 13:32
Rijd de shuttlebus bij dit hotel ook regelmatig van s'ochtends tot s'avonds?
http://www.transdev-idf.com/horaire-lig ... =0#mainCol
Op deze link kan je de tijden zien wanneer en waar de bus langs rijd.
Ik heb hem afgelopen keer gebruikt en het klopte elke keer op paar minuten.
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
-
merlijntje1983
- Member

- BerichtenCOLON 45
Dank je, hij komt regelmatig dus dag is wel fijn 
-
merlijntje1983
- Member

- BerichtenCOLON 45
Vind het fijn dat bij de partner hotels het ontbijt er nog wel bij zit!
Gister geboekt en een hele mooie aanbieding 7 dagen/6 nachten voor 5 personen voor €472,90
, vind dat echt een mooi prijsje
Gister geboekt en een hele mooie aanbieding 7 dagen/6 nachten voor 5 personen voor €472,90
merlijntje1983 schreefCOLONVind het fijn dat bij de partner hotels het ontbijt er nog wel bij zit!
Gister geboekt en een hele mooie aanbieding 7 dagen/6 nachten voor 5 personen voor €472,90, vind dat echt een mooi prijsje
das idd een hele mooie prijs
Als ik op de bovenstaande link klik dan krijg ik continue de melding: Deze bus rijdt vandaag niet, kies een andere datum. Maar ik mag ingeven als datum, wat ik wil, volgens hun systeem rijdt de bus gewoon nooit (meer).SabinaH schreefCOLONhttp://www.transdev-idf.com/horaire-lig ... =0#mainCol
Doe ik iets verkeerd of is de bus afgeschaft? (Dat laatste lijkt me erg onrealistisch)
Nee hier heb je helemaal gelijk in hoor, ik krijg dit ook. Alleen de dag zelf doet het. Vraag me ook af waarom?makila schreefCOLONAls ik op de bovenstaande link klik dan krijg ik continue de melding: Deze bus rijdt vandaag niet, kies een andere datum. Maar ik mag ingeven als datum, wat ik wil, volgens hun systeem rijdt de bus gewoon nooit.SabinaH schreefCOLONhttp://www.transdev-idf.com/horaire-lig ... =0#mainCol
Doe ik iets verkeerd of is de bus afgeschaft? (Dat laatste lijkt me erg onrealistisch)
De bus is dus niet afgeschaft en sorry ik was vergeten dit te melden...
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
-
merlijntje1983
- Member

- BerichtenCOLON 45
ja met ontbijt! Denk alleen dat het alleen bij de disney hotels is dat er geen ontbijt meer is....pluto71 schreefCOLONmerlijntje1983 schreefCOLONVind het fijn dat bij de partner hotels het ontbijt er nog wel bij zit!
Gister geboekt en een hele mooie aanbieding 7 dagen/6 nachten voor 5 personen voor €472,90, vind dat echt een mooi prijsje
das idd een hele mooie prijsen dus nog met ontbijt erbij? super!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Nee hoor de meeste partnerhotels gaan nu ook zonder ontbijt werken.merlijntje1983 schreefCOLONja met ontbijt! Denk alleen dat het alleen bij de disney hotels is dat er geen ontbijt meer is....pluto71 schreefCOLONmerlijntje1983 schreefCOLONVind het fijn dat bij de partner hotels het ontbijt er nog wel bij zit!
das idd een hele mooie prijsen dus nog met ontbijt erbij? super!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Veel Partner hotels bieden hun kamers zowel met als
Zonder ontbijt aan. Verschil zie je goed als je bv via trivago zoekt. Dan zie je snel verschil in prijs tussen met en zonder ontbijt. Bij b&b hotel zeiden ze bij incheck twee weken geleden nadrukkelijk dat de kamer met ontbijt is voor alle gasten in de kamer. Had nl twee kamers gereserveerd met 1 volwassenen per kamer. Later zijn daar twee volwassenen bij gekomen. Hoefde voor die twee geen ontbijt apart af te rekenen wat in andere hotels wel moet. Gebeurt wel vaker dat er later nog meer mensen mee gaan dan gepland.
Zonder ontbijt aan. Verschil zie je goed als je bv via trivago zoekt. Dan zie je snel verschil in prijs tussen met en zonder ontbijt. Bij b&b hotel zeiden ze bij incheck twee weken geleden nadrukkelijk dat de kamer met ontbijt is voor alle gasten in de kamer. Had nl twee kamers gereserveerd met 1 volwassenen per kamer. Later zijn daar twee volwassenen bij gekomen. Hoefde voor die twee geen ontbijt apart af te rekenen wat in andere hotels wel moet. Gebeurt wel vaker dat er later nog meer mensen mee gaan dan gepland.

[/u