Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Annet
Member
Member

Wat goed, gefeliciteerd!
Stitch87
Member
Member

Leuk!
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Annet schreef:Wat goed, gefeliciteerd!
Dank je wel
Volg onze avonturen op instagram
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Stitch87 schreef:Leuk!
Zeker leuk
D-Tekenaar
Member
Member

Gefeliciteerd :)
Tess81
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:Ongelovelijk, Melissa heeft gewoon net haar snorkeldiploma gehaald. :D

Gefeliciteerd!!
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Tess81 schreef:
Mama van prinsesjes schreef:Ongelovelijk, Melissa heeft gewoon net haar snorkeldiploma gehaald. :D

Gefeliciteerd!!
Dank je wel

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

D-Tekenaar schreef:Gefeliciteerd :)
Dank je wel

Sent from my iPhone using Tapatalk
D-Tekenaar
Member
Member

‘Ons Mousehouse heeft 4200 Mickey's'

Afbeelding

Duizenden Mickey's in vitrinekasten, een slaapkamer van Mickey Mouse en zelfs een wc van het animatiefiguur. Peter en Annie Göbbels uit Geleen zijn echte verzamelaars en hun huis is dan ook een groot Disneyparadijs.

Klik hier voor het bijhorende filmpje !!!

Bron : Telegraaf
Laura
Member
Member

Afbeelding
Met behulp van Donald bezig met de voorbereidingen voor ons Disney tripje over 5 dagen! Mijn buttonverzameling tot nu toe :-)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
D-Tekenaar
Member
Member

Vandaag bakken we de Bram Bokkepoot chocolade taart !!!! LOL ...wish me luck :D

Afbeelding
markbeltman
Member
Member

IK heb een vraagje weet niet of het hier mag, maar ik ben bezig om voor de grote vakantie een vakantie te boeken naar disneyland parijs, alleen als ik via deze website naar aanbiedingen ga dan krijg ik goedkopere aanbiedingen dan in nederland, kan ik dan gewoon reserveren via deze sites of kan dat niet omdat ik in nederland woon, want de prijzen zijn beter. Hoor graag van iemand
olafLover
Moderator
Moderator

Je mag voor ieder land boeken :), kan via de site van dat land of als je belt zeg je, ik wil graag de aanbieding van ... gebruiken. Dat laatste heb ik vorige week gedaan met de Belgische aanbieding. Gewoon het Nederlandse nummer gebeld, maar is geen enkel probleem (was het oorspronkelijk wel, maar ze zijn op hun vingers getikt door een Europese rechter).
markbeltman
Member
Member

olafLover schreef:Je mag voor ieder land boeken :), kan via de site van dat land of als je belt zeg je, ik wil graag de aanbieding van ... gebruiken. Dat laatste heb ik vorige week gedaan met de Belgische aanbieding. Gewoon het Nederlandse nummer gebeld, maar is geen enkel probleem (was het oorspronkelijk wel, maar ze zijn op hun vingers getikt door een Europese rechter).
bedankt voor de info dan weet ik genoeg :thumbs:
D-Tekenaar
Member
Member

Deventerse (32) droomt dagelijks van Disney

Afbeelding

Disneyland laat Regina Rößing uit Deventer alles vergeten. ,,Als ik daar ben dan denk ik niet aan oorlogen of andere ellende. Dan ben ik echt in een andere wereld.’’ Al jaren haalt ze de vreugde van Disney en zijn cartoons in haar dagelijkse leven. Onder andere door elke twee maanden een Disney-avond te houden met vrienden. Haar grootste droom? Trouwen in Disneyland.

Voor Rößing is het – net als miljoenen anderen fans – een bijzonder jaar. In 2017 viert Disneyland Parijs het 25-jarig bestaan. En de Deventerse zal zich zeker in dit feest onderdompelen. ,,Op 26 maart beginnen de feestelijkheden. Het weekend daarna gaan wij er naar toe. Dan kopen we een jaarkaart en gaan in ieder geval elk seizoen naar Parijs.”

,,Toen wij voor de eerste keer Disneyland binnenstapten huilden we door alle positieve gevoelens”, beschrijft Regina haar eerste bezoek aan het park. Samen met Daniël staat ze moeiteloos een uur in de rij om samen met bijvoorbeeld Winnie de Poeh op de foto te gaan. ,,En we zijn elke keer zenuwachtig als wij een figuur ontmoeten. Disneyland is een andere wereld…gewoon magisch. Je kunt misschien zeggen dat het gek is dat je dit als 32-jarige doet, maar als je daar bent sta je er niet bij stil hoe oud je bent. Je vergeet even alles. Dit is een passie, waarin je helemaal los kunt gaan. Iedereen heeft afleiding nodig, dit is die voor mij’’.

lees meer op : http://www.destentor.nl/regio/deventer/ ... -1.6867396
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”