Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
wendy1984
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 21:17

Hoi allemaal,
Ik ben Wendy en ik ben al jaren fan van pretparken en in het bijzonder van Disneyland. Ik ben in mijn leven al behoorlijk vaak in Disneyland Parijs geweest en ben daarnaast ook in de 2 Disney parken in Amerika geweest (zowel in Orlando als in Anaheim LA). Dit jaar heb ik samen met mijn vriend voor het eerst een abonnement op Disneyland Parijs en heb ik mijn zoontje van 2 jaar er al 2x mee naartoe kunnen nemen. Ik vind het erg leuk om jullie te volgen op FB en vandaar dat ik me nu ook voor het forum heb aangemeld.
Groetjes Wendy
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Een welkom aan alle nieuwe leden hier op Café Mickey !!!
Ik wens jullie hier heel veel Disney plezier toe :)
Nielsjoyceléon
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 23:22

Hallo

Ik ben niels 25 jaar en grote disney fan samen met mijn vrouw joyce en ons pasgeboren zoontje léon we gaan binnenkort ons jaarpasporten kopen en kijken uit naar een jaar vol disney plezier

Groetjes
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom Nielsjoyceléon op Café Mickey !
Ik wens je hier veel Disney plezier toe :)
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Hallo,

Ik ben Mieke, 37 jaar en moeder van 2 kindjes (6 en 8 jaar).

Wij willen dit jaar ook een jaarkaart aanschaffen voor mijn zoontje zijn eerste communie en vooral omdat hij grote Star Wars fan is...

groetjes
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
joluakma
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 13:42

Hallo,

Ik ben Jody, 32 jaar en mama van 2 zoontjes (5 jaar en 2 maand)

In 2015 zijn we voor het eerst naar Disneyland Parijs geweest. Mijn zoontje vond het zo leuk dat hij zei dat als hij 6 jaar was terug wou en als hij 12 jaar was naar Florida wilde.

Dus daarom kijk ik uit om volgend jaar terug naar Disneyland Parijs te gaan.

Ik ben een echte Disneygek :-). Mijne jongste is helemaal gemickeyd, van boven naar onder. En nu dat Star Wars een deel van Disney is, word het er niet beter op.

Als iemand nog graag iets wil weten, laat maar weten.

Anders tot lees :-)

Groetjes

Jody
09/11/2015 - 11/11/2015: Hotel Santa Fé

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Welkom aan de nieuwe leden en veel plezier op ons forum!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
markbeltman
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2015, 02:13

Hallo mijn naam is Mark Beltman en ik ben 41 jaar oud , ik ben getrouwd en heb 2 dochters (11,13) mijn hele gezin is door mij disney fan geworden.
Mijn eerste contact met disney was in 1992 toen het park in frankrijk werd geopend (natuurlijk ken ik alle films heb ondertussen een aardige verzameling opgebouwd), sindsdien ben ik er zelf 10 keer heen geweest waarvan 3 x met mijn familie.
ik ben zelf 2 keer naar disneyworld in orlando geweest.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom markbeltman !!
Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey :)
Gebruikers-avatar
Jochum en Albert
Member
Member
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2017, 17:09

Hallo allemaal,

Wij zijn Jochum en Albert en wonen in het hoge noorden. Zoals jullie waarschijnlijk kunnen zien aan de ticker op ons profiel hebben wij het plan opgevat om na 7,5 jaar weer eens een paar dagen Disneyland Parijs te doen.
Het zal voor Albert zijn 6e keer zijn en voor mij (Jochum) mijn 3e keer.
Om de voorpret wat te verhogen waren wij op internet op zoek naar sites met info en zou kwamen wij ook deze site tegen. Het leek ons erg leuk om ons bij Café Mickey aan te sluiten en we hebben ons dan ook snel geregistreerd. We zijn nu een paar dagen aan het rondneuzen geweest en het bevalt erg goed.

De reden om Disneyland met een bezoek te vereren dit jaar is om te vieren dat wij op 20 februari a.s. 12,5 jaar getrouwd zijn. Waarom dan pas in november die kant op gaan zul je denken. Wel, naast Disneyfan zijn wij beide ook echte liefhebbers van Kerst, dus wat is er dan perfecter om die twee te combineren!
De planning zoals die er nu voor staat is dat wij 4 nachten/ 5 dagen gaan.

Wij hebben er nu al verschrikkelijk veel zin in en het rondneuzen op Café Mickey is een mooie kans om ons ongeduld een beetje te temperen.

Groetjes,
Albert en Jochum
Big dreams in a small world
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom Jochum en Albert !

Ik wens jullie heel veel plezier toe hier op café Mickey :)
Gebruikers-avatar
Jacqueline1963
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2017, 10:20

Ik ben een moeder (53) van 5 volwassen kinderen en heb 5 kleinkinderen. Heb 4 schatten van poezen. Ben werkzaam in de schoonmaak. Ben een hele grote Disney fan en heb daar ook een Dreampass gekocht.
Ikzelf ben fan van Dopey, Bambi, Jungle book maar ook van knabbel en babbel.
Ik ga naar Disneyland voor ontspanning en dan gaat mijn zoon 29j mee samen met mijn kleinzoon van 14j allen hebben dus een dreampass.
Liefs Jacqueline
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom op Café mickey Jacqueline1963 !!!
Ik wens je hier heel veel Disney plezier toe :)
Gebruikers-avatar
-jose-
Member
Member
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2014, 17:21

Ik ben José 25 jaar en al een tijdje lid van dit forum. Maar ik heb er eigenlijk nooit iets meegedaan. Nu ga ik na 6 jaar weer naar Disney en is dit natuurlijk de perfecte plek om weer in de Disney mood te komen
hey there, hi there, ho there. It's a DISNEY kind of day

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom -jose-

Ik wens je hier heel veel Disney plezier toe hier op Café Mickey :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar