[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 2401: Undefined array key "PAGE_TITLE_NUMBER" Disney brengt 'Beauty and the Beast' tot leven - - Forum Café Mickey
Ik zal heel eerlijk zijn, en aan de reacties van de audioclip merk ik dat ik niet de enige ben. Ik vind dit liedje mooi, maar het is niet goed. In de trailer hoor je zo'n mooie en enthousiaste versie van de Legend en Grande, en dat verwachtte iedereen ook. Dan komt deze prut uit en het is echt zo'n andere stemming die je er van hebt dan de versie in de laatste trailer. Zo jammer!
De soundtrack van "Beauty and the Beast" met onder andere de nieuwe versie van Beauty and the Beast van Ariana Grande en John Legend en "How does a moment last forever" van Celine Dion is vanaf 10 maart leverbaar.
Nieuwe reclame voor Beauty and the Beast getiteld Learn to Love
Disney heeft een nieuwe reclamespot gepubliceerd met als titel Learn to Love ter promotie van de Beauty and the Beast.
Het is inmiddels alweer de zevende spot die Disney heeft gemaakt voor de Amerikaanse televisie. De video zie je hierboven .