Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
MiniMouse
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2016, 15:35

Prins Adam schreefCOLON
MiniMouse schreefCOLONhoi allemaal,
wij willen 10, 11 & 12 mei naar DLP gaan, nou twijfelen wij tussen 2 hotels.
welke raden jullie aan?!
wij twijfelen tussen newport bay club en sequoia lodge.
of raden jullie een heel ander hotel aan?!
alvast bedankt.
Ik zou een Golden forest in seq lodge aanraden
thnxx, hoe kan ik aangeven dat ik een golden forrest wil?!

edit: ik heb het inmiddels gevonden.
is het normaal dat het zoveel duurder is!?
zo ja, wat zijn de voordelen van een golden forrest arrangement?!
nogmaals bedankt.
Groetjes,
Mini Mouse

Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ja, dat is normaal. Je krijgt er veel voor terug!
Een aparte receptie voor de check in (geen rij), gratis drankjes de hele dag door in de lounge en tussen 4 sn half 6 gratis hapjes, iedere dag een hotel fastpass (1 met door de fastpass rij naar binnen zonder voor die attractie een fastpass te hebben) en het ontbijt zit er wel bij in (is bij de andere kamers niet meer het geval)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

MiniMouse schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLON
MiniMouse schreefCOLONhoi allemaal,
wij willen 10, 11 & 12 mei naar DLP gaan, nou twijfelen wij tussen 2 hotels.
welke raden jullie aan?!
wij twijfelen tussen newport bay club en sequoia lodge.
of raden jullie een heel ander hotel aan?!
alvast bedankt.
Ik zou een Golden forest in seq lodge aanraden
thnxx, hoe kan ik aangeven dat ik een golden forrest wil?!

edit: ik heb het inmiddels gevonden.
is het normaal dat het zoveel duurder is!?
zo ja, wat zijn de voordelen van een golden forrest arrangement?!
nogmaals bedankt.
Hier de verschillende kamertypes http://www.cafemickey.com/forum/viewtopic.php?p=78#p78
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
JusticeWH
Member
Member
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2015, 13:09

Sequoia met Golden Forest is hier ook de favoriet :) Hebben vorige maand voor de 1e keer New Port Bay gedaan, heel mooi en verzorgd hotel, maar qua sfeer enzo kan het toch niet tippen aan Sequoia :)
Gebruikers-avatar
MiniMouse
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2016, 15:35

Wat is een beetje een schappelijke prijs voor 3 dagen/2 nachten voor sequoia?!
met en zonder golden forrest..
Groetjes,
Mini Mouse

Afbeelding
Gebruikers-avatar
scuba-angelo
Member
Member
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2014, 09:12

JusticeWH schreefCOLONSequoia met Golden Forest is hier ook de favoriet :) Hebben vorige maand voor de 1e keer New Port Bay gedaan, heel mooi en verzorgd hotel, maar qua sfeer enzo kan het toch niet tippen aan Sequoia :)
In Golden Forest zijn ze ook minder strikt van regels, als je de laatste dag nog naar de lounch gaat is dat geen probleem, zelf nog een koffie voor onderweg in een kartonnen bekertje vragen is geen probleem.
Bij Compass bekeken ze elke keer de easypass van voor en vanachter of het wel een echte was en na het ontbijt de dag van vertrek mochten we niet meer binnen. (Volledig volgens de regels)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

scuba-angelo schreefCOLON
JusticeWH schreefCOLONSequoia met Golden Forest is hier ook de favoriet :) Hebben vorige maand voor de 1e keer New Port Bay gedaan, heel mooi en verzorgd hotel, maar qua sfeer enzo kan het toch niet tippen aan Sequoia :)
In Golden Forest zijn ze ook minder strikt van regels, als je de laatste dag nog naar de lounch gaat is dat geen probleem, zelf nog een koffie voor onderweg in een kartonnen bekertje vragen is geen probleem.
Bij Compass bekeken ze elke keer de easypass van voor en vanachter of het wel een echte was en na het ontbijt de dag van vertrek mochten we niet meer binnen. (Volledig volgens de regels)
Oh dat is wel jammer. Onze ervaring van de Goldne Forest club is dat we helemaal niet gecontroleerd zijn (alleen bij het ontbijt). In mei gaan we naar de Compass club en we wilden juist wat langer blijven.
Mag je hier wel flesjes drinken meenemen?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

olafLover schreefCOLON
scuba-angelo schreefCOLON
Oh dat is wel jammer. Onze ervaring van de Goldne Forest club is dat we helemaal niet gecontroleerd zijn (alleen bij het ontbijt). In mei gaan we naar de Compass club en we wilden juist wat langer blijven.
Mag je hier wel flesjes drinken meenemen?
In de Compass Club mag en kan je niks meenemen, is ook niet handig want is drank in grote flessen....
We moeten wel niet teveel hierover gaan zeuren denk ik, straks is het in de Golden Forest ook gedaan en mag je enkel nog drankje in de Lounge nemen.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

Bedankt voor de informatie :)
Dat vonden we in de Golden Forest club juist wel handig, ook omdat we een upgrade naar een suite hadden gekregen en daar dus rustig onze drankjes konden drinken :)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Ik was ook verschoten dat het niet kon, ze bekeken mij echt van wat vraagt die nu. Ze vonden het normaal dat je niks meenam, zelfs geen flesje water. Maar vrees voor de reacties van SQ Lodge als ze horen over het verschil en dat het dus binnenkort overal hetzelfde zal zijn.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tom beeckman
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2015, 15:11

wij waren in december in de compass club en daar werd er net voor sluitingstijd van de club wel nog veel meegenomen, naar de kamer ( gesloten blikjes). bij sommigen zelfs schamelijk veel
the second star to the right
Anneke
Member
Member
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 03 Apr 2011, 18:46

Nou ben benieuwd wij gaan 28 maart voor 4 dagen kijken of het zo nog is met drinken
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Volgens de site zijn de laatste renovaties tem zomer 2017. Wil dat dan echt zeggen dat na de zomer tot eind 2017 alles open is? Of moeten ze de kalender nog aanvullen? Zo ja, rond welke periode doen ze dat?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Stitch87 schreefCOLONVolgens de site zijn de laatste renovaties tem zomer 2017. Wil dat dan echt zeggen dat na de zomer tot eind 2017 alles open is? Of moeten ze de kalender nog aanvullen? Zo ja, rond welke periode doen ze dat?
Nooit bijna is alles open. Er zijn altijd kortere renovaties van attracties.
Enkel in het hoogseizoen is meestal alles open.
Ze moeten nu eenmaal alles onderhouden.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Prins Adam schreefCOLON
Stitch87 schreefCOLONVolgens de site zijn de laatste renovaties tem zomer 2017. Wil dat dan echt zeggen dat na de zomer tot eind 2017 alles open is? Of moeten ze de kalender nog aanvullen? Zo ja, rond welke periode doen ze dat?
Nooit bijna is alles open. Er zijn altijd kortere renovaties van attracties.
Enkel in het hoogseizoen is meestal alles open.
Ze moeten nu eenmaal alles onderhouden.
Hier de lijst voor de komende maanden http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 92#p106392
Ik verwacht vooral vanaf september terug onderhoud.

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar