Hmm door al die mooie foto's wordt de countdown er niet makkelijker op
Eerste keer golden forrest... maar zo'n upgrade naar suite zou ik geen neen tegen zeggen!
Het hotel was vol en wij waren met z'n tweeën, omdat ik wist dat het wel eens gebeurde hoopte ik er al een beetje op :$, verder zaten er veel gezinnen in de Golden Forest, dus ik denk dat dat ons geluk is geweest.
Het was wel echt extra fijn en heeft zo bijgedragen aan het vakantie gevoel. De laatste dag kwamen we er achter dat de kamer net zo groot was als mijn hele huis! (80 m^2)
Voor iedereen die trouwens net zo geniet van de muziek in Sequoia Lodge als ik, het is de CD Forest Piano van John Herberman en als je Apple Music hebt kan je hem daar luisteren
Disney's Hotel Sequoia Lodge heeft een aantal suites. Neem een kijkje in Suite 7229. Alle suites profiteren verder van alle voordelen die de Golden Forest kamers ook hebben, waaronder gebruik van de Golden Forest Lounge. Zou jij hier een keer willen logeren?
We gaan voor het eerst boeken met jaarkaart. We willen graag naar sql maar nu ik de prijzen weet twijfel ik tussen een standaard en golden forest kamer. Ik heb eigenlijk nog een paar vragen hierover.
Qua ontbijt: moet je vooraf aangeven hoe laat je wilt ontbijten? En tussen welke tijden is het ontbijt?
Hoe werkt de fastpass bij golden forest? Bij jaarpas hebben we er ook al 1. Wil dat dan zeggen dat je er 2 tegelijk kunt nemen?
En is er verschil in de kamers zelf tussen ge standaard en golden forest kamers?