Ik heb eens een lijstje gemaakt.

Elke attractie met beugel is gevaarlijk voor zwangere vrouwen! Niet meer of minder... als er wat gebeurt kan je Disney niet verantwoordelijk stellen.Stitch87 schreef:We waren mss van plan om jaarkaarten te nemen. Maar we waren ook van plan om te gaan voor een 2de kindje. Ik dacht dat er niet veel problemen zouden zijn. 3j geleden zijn we ook geweest toen ik zwanger was en toen mocht ik praktisch overal op waar kinderen op mogen. Maar nu was ik eens alle attracties aan het overlopen op de app en nu zie ik dat er erg veel attracties verboden zijn voor zwangere vrouwen. Nu vraag ik mij toch wel af hoe het komt dat het in die tijd zo veranderd is.
Ik heb eens een lijstje gemaakt.

Haha, dat had ik de vorige zwangerschap ook. Maar die ene dag in dlp was hemels, die dag miraculeus nergens last van :/Mama van prinsesjes schreef:Volgens mij is het idd voor de veiligheid en hebben ze alles met een beugel gewoon geschrapt. Ik denk ook dat het erg afhankelijk is van hoe je je voelt. Ik was erg misselijk beide keren, wou liever alleen in bed liggen en hield niks binnen. negen maanden lang. Dus Laat staan dat ik naar Disney wou of er ook maar aan dacht.
Als je een jaarkaart neemt, moet je zo'n kaart ook bij dat bureau halen. Dan maken ze de kaart geldig voor een langere periode. uiteraard heb je wel een zwangerschapsverklaring nodig in het Frans of Engels.Stitch87 schreef:Haha, dat had ik de vorige zwangerschap ook. Maar die ene dag in dlp was hemels, die dag miraculeus nergens last van :/Mama van prinsesjes schreef:Volgens mij is het idd voor de veiligheid en hebben ze alles met een beugel gewoon geschrapt. Ik denk ook dat het erg afhankelijk is van hoe je je voelt. Ik was erg misselijk beide keren, wou liever alleen in bed liggen en hield niks binnen. negen maanden lang. Dus Laat staan dat ik naar Disney wou of er ook maar aan dacht.. Daarom dat dat me nu weer niet tegenhoudt
. Mss toch jaarkaart nemen en ze elke dag benutten?
Dat van die kaart wist ik trouwens niet, dus bedankt voor de tip! En nu weer piekeren of we al dan niet een jaarkaart nemen
Ik had toen ook een oranje kaart, deze was voor een langere periode geldig, maar tot 3 of 4 weken voor mijn uitgerekende datum... wat logisch wascalimero schreef:Regels rondom de kaart zijn afgelopen jaar verandert