Disney's Hotel Cheyenne

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Sparrow
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 18:19

Het gaat volgens mij meer om de naam van bekendheid
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De Menu van Chuck Wagon Café in Disney's Hotel Cheyenne

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prins Adam schreefCOLONDe Menu van Chuck Wagon Café in Disney's Hotel Cheyenne

Afbeelding

Een schappelijke prijs :sorc:
Gebruikers-avatar
Pieter
Member
Member
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2014, 10:40

D-Tekenaar schreefCOLONKomt Starbucks naar de Disney Hotels?

Afbeelding

In aflevering 47 van D-Tales hebben we de vraag van een luisteraar besproken over een mogelijke locatie op Main Street USA voor de eerste Starbucks in één van de parken in Parijs. De Cable Car Bake Shop en Market House Deli kwamen als kandidaten uit de bus, maar wellicht breidt het koffiemerk met de zeemeermin zich in een compleet andere richting uit.

Er zijn sterke geruchten gaande dat er een Starbucks geopend gaat worden in Disney’s Hotel Cheyenne – het budgethotel van het resort compleet gethematiseerd als wild west stadje. De oude arcadehal van het hotel, vlak naast het winkeltje, zal de locatie zijn voor de eerste Starbucks-vestiging in één van de Disney hotels. In deze arcadehal is momenteel een verbouwing aan de gang; dat wakkert de geruchten alleen maar aan.

lees meer op : http://www.d-log.nl/parken-en-resorts/k ... ey-hotels/
Dit zou een goede zet zijn van starbucks aangezien het ontbijt betalend is geworden en de meeste mensen dan wel iets klein gaan eten smorgens denk ik dat ze eerder naar de starbucks zullen gaan ipv bij te betalen voor het ontbijt.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

De werken voor de starbucks zijn al bezig bij zowel Cheyenne als Santa Fe. De arcades worden omgebouwd tot een Starbucks.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225

Pieter schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLONKomt Starbucks naar de Disney Hotels?

Afbeelding

In aflevering 47 van D-Tales hebben we de vraag van een luisteraar besproken over een mogelijke locatie op Main Street USA voor de eerste Starbucks in één van de parken in Parijs. De Cable Car Bake Shop en Market House Deli kwamen als kandidaten uit de bus, maar wellicht breidt het koffiemerk met de zeemeermin zich in een compleet andere richting uit.

Er zijn sterke geruchten gaande dat er een Starbucks geopend gaat worden in Disney’s Hotel Cheyenne – het budgethotel van het resort compleet gethematiseerd als wild west stadje. De oude arcadehal van het hotel, vlak naast het winkeltje, zal de locatie zijn voor de eerste Starbucks-vestiging in één van de Disney hotels. In deze arcadehal is momenteel een verbouwing aan de gang; dat wakkert de geruchten alleen maar aan.

lees meer op : http://www.d-log.nl/parken-en-resorts/k ... ey-hotels/
Dit zou een goede zet zijn van starbucks aangezien het ontbijt betalend is geworden en de meeste mensen dan wel iets klein gaan eten smorgens denk ik dat ze eerder naar de starbucks zullen gaan ipv bij te betalen voor het ontbijt.
Daar zou je eens groot gelijk in kunnen krijgen
Gebruikers-avatar
Swets
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 23 Mrt 2016, 20:38

Ik zag vandaag een post van ED92 op Facebook voorbij komen die inderdaad gewoon melden dat Starbucks in Cheyenne en Santa Fe komt op korte termijn
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Zoals ik al zei zijn de werken reeds bezig. Dus ja, hij komt er.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Jess
Member
Member
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2015, 10:20

Weet iemand tot wanneer er werkzaamheden in hotel Cheyenne zijn?
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225

Jess schreefCOLONWeet iemand tot wanneer er werkzaamheden in hotel Cheyenne zijn?
Blijven de standaard kamers met stapelbed ook bestaan of gaan er op den duur enkel ng de gerenoveerde kamers zijn ?
Volgens men mij verteld heeft zouden ze alle twee blijven bestaan.
Dank voor eventuele informatie :sorc:
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225

Heb een klein uurtje geleden een 4 daags verblijf ( 4 dagen /3 nachten) geboekt naar DLP met overnachten in mijn favoriet hotel "Cheyenne".
Van zondag 08 Oktober 2017 t/m woensdag 11 Oktober 2017.

Voor een Single zoals ik viel de prijs nogal redelijk mee , ik heb er Half pension+ en Buffalo Bill Dinershow bijgeboekt, en moest 800.27 € betalen.
Er was wel een korting van 35% en een bon van €100 bij die men kan gebruiken in de restaurants en/of boetieks in de parken of Disney Village. Mooi meegenomen dus, weet er soms iemand of men een coupon krijgt of een soort van creditkaart om die €100 te spenderen?
Zo kan ik het Halloween gebeuren een gedurende meerdere dagen meemaken in mijn favoriet hotel en ik kijk er dan ook echt naar uit.
En nu maar beginnen met aftellen :sorc: :thumbs:
Laatst gewijzigd door 1 op marc, in totaal 3 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

marc schreefCOLONHeb een klein uurtje geleden een 4 daags verblijf ( 4 dagen /3 nachten) geboekt naar DLP met overnachten in mijn favoriet hotel "Cheyenne".

Voor een Single zoals ik viel de prijs nogal redelijk mee , ik heb er Half pension+ en Buffalo Bill Dinershow bijgeboekt, en moest 800.27 € betalen.
Er was wel een korting van 35% en een bon van €100 bij die men kan gebruiken in de restaurants en/of boetieks in de parken of Disney Village. Mooi meegenomen dus.
Zo kan ik het Halloween gebeuren een gedurende meerdere dagen meemaken in mijn favoriet hotel en ik kijk er dan ook echt naar uit.
Alvast heel veel plezier met aftellen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225

Prins Adam schreefCOLON
marc schreefCOLONHeb een klein uurtje geleden een 4 daags verblijf ( 4 dagen /3 nachten) geboekt naar DLP met overnachten in mijn favoriet hotel "Cheyenne".

Er was wel een korting van 35% en een bon van €100 bij die men kan gebruiken in de restaurants en/of boetieks in de parken of Disney Village. Mooi meegenomen dus.
Alvast heel veel plezier met aftellen
Alvast hartelijke dank :thumbs:
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Heb dit hotel ook geboekt voor het eerst ipv Magic Circus hotel waar we eerst zouden naartoe gaan voor onze volgende trip naar Disney.

Benieuwd hoe het zal zijn.

We hebben eerder al geslapen in Disney Hotel, New Port Bay en 2x SQL.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225

Minnie1979 schreefCOLONHeb dit hotel ook geboekt voor het eerst ipv Magic Circus hotel waar we eerst zouden naartoe gaan voor onze volgende trip naar Disney.

Benieuwd hoe het zal zijn.

We hebben eerder al geslapen in Disney Hotel, New Port Bay en 2x SQL.

Persoonlijk heb ik reeds 4 maal in "Cheyenne" overnacht en ook reeds 3 maal in SQL. Sequoia Lodge is ook zeer mooi en groot, maar mijn persoonlijke voorkeur voor een meerdaags verblijf gaat absoluut uit naar "Cheyenne".
Wel heb ik er sinds de renovatie begonnen is niet meer overnacht dus ook niet in de gerenoveerde kamers , maar daar ben ik heel gerust in dat ze heel zeker zeer mooi ingericht zijn.

Ik persoonlijk kies altijd voor "Cheyenne" ook al om de prettige atmosfeer die er heerst ook in de bar.
Je zult het je zeker niet berouwen. :thumbs:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar