Bericht Room only voor jaarkaarthouders
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Begrijp je vraag niet zo goed?Sparrow schreefCOLONBij booking site expedia kan je ook zonder entree kaartjes disney hotel boeken. Zijn die prijzen duurderr dan via disneykaartjes of valt wel mee?
En dat kan inderdaad, ook via hotels.com http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 897#p90897
Als je bedoeld of de prijzen van expedia duurder zijn dan via Disney zelf (telefonisch), dat hangt er echt van af van dag tot dag...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Via de sites zijn er soms ook kortingen tot 50%...Sparrow schreefCOLONDan begrijp je mij toch goed. En erg bedankt. Ik zie nu pas dat ik wat fout heb getypt![]()

- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Ik vind online geen mooie prijzen voor room only.
Vanaf 28 maart zijn de prijzen ook super duur voor Disney hotels, ook voor room only (via expedia) en ook het feit dat het ontbijt duur gekomen is...
Begin maart gaan we voor eerste keer naar Disneyland om jaarkaarten aan te maken. Slapen dan in Vienna Circus hotel. Is er mogelijkheid dat we via Disneylijn al het tarief van jaarkaarten kunnen krijgen? Ik heb wel voucher met nummer. Of is dit niet voldoende?
Andere mogelijkheid is dat ik prijs opvraag via Shareholdersclub maar naar schijnt is dat ook weinig korting...
Iemand ervaring met onze situatie?
Vanaf 28 maart zijn de prijzen ook super duur voor Disney hotels, ook voor room only (via expedia) en ook het feit dat het ontbijt duur gekomen is...
Begin maart gaan we voor eerste keer naar Disneyland om jaarkaarten aan te maken. Slapen dan in Vienna Circus hotel. Is er mogelijkheid dat we via Disneylijn al het tarief van jaarkaarten kunnen krijgen? Ik heb wel voucher met nummer. Of is dit niet voldoende?
Andere mogelijkheid is dat ik prijs opvraag via Shareholdersclub maar naar schijnt is dat ook weinig korting...

Wij hebben al meermaals geboekt tussen het hebben van 2 jaarpassen door (alsin echt geen hebben, de éne reeds verlopen en de andere nog moeten aanschaffen dus niet netjes jaar op jaar verlengd) en hebben altijd gewoon kunnen boeken. Normaal gezien mag je wel boeken, maar vragen ze dan wel om a) je jaarpasnr door te bellen eens je je pas hebt (als je bv. verlengt tussen boekingsdatum en aankomstdatum of als je bv. een pas via de post besteld hebt) of b) bij aankomst éérst je definitieve jaarpas te halen bij BPA en dan pas daarmee te gaan inchecken in het hotel.Minnie1979 schreefCOLONIk vind online geen mooie prijzen voor room only.

- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
En mag je dan gewoon parkeren op de parking van hotel?
Tot welk uur kan je bellen voor prijzen en boekingen?

PRIJZEN EN BOEKINGEN
Als je informatie wilt over onze aanbiedingen of als je vragen hebt over een prijsopgave, boekingen etc. voorafgaand aan je bezoek, kun je contact opnemen met ons callcenter op:
0900-34 76 39 65
*€ 1,00 per gesprek
Openingstijden callcenter:
Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 20:00 uur
Zaterdag: 09:00 – 19:00 uur
Zondag: 10:00 – 18:30 uur
Als je informatie wilt over onze aanbiedingen of als je vragen hebt over een prijsopgave, boekingen etc. voorafgaand aan je bezoek, kun je contact opnemen met ons callcenter op:
0900-34 76 39 65
*€ 1,00 per gesprek
Openingstijden callcenter:
Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 20:00 uur
Zaterdag: 09:00 – 19:00 uur
Zondag: 10:00 – 18:30 uur

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Vanaf 29 maart zijn de prijzen idd niet goedkoop meer te noemen. Momenteel is het ook nog winterseizoen en daardoor zijn de prijzen nu ook nog lager.Minnie1979 schreefCOLONIk vind online geen mooie prijzen voor room only.
voorbeeld 11 april betalen wij voor Santa Fe 2 nachten in standaardkamer met dreampas voor 2 personen 372 euro. (Dit is wel hoogseizoen)
Ik vroeg ook de prijs voor 5 mei, 2 nachten cheyenne in nieuwe Texas kamer en dat was 310 euro.
Beide zonder ontbijt....
Wie denk om kamers voor 100 euro of minder te kunnen boeken vanaf 29 maart zal het kunnen vergeten!

parkeren op de parking heeft niks met je jaarpas te maken. Daar heb je een reservering in het hotel voor nodig, ongeacht of dit nu room only of een pakket met inkomstickets is. Ze vragen daar enkel om een reservatiebewijs.Minnie1979 schreefCOLONEn mag je dan gewoon parkeren op de parking van hotel?
Met je jaarpas kan je enkel op de Disney parkings gratis staan. Als je geen hotelreservering hebt, kan je ook niet op de parkings van de hotels.

- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
Wij gaan van 6 tem 9 april, 3 nachten Magic Circus voor 507 euro met ontbijt.Prins Adam schreefCOLONVanaf 29 maart zijn de prijzen idd niet goedkoop meer te noemen. Momenteel is het ook nog winterseizoen en daardoor zijn de prijzen nu ook nog lager.Minnie1979 schreefCOLONIk vind online geen mooie prijzen voor room only.
voorbeeld 11 april betalen wij voor Santa Fe 2 nachten in standaardkamer met dreampas voor 2 personen 372 euro. (Dit is wel hoogseizoen)
Ik vroeg ook de prijs voor 5 mei, 2 nachten cheyenne in nieuwe Texas kamer en dat was 310 euro.
Beide zonder ontbijt....
Wie denk om kamers voor 100 euro of minder te kunnen boeken vanaf 29 maart zal het kunnen vergeten!
Vrees dus niet dat we lager gaan vinden in Disney hotel
Doet wel raar want wij hebben altijd in Disney Hotel geslapen met tickets (Disney Hotel, Sequoia Lodge en Newport Bay). Wilde voor mijn zoon zijn eerste communie ook Disney Hotel boeken maar met de hoge prijzen vanaf gestapt. Hij wilt liever 2 x 3 nachten in partner hotel slapen dan we 1x 3 nachten in Disney Hotel slapen.

- Jacqueline1963
- Member

- BerichtenCOLON 3
- GeregistreerdCOLON 29 Jan 2017, 10:20
Welk telefoonnr moet ik bellen voor room only. Ik weet dat er een Nederlands talige telefoniste is. Ik bel vanuit België.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Dit kan via 0900 34 76 39 65Jacqueline1963 schreefCOLONWelk telefoonnr moet ik bellen voor room only. Ik weet dat er een Nederlands talige telefoniste is. Ik bel vanuit België.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Er werken ook een aantal Belgen zelfsJacqueline1963 schreefCOLONWelk telefoonnr moet ik bellen voor room only. Ik weet dat er een Nederlands talige telefoniste is. Ik bel vanuit België.