Partnerhotel: B&B Disneyland Paris Hotel

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Ik heb via trivago een overnachting gevonden voor 51 € met ontbijt :)

De bus tetug vanaf dlp naar hotel is dat dezelfde als dreamcastle en kyriad enzo ?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

boogschutter schreefCOLONIk heb via trivago een overnachting gevonden voor 51 € met ontbijt :)

De bus tetug vanaf dlp naar hotel is dat dezelfde als dreamcastle en kyriad enzo ?
Niet vergeten op ons link bovenaan te klikken met aanbiedingen voor trivago en ander sites :thumbs:
Of hier http://www.cafemickey.com/forum/promo.php

De bussen zijn dezelfde volgens mij, alle hotels zijn vlak naast elkaar...
Het ontbijt in B&B is wel heel slecht hoor ik! Kan ook niet anders voor zo een prijzen.
Vrienden sliepen er 3 nachten en zijn na de eerste ochtend niet meer gaan ontbijten.
Zwarte worstjes en spek, slechte eieren en ongebakken broodjes.
Benieuwd of dit nog zo zal zijn.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
saskia_d
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2017, 13:24

Wij hebben hier twee keer geslapen. De eerste keer was het ontbijt echt prima. De tweede keer (met oud en nieuw) hadden ze geen scrambled eggs meer, maar gekookte eieren. Ook deze eieren hielden ze in een rechaud warm, wat tot gevolg had dat je met de eieren iemand dood kon gooien. De stokbroodjes waren de eerste ochtend ook niet door te bijten, de tweede ochtend was dat gelukkig beter. Heel jammer, want bij ons eerste verblijf daar waren wij zeer te spreken over het ontbijt.
Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

Prins Adam schreefCOLON
boogschutter schreefCOLONIk heb via trivago een overnachting gevonden voor 51 € met ontbijt :)

Niet vergeten op ons link bovenaan te klikken met aanbiedingen voor trivago en ander sites :thumbs:
Of hier http://www.cafemickey.com/forum/promo.php

De bussen zijn dezelfde volgens mij, alle hotels zijn vlak naast elkaar...
Het ontbijt in B&B is wel heel slecht hoor ik! Kan ook niet anders voor zo een prijzen.
Vrienden sliepen er 3 nachten en zijn na de eerste ochtend niet meer gaan ontbijten.
Zwarte worstjes en spek, slechte eieren en ongebakken broodjes.
Benieuwd of dit nog zo zal zijn.
Wij sliepen er van 21 op 22 januari 2017, bijna 3 weken geleden. Het ontbijt is zoals Prins Adam aangeeft:
  • Het spek is zwartgeblakerd gebakken
  • Enkel hard gekookte eieren die dan in een warmhoudbak liggen
  • Croissants die in een te grote bulk samen worden afgebakken
  • Stokbrood proeft als enkele weken oud
Maar toch durven we hier telkens wel weer boeken voor een snelle overnachting. We kopen wel weer een voormiddagsnack in het park als het ontbijt te hard tegenvalt...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Lisjuh
Member
Member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 14:25

Ik ga er zondag weer heen voor de 3de keer, maar wat jullie over het ontbijt zeggen kan ik me niet in vinden!

Spek was een beetje taai maar niet zwart, ik hoef dat al niet maar mijn vrienden hebben er prima van gegeten.
Eieren waren scrambled en zaten in een grote bak idd waardoor het iets klef was maar goed volgens mijn vrienden ook prima te eten met wat zout er peper.
Zelf eet ik altijd me bakje chocolade cornflakes, croissantje, bakje fruit yoghurt en bakje koffie en dat alles was tot nu toe elke keer goeie kwaliteit!

Wij zitten dan ook wel tussen 07:30 en 08:00 aan het ontbijt.

Het is ook maar net wat je gewend bent en verwacht voor de lage prijs, ik kan je wel vertellen dat ontbijt van santé fe niet aan hotel van de b&B kan tippen!

Mocht het aankomende maandag toch tegenvallen het ontbijt zal ik het uiteraard laten weten, maar tot nu toe dus geen klachten! Voor 51 exl. Toeristenbelasting voor 2 personen is dit de allergoedkoopste kamer die ik ooit heb geboekt ook bij de B&B nog niet zo'n lage prijs gehad dus ik ben erg content!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

als het ontbijt te slecht is deze kerr, ga ik gewoon naar salon mickey om bak thee en paar koeken :)
Gebruikers-avatar
crepe-au-chocolat
Member
Member
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2014, 14:39

Nou.. die snotterige scrambled eggs mogen ze echt houden! Slechtste ontbijt dat ik ooit in een hotel heb gehad. Ik ga hier niet meer ontbijten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Scrambeld eggs zijn er niet meer. Drie weken geleden van personeel vernomen dat die van me u zijn. Bij ons was er yoghurt, appelmoes. Verschillende cereals, plakjes kaas, gekookte eieren, gebakken spek, croissants, meergranen brood, soort toast, stuken stokbrood/pistolet, verschillende jam, nutella en tuurlijk koffie automaat thee en sappen. Op zich eenvoudig maar vullend. Voor 1 nacht nemen wij dit hotel gewoon. Voor van de zomer als we 3 nachten gaan gaat de keuze toch naar castle hotel.
Bus is dezelfde als die van de andere partner hotels. Je bent wel aals laatste aan de beurt dsu kan op spits uur zijn dat bus vol zit.
merlijntje1983
Member
Member
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 13:32

das idd een hele mooie prijs :) en dus nog met ontbijt erbij? super! :)[/quote]

ja met ontbijt! Denk alleen dat het alleen bij de disney hotels is dat er geen ontbijt meer is....[/quote]

Nee hoor de meeste partnerhotels gaan nu ook zonder ontbijt werken.[/quote]

ik heb het geboekt inc ontbijt, staat zwart op wit, dus neem aan dat ze dat dan na moeten komen?
Gebruikers-avatar
Swets
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 23 Mrt 2016, 20:38

Stukjes stokbrood, plak kaas en gekookte eieren ipv scrambled zou wat mij betreft een enorme vooruitgang zijn bij het ontbijt!
Maar tot nu toe vond ik daar het croissantje jam en croissantje nutella ook prima te doen ;) Als ik uitgebreider wil moet ik een ander (duurder) hotel nemen was altijd mijn idee :)
Gebruikers-avatar
Musimaxx
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2015, 08:17

Hoi hoi!

Aankomende week slapen mijn familie en ik een aantal nachten in het B&B. Nu heb ik een vraagje die jullie vast kunnen beantwoorden. Heb je in de badkamer alleen een douche? Of ook een bad?
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Alleen een douche. Is soort inloopdouche waar water makkelijk over de badkamervloer gaat lopen. Leggen altijd handdoek in de opening zodat niet alles onder loopt.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

calimero schreefCOLONAlleen een douche. Is soort inloopdouche waar water makkelijk over de badkamervloer gaat lopen. Leggen altijd handdoek in de opening zodat niet alles onder loopt.
Dit is wel een goeie tip
Volg onze avonturen op instagram
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

wij hadden thans een bad met douchescherm in maar zaten wel in familiekamer, zou dat het verschil maken?
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Hebben ze bij het ontbijt ook gewone (fruit)yoghurt? (niet zo'n zure witte plattekaasstoestanden zoals in santa fé)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar