bron : ED92

Wat opgeknapt hoorBrina schreef:Zag net foto's boorbij komen van ED92 op Facebook van de studio tramtour wat hebben ze daaraan veranderd? Of hebben ze het gewoon opgknapt?
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Dank je voor je antwoord , het is dus nog maar een gerucht.Annet schreef:Volgens de geruchten komt er een Marvel show.

Japperboy schreef:
gerucht is toch al iets dichter bij de waarheid!
Wat is dat dan,een 'A&E ride'? Ik dacht dat A& E stond voor attractions & entertainementpaterdave2 schreef:Japperboy schreef:
Bedoelen ze een A & E ride of staat dit voor wat anders?

A en E rides zijn termen die Disney gebruikt voor de verschillende type attractiesJapperboy schreef:Wat is dat dan,een 'A&E ride'? Ik dacht dat A& E stond voor attractions & entertainementpaterdave2 schreef:Japperboy schreef:
Bedoelen ze een A & E ride of staat dit voor wat anders?

Daarom vroeg ik dus ook of het voor de rides stond of voor wat anders.Japperboy schreef:ohja zo had ik het nog niet bekeken E-ticket rideMaar als dat het geval zou zijn wat is voorlopig dan een A-ride in WDS? flying carpets? zou me verbazen dat m'n in de studio's zo'n attracties zal plaatsen binnen het Marvel thema???
In principe is dumbo zelfs een C-ticket ride, dus flying carpets dan wrs ookvind het onwaarschijnlijk dat ze hier dit bedoelen.
Daarbovenop wordt er op twitter ook steeds gesproken over Attractions & Entertainment.
Maar goed ja... maakt niet uit! We krijgen dus nieuwe Marvel dingenen daar bovenop nog een derde park in 2030