jaaa het begint nu echt op te schieten heb er ontzettend veel zin in maar heb ook veel stress wegens alle dingen die ik nog moet regelen... zoals voor al me medicijnen maar ik heb bijna alles geregeld..
maar ik wou jullie toch bedanken voor al jullie hulp tips en advies super en als ik terug kom zal ik zeker een update schrijven en af en toe langs komen want ik hoop ooit nog eens te gaan.
me planning is heel strak dus ben benieuwd of dat gaat lukken maar zo niet ik ga alleen dus dan ga ik naar het hotel. ik vond de FP regelen best een gedoe ik kon frozen ever after totaal niet meer boeken dus daar eens kijken
wel kan ik de nieuwe watershow zien in animal kingdom vervelende was dat de dag dat ik in ak ben het niet is haha dus het was wat schuiven ...
ik ga ook proberen mardi grass te zien in universe en ik heb 2.5 dagen voor universe uitgetrokken niet voor de achtbanen want ik hoorde dat ik daar niet in mag met me bril en zonder bril zie ik niks dus dat word het niet och daardoor blijft er meer tijd over voor harry potter wat ik het leukst vind.
eerst maar eens aankomen want ik ben 24 uur onderweg om er te komen op het vliegveld dan lol.....
heb restaurant boekingen voor crystal palace zag alleen dat er geen fotograaf was hoop dat iemand dan een foto kan nemen
ook heb ik cape cafe ontbijt met minnie daar verheug ik me op heb ik een x ontbijt bij be our guest en me eten al vooraf besteld wat een luxe zeg en ik heb scifi geboek wat nog heel moeilijk was om voor elkaar te krijgen en als laatste heb ik liberty tree tavern geen idee of dat leuk is maar ok dat zie ik dan wel weer.
ik ga een middagje everglades toer doen en natuurlijk winkelen:):)
heb wat dingen bij amazon gekocht en naar het hotel laten bezorgen zoals regen ponchos en iets voor me voeten en wat hebbedingentjes..
dus volgens mij ben ik bijna klaar voor de reis vandaag wat kleding uitzoeken en me reisverzekering in orde maken transsfer hier in turkije geregeld nu nog naar het hotel toe.
allemaal tot babbels en ik heb een amerikaanse sim kaart via sprinkles dank je wel voor de super tip dus ik kan soms eens komen gluren... heb wel wifi in het hotel maar daar zijn de meningen nogal over verdeeld:)
groetjes judith
ik sta al met 1 voet in disney
Wat betreft je bril in achtbanen. Heb daar nog nooit iemand over gehoord. Heb hem in zowel wdw als in universal gewoon opgehouden. Nooit verplicht af hoeven te doen. Ik zie zonder ook bar weinig en word dan alleen maar heel misselijk. Zonnebrillen en brillen die op iemand hoofd staan ipv gewoon op hun neus moeten wel af en weg worden gedaan. Je kan dus met gerust hart alle achtbanen in in wdw en universal parken. Universal heeft ook veel singel rider lines die zeker wachttijd verminderen. Aanrader! Zelf afgelopen sept/okt in oralndo geweest dus zeer recente ervaring er mee.
Wat fp frozen betreft. In de parken zijn er computers geplaatst. Hier kan je nieuwe fastpasses aanvragen voor als je je drie van die dag gedaan zijn. Kan met gewone toegangskaart als met magic band. Ben er achter gekomen dat voor rides waar in de app geen fastpass meer te krijgen is vaak via de computers WEL nog openingen zijn. En vaak is het heel rustig bij de computers. Werkt verder zelfde als via de app. Je kan ter plaatste ook fp omwisselen daar op mocht je bv opening frozen zien en je zelf nog fp open hebt staan kan je die inwisselen tegen elkaar.
Bij restaurantsmet characther meet greet maakt personeel graag een foto van jou en de tafelbezoeker. Vaak komen ze om de paar minuten bij je tafel. De charathers werken een vaste route af nl. Vaak weet je ober ook wanneer ze ongeveer bij je tafel komen. Als je dan buffet hebt kan je altijd vragen of handig is om te gaan lopen voor eten of om even te wachten. Mocht je toch een characther missen dan even aangeven bij de begeleider van de characthers. Vaak word diegene dan naar je tafeltje terug gebracht. Begeleiders hebben over algemeen beige broek en blauwe blouse met charathers er op aan.
Heel veel plezier!!!!!!
Wat fp frozen betreft. In de parken zijn er computers geplaatst. Hier kan je nieuwe fastpasses aanvragen voor als je je drie van die dag gedaan zijn. Kan met gewone toegangskaart als met magic band. Ben er achter gekomen dat voor rides waar in de app geen fastpass meer te krijgen is vaak via de computers WEL nog openingen zijn. En vaak is het heel rustig bij de computers. Werkt verder zelfde als via de app. Je kan ter plaatste ook fp omwisselen daar op mocht je bv opening frozen zien en je zelf nog fp open hebt staan kan je die inwisselen tegen elkaar.
Bij restaurantsmet characther meet greet maakt personeel graag een foto van jou en de tafelbezoeker. Vaak komen ze om de paar minuten bij je tafel. De charathers werken een vaste route af nl. Vaak weet je ober ook wanneer ze ongeveer bij je tafel komen. Als je dan buffet hebt kan je altijd vragen of handig is om te gaan lopen voor eten of om even te wachten. Mocht je toch een characther missen dan even aangeven bij de begeleider van de characthers. Vaak word diegene dan naar je tafeltje terug gebracht. Begeleiders hebben over algemeen beige broek en blauwe blouse met charathers er op aan.
Heel veel plezier!!!!!!
heb je de amerikaanse simkaart overgenomen van iemand? of hier al een amerikaanse besteld? Ik zit er over twee weken (disney cruise, I'm on my way!) en aan het bekijken of ik een amerikaanse simkaart ga aanschaffen voor die twee weken.
Veel plezier alvast!
Veel plezier alvast!
Swets schreef:heb je de amerikaanse simkaart overgenomen van iemand? of hier al een amerikaanse besteld? Ik zit er over twee weken (disney cruise, I'm on my way!) en aan het bekijken of ik een amerikaanse simkaart ga aanschaffen voor die twee weken.
Veel plezier alvast
calimero schreef:Wat betreft je bril in achtbanen. Heb daar nog nooit iemand over gehoord. Heb hem in zowel wdw als in universal gewoon opgehouden. Nooit verplicht af hoeven te doen. Ik zie zonder ook bar weinig en word dan alleen maar heel misselijk. Zonnebrillen en brillen die op iemand hoofd staan ipv gewoon op hun neus moeten wel af en weg worden gedaan. Je kan dus met gerust hart alle achtbanen in in wdw en universal parken.ooo dat klinkt weer heel anders iemand was met bril geweigerd en mocht dus niet in de actracties omdat de bril kon afvallen[ zelfs met een touwtje dan kan ik er toch een paar doen want hetzelfde als jij ik zie niks met me minus 8 bedankt als ze gaan zeuren dan ga ik het eens uitzoeken want dit blijkt dan random te zijn /quote] Universal heeft ook veel singel rider lines die zeker wachttijd verminderen. Aanrader! Zelf afgelopen sept/okt in oralndo geweest dus zeer recente ervaring er mee.Wat fp frozen betreft. In de parken zijn er computers geplaatst. Hier kan je nieuwe fastpasses aanvragen voor als je je drie van die dag gedaan zijn. Kan met gewone toegangskaart als met magic band. Ben er achter gekomen dat voor rides waar in de app geen fastpass meer te krijgen is vaak via de computers WEL nog openingen zijn. En vaak is het heel rustig bij de computers. Werkt verder zelfde als via de app. Je kan ter plaatste ook fp omwisselen daar op mocht je bv opening frozen zien en je zelf nog fp open hebt staan kan je die inwisselen tegen elkaar.jaa ik heb ze allemaal opgeschreven planning gemaakt wat dingen overslaan door de tijd maar als ik dit allemaal al kan zien en doen ik ben ontzettend benieuwd naar minionsjemig je bent dus nog maar net terug
Bij restaurantsmet characther meet greet maakt personeel graag een foto van jou en de tafelbezoeker. Vaak komen ze om de paar minuten bij je tafel. De charathers werken een vaste route af nl. Vaak weet je ober ook wanneer ze ongeveer bij je tafel komen. Als je dan buffet hebt kan je altijd vragen of handig is om te gaan lopen voor eten of om even te wachten. Mocht je toch een characther missen dan even aangeven bij de begeleider van de characthers. Vaak word diegene dan naar je tafeltje terug gebracht. Begeleiders hebben over algemeen beige broek en blauwe blouse met charathers er op aan.ooo kijk weer wat geleerd dat wist ik dus niet van die computers dan als ik in Epcot ben ga ik daar eerst eens kijken heb nu alle fp gedaan maar eventueel kan ik er 1 wisselen. Want met 3 dagen Epcot zou het toch moeten kunnen lukken. Heb 1,5 dag Animal kingdom 4 dagen MK en 2 dagen hs dus ik hoop alle acctractions te kunnen doen die ik denk dat ze leuk zijnHeel veel plezier!!!!!!super ook even genoteerd op wie ik moet Letten. Sommige character dinners hebben wel fotograaf maar dus ook eenchoop niet. Neem me mobile mee voor wat leuke foto's en heb memory maker ook bij me pakket Dank je wel heb er al zin in;)

[/u