Disney voor mindervaliden
-
thierry_mat
- Member

- BerichtenCOLON 163
- GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06
Bij de easy access pass moet je dan ook nog in de wachtrij staan?
Oranje kaart is terug kom tijd. Groene kaart mag je over algemeen meteen door. Soms als druk is werken ze bij bepaalde rides dan wel met terugkomtijd.moorhunhe schreefCOLONNeen, je krijgt een uur geschreven op je EAC, en op dat uur *moet* je je aan de exit bij de CM melden.thierry_mat schreefCOLONBij de easy access pass moet je dan ook nog in de wachtrij staan?
-
thierry_mat
- Member

- BerichtenCOLON 163
- GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06
calimero schreefCOLONOranje kaart is terug kom tijd. Groene kaart mag je over algemeen meteen door. Soms als druk is werken ze bij bepaalde rides dan wel met terugkomtijd.moorhunhe schreefCOLONNeen, je krijgt een uur geschreven op je EAC, en op dat uur *moet* je je aan de exit bij de CM melden.thierry_mat schreefCOLONBij de easy access pass moet je dan ook nog in de wachtrij staan?
En voor parades en meet&greets?
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
bij parades heb je een speciale plek en bij de meets krijg je meestal een afspraak ...soms zijn er ook andere regels ..
Voor parades geld wel dat je maar 1 begeleider mee mag nemen in het vak. Vooral op drukke dagen zijn ze daar strikt in.
Bij shows hebben ze ook speciale rijen waar je plaats mag nemen. Bij de mickey show in De studio's hebben ze zelfs speciaal wachtvak voor kaarthouders. Daar mag je rustiger wachten dan in de drukke meute. Eerst gaat de mensen uit dit vak de zaal in om plek te zoeken daarna pas de overige bezoekers.
Bij shows hebben ze ook speciale rijen waar je plaats mag nemen. Bij de mickey show in De studio's hebben ze zelfs speciaal wachtvak voor kaarthouders. Daar mag je rustiger wachten dan in de drukke meute. Eerst gaat de mensen uit dit vak de zaal in om plek te zoeken daarna pas de overige bezoekers.
Stel dat je met 3 bent, 2 volwassenen waarvan 1 een oranje kaart heeft en dan nog een peuter. Hoe gaat dat dan als er bij een parade maar 1 begeleider mee mag? Je kan toch je kind niet alleen tussen de andere mensen laten staan? Maken ze daarvoor een uitzondering of moet je dan met z'n 3 bij de andere mensen gaan staan/zitten? Niet dat ik dat erg zou vinden hoor, maar als je betere plaatsen kan krijgen is het wel leuk meegenomen
.
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Bij priority kaart ook maar één persoon die mee kan bij de plaatsen voor de avondshow/parade?
En hoe gaat het met priority kaart in het prinsessenpaviljoen?
En hoe gaat het met priority kaart in het prinsessenpaviljoen?

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Bij de prinses paviljoen moet je tijdens de ochtend een plekje reserveren .
Dit is vanaf 10 uur ! En je moet dit doen aan de Mindervaliden ingang vlak bij Small World .
Dit is vanaf 10 uur ! En je moet dit doen aan de Mindervaliden ingang vlak bij Small World .
Voor meet en greet vragen ze altijd met hoevel mensen je bent, daar geld niet dta er maar 1 begeleider mee mag.D-Tekenaar schreefCOLONBij de prinses paviljoen moet je tijdens de ochtend een plekje reserveren .
Stitch87 schreefCOLONStel dat je met 3 bent, 2 volwassenen waarvan 1 een oranje kaart heeft en dan nog een peuter. Hoe gaat dat dan als er bij een parade maar 1 begeleider mee mag? Je kan toch je kind niet alleen tussen de andere mensen laten staan? Maken ze daarvoor een uitzondering of moet je dan met z'n 3 bij de andere mensen gaan staan/zitten? Niet dat ik dat erg zou vinden hoor, maar als je betere plaatsen kan krijgen is het wel leuk meegenomen.
Ja er zijn castmembers die gewoon zeggen 1 persoon 18+. Zijn vehalen bekend van gezinnetjes waarvan kids domweg tussen publiek moesten gaan staan en ouders in het vak. Gelukkig zijn er veel die je peuter met de kaarthouder mee laten gaan en de papa dan in de buurt een plekje zoekt. En als je het rustig vraagt en het vak zit niet ram vol mag de ouder vaak op laatste moment als show begint er ook wel bij komen staan. Maar netjes vragen rustig blijven wachten en vooral niet drammen en zeuren.
Voor rides geld dat jullie zo veel mogelijk met zijn drieën op 1 bank worden gezet. Het ligt aan de "handicap" waar je plaatst moet nemen, ook je begeleider moet dan naast je zitten om je te helpen met evacuatie. Vandaar dat ze jullie als kan met driën bij elkaar zetten. Je kan klein kind niet zomaar alleen in een doombuggy of zo zetten omdat de ene ouder de andere moet begeleiden, zal af en toe beetje proppen zijn.
Dank je voor de uitleg. Sowieso kan ik niet drammen of zeuren in het Frans, dus dat zal geen probleem zijncalimero schreefCOLONStitch87 schreefCOLONStel dat je met 3 bent, 2 volwassenen waarvan 1 een oranje kaart heeft en dan nog een peuter. Hoe gaat dat dan als er bij een parade maar 1 begeleider mee mag? Je kan toch je kind niet alleen tussen de andere mensen laten staan? Maken ze daarvoor een uitzondering of moet je dan met z'n 3 bij de andere mensen gaan staan/zitten? Niet dat ik dat erg zou vinden hoor, maar als je betere plaatsen kan krijgen is het wel leuk meegenomen.
Ja er zijn castmembers die gewoon zeggen 1 persoon 18+. Zijn vehalen bekend van gezinnetjes waarvan kids domweg tussen publiek moesten gaan staan en ouders in het vak. Gelukkig zijn er veel die je peuter met de kaarthouder mee laten gaan en de papa dan in de buurt een plekje zoekt. En als je het rustig vraagt en het vak zit niet ram vol mag de ouder vaak op laatste moment als show begint er ook wel bij komen staan. Maar netjes vragen rustig blijven wachten en vooral niet drammen en zeuren.
Voor rides geld dat jullie zo veel mogelijk met zijn drieën op 1 bank worden gezet. Het ligt aan de "handicap" waar je plaatst moet nemen, ook je begeleider moet dan naast je zitten om je te helpen met evacuatie. Vandaar dat ze jullie als kan met driën bij elkaar zetten. Je kan klein kind niet zomaar alleen in een doombuggy of zo zetten omdat de ene ouder de andere moet begeleiden, zal af en toe beetje proppen zijn.
Bij cityhall vetelde ze in januari dat er in de speciale vakken bij de parade maar 1 persoon bij mocht, maar wij mochten steeds met zijn vieren (2 volwassenen en 2 kinderen). Er werd daar verteld dat de kinderen zoiezo mee mochten en de +1 een volwassene was
Bij deze een vraag voor alle mindervaliden die in Disney in de parken of hotels "knelpunten" tegen komen:
Zouden jullie deze ook met Disney willen communiceren?
Zelf hebben we gemerkt dat Disney enorm zijn best doet om de hotels en parken zo toegankelijk mogelijk te laten zijn, maar soms simpelweg niet weet waar aan te denken.
Denk aan badlift beschikbaar in een minder valide kamer (new york hotel) , maar wel een opstaande muur waardoor vervolgens niemand gebruik kan maken van de douche en het bad.
Vanuit Disney heb ik het bericht ontvangen dat zij graag de feedback ontvangen van mindervalide bezoekers zodat Disney de aandachtspunten mee kan nemen voor de toekomst.
Bij voorbaat dank aan allen.
Zouden jullie deze ook met Disney willen communiceren?
Zelf hebben we gemerkt dat Disney enorm zijn best doet om de hotels en parken zo toegankelijk mogelijk te laten zijn, maar soms simpelweg niet weet waar aan te denken.
Denk aan badlift beschikbaar in een minder valide kamer (new york hotel) , maar wel een opstaande muur waardoor vervolgens niemand gebruik kan maken van de douche en het bad.
Vanuit Disney heb ik het bericht ontvangen dat zij graag de feedback ontvangen van mindervalide bezoekers zodat Disney de aandachtspunten mee kan nemen voor de toekomst.
Bij voorbaat dank aan allen.
Wij mochten niet samen zitten bij de parade. Mijn man zit in een rolstoel en toen we er waren waren onze zoontjes 1 en 2. Toch bijzonder dat sommige zeggen dat de +1 de volwassene is en soms dat ze je echt als 4 personen zien.
Wij kregen bij Buzz te horen dat we niet erin mochten samen omdat ik niet in het karretje van mijn man kon zitten en dat ik hem niet zou kunnen helpen als dit nodig zou zijn. Ze hadden een uitzondering gemaakt voor 1 keer dat hij met 1 kind erin kon en ik met de andere. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Wij gaan in mei weer en we willen allebei in de BTM maar ik weet niet of hij er alleen in mag.
Wij kregen bij Buzz te horen dat we niet erin mochten samen omdat ik niet in het karretje van mijn man kon zitten en dat ik hem niet zou kunnen helpen als dit nodig zou zijn. Ze hadden een uitzondering gemaakt voor 1 keer dat hij met 1 kind erin kon en ik met de andere. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Wij gaan in mei weer en we willen allebei in de BTM maar ik weet niet of hij er alleen in mag.

[/u