Hallo, ik ben Moniek en sinds vandaag hier lid. Ben op dit forum gewezen via een ander forum waar ook een heel topic loopt over DLP. Via dat forum hebben wij in 2014 voor ons 12,5 jarig huwelijk Fantasy Jaarkaarten gekocht en ze echt heel veel gebruikt. We waren daarvoor al 2x een weekend met ons gezin (2 volwassenen, 2 kinderen) geweest. Inmiddels zijn onze jaarkaarten dus allang verlopen, maar het blijft maar kriebelen! Dus we hebben net weer nieuwe jaarpassen besteld, dit keer de Dream! We wilden eerst wachten tot de zomer, maar omdat, zoals het nu naar uitziet, de Jaarpassen compleet op de schop gaan, wilden we toch nog snel weer eentje aanschaffen. Ben trouwens wel heel benieuwd hoe de nieuwe jaarpassen gaan worden (prijs en wat het "oplevert").
We zijn verder eigenlijk in alle seizoenen al in Disney geweest, ook Eerste en Tweede Kerstdag daar doorgebracht, geweldig! Hoog op mijn lijstje stond ook nog de jaarwisseling. Dat wilden we dus voor 2017-2018 gaan doen, maar toen kwamen we er dus achter dat de Fantasy kaarten al vanaf 28-12 een blockdag kennen dit jaar (voorgaande jaren was Oudjaarsdag nooit een blockdag). Dus toen maar even besloten door te sparen voor de Dream-kaarten!
We kijken er alweer naar uit om te gaan, we hebben voor de Meivakantie en de Zomervakantie alweer een goedkoop verblijf geregeld op een camping in de buurt. Ik vind het een sport om zo goedkoop mogelijk een verblijf te regelen, de ene keer is dat een hotel, de andere keer een stacaravan op een camping. Inmiddels gebruik ik ook Airbnb om daar te zoeken (maar nog niets geboekt).
Een andere droom is echt ook om nog eens (al is het maar 1 nachtje) in het Disney Hotel te overnachten, maar iedere keer houdt de prijs (zelfs inclusief de jaarpas-korting) ons weer tegen. Als ik dan ruim € 600 moet aftikken, terwijl ik nu een tiende van dat bedrag kwijt ben voor 4 nachten in een stacaravan, ja, dan kies ik toch weer voor de goedkoopste optie....
Stel jezelf voor!
Hoi! Ik ben Carola en samen met mijn vriend (inmiddels verloofde) heb ik nu bijna 1,5 jaar een jaarpaspoort en hebben we nog een jaar te gaan
Hij heeft mij op 1 januari 2016 ten huwelijk gevraagd tijdens net nieuwjaarsvuurwerk in Studios. We kijken uit naar de 25e verjaardag van DLRP, we zijn zelf dit jaar ook beiden 25 geworden
En ook onze katten hebben de toepasselijke namen Nala en Daisy ^^ En het is onze droom om naar Orlando en Anaheim te gaan!
- DLPInsideOut
- Member

- BerichtenCOLON 21
- GeregistreerdCOLON 17 Feb 2017, 10:14
Hallo iedereen,
Mijn naam is Nick en ben al jaren een fan van Disney(parken). Ik verzamel voornamelijk boeken over Disney en muziek van de parken (heb ongeveer 6GB aan Disneyparkmuziek, verzameld doorheen de jaren).
Ik heb een vriendin (we trouwen in 2018, joepie
) en 2 schatten van kinderen, een zoon van 6j en een dochter van 4j. Recentelijk vroeger ze weer wanneer we naar Disneyland gingen, dus jawel, van 4-6 april zijn we daar weer te vinden 
Recentelijk ben ik begonnen aan een website over DLP (zie banner hieronder), maar dat staat nog in zijn kinderschoenen
Nog vragen, vuur maar af
Magische groeten,
Nick
Mijn naam is Nick en ben al jaren een fan van Disney(parken). Ik verzamel voornamelijk boeken over Disney en muziek van de parken (heb ongeveer 6GB aan Disneyparkmuziek, verzameld doorheen de jaren).
Ik heb een vriendin (we trouwen in 2018, joepie
Recentelijk ben ik begonnen aan een website over DLP (zie banner hieronder), maar dat staat nog in zijn kinderschoenen
Nog vragen, vuur maar af
Magische groeten,
Nick
Hey, ik ben sinds vandaag een nieuw lid!
Ik ben Marijke en een enorme fan van Disney! Mijn favorite disney figuur is Winnie the pooh dat kan je zien aan mijn collectie beren en beeltjes van de reeks disneytraditions. Ik heb nu in het totaal 66 beren en 12 beeldjes
. Ik woon in Vrasene, Oost-Vlaanderen. Ben nu ondertussen een half jaar afgestudeerd en ben net iets minder dan een half jaar aan het werk als kinderverzorgster in de creche. Bij mij luisteren de kindjes geen studio 100 muziek maar disney muziek.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik ben Marijke en een enorme fan van Disney! Mijn favorite disney figuur is Winnie the pooh dat kan je zien aan mijn collectie beren en beeltjes van de reeks disneytraditions. Ik heb nu in het totaal 66 beren en 12 beeldjes
. Ik woon in Vrasene, Oost-Vlaanderen. Ben nu ondertussen een half jaar afgestudeerd en ben net iets minder dan een half jaar aan het werk als kinderverzorgster in de creche. Bij mij luisteren de kindjes geen studio 100 muziek maar disney muziek. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Welkom marijke97 ! Ik wens je veel Disney plezier toe hier op Café Mickey 
-
Stitchygirl
- Member

- BerichtenCOLON 3
- GeregistreerdCOLON 21 Feb 2017, 09:47
Hallo, mijn naam is Samantha en ben lid geworden vandaag. Ik heb een dochter Lynn van 8 jaar en zij heeft twee grote passies: Disneyland Parijs en K3 (of eigenlijk Studio 100 want Ghost Rockers, Nachtwacht en Prinsessia vindt ze ook wel leuk). Lynn hoopt heel erg dat ze ooit eens met Angel op de foto kan want naast Stitch is dat haar favorietje.
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Welkom en leuk dat er op je website een geactualiseerd programma staat...DLPInsideOut schreefCOLONHallo iedereen,
Ik heb een vriendin (we trouwen in 2018, joepie) en 2 schatten van kinderen, een zoon van 6j en een dochter van 4j. Recentelijk vroeger ze weer wanneer we naar Disneyland gingen, dus jawel, van 4-6 april zijn we daar weer te vinden
Nog vragen, vuur maar af
Magische groeten,
Nick
Was zonet op de website van Disneyland Parijs geweest en daar staat nog het programma van vorige week op...
PS: voor de anderen ook welkom op het forum maar ik ben er zelf nog niet zo lang

Vond ik ook erg leuk!Minnie1979 schreefCOLONWelkom en leuk dat er op je website een geactualiseerd programma staat...
Welkom alle nieuwe leden!!
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
- DLPInsideOut
- Member

- BerichtenCOLON 21
- GeregistreerdCOLON 17 Feb 2017, 10:14
Dank je allemaal, ik doe mijn best om dit up to date te houden. Actuele wachttijden wilde ik ook op de site, maar dat krijg ik niet geprogrammeerdTess81 schreefCOLONVond ik ook erg leuk!Minnie1979 schreefCOLONWelkom en leuk dat er op je website een geactualiseerd programma staat...
Welkom alle nieuwe leden!!
Nu ben ik bezig aan een pagina voor de videotour en een Disneyclopedia over alle Disneyparken. Véél werk, maar wel leuk werk
Oh ja, en nog even gisteren gecontroleerd, ik heb 9GB aan Disneylandmuziek
Wij zijn Sytze en Elisabeth en willen eigenlijk weer eens samen met de kinderen (4 stuks) richting Euro Disney gaan. De vorige keren waren wij in de David Crocket Ranch. Dit bevalt ons heel goed.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar het nummer waar ik rechtstreeks kan boeken (zeker ivm de kosten). De oudste maakt bij lange dagen (en veel indrukken) gebruik van een rolstoel (hartafwijking etc.).
We willen daarom graag overnachtingen met losse kaartjes (entree). Zo kunnen we de dag van aankomst rustig aan doen.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar het nummer waar ik rechtstreeks kan boeken (zeker ivm de kosten). De oudste maakt bij lange dagen (en veel indrukken) gebruik van een rolstoel (hartafwijking etc.).
We willen daarom graag overnachtingen met losse kaartjes (entree). Zo kunnen we de dag van aankomst rustig aan doen.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Hoi, welkom op Café Mickey!EliSytz schreefCOLONWij zijn Sytze en Elisabeth en willen eigenlijk weer eens samen met de kinderen (4 stuks) richting Euro Disney gaan. De vorige keren waren wij in de David Crocket Ranch. Dit bevalt ons heel goed.
Via deze site kan je de Disney hotels boeken zonder kaartjes: http://tidd.ly/17fac383
Voordelige kaartjes vind je hier: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 120#p58120
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Hallo ik ben Sandra, 36 jaar, getrouwd en mama van 2 zoontjes van 10 en bijna 13. Zelf ben ik in huis de grootste disney fan maar mijn man kan t ook zeker leuk vinden.
Zelf al meerdere malen in dlp geweest en in 2004 voor t eerst mijn man meegenomen voor onze trouwdag. Ook de jongens zijn nu 2 maal geweest en door de komst van marvel en starwars lukt het ook om ze in mei voor ons 12.5 jaar huwelijk mee te nemen. Zijn nu ook van plan om dit jaar te kiezen voor een jaarkaart om evt in de zomer en met kerst nog terug te kunnen.
Bijna elk bezoek aan disney leg ik vast door de aanschaf van een snowglobe en hoop deze verzameling ook nog verder uit te breiden.
Hoop hier op t forum tips en info over eigenlijk alles van Disney tegen te komen.
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Zelf al meerdere malen in dlp geweest en in 2004 voor t eerst mijn man meegenomen voor onze trouwdag. Ook de jongens zijn nu 2 maal geweest en door de komst van marvel en starwars lukt het ook om ze in mei voor ons 12.5 jaar huwelijk mee te nemen. Zijn nu ook van plan om dit jaar te kiezen voor een jaarkaart om evt in de zomer en met kerst nog terug te kunnen.
Bijna elk bezoek aan disney leg ik vast door de aanschaf van een snowglobe en hoop deze verzameling ook nog verder uit te breiden.
Hoop hier op t forum tips en info over eigenlijk alles van Disney tegen te komen.
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Welkom San172 ! Ik wens je veel Disney plezier toe hier op Café Mickey 
-
olivierjolien
- Member

- BerichtenCOLON 3
- GeregistreerdCOLON 26 Feb 2017, 10:40
hallo,
wij zijn enorme disneyfanaten en hebben al enkele jaren een dreampaspoort.
wij komen meestal de zaterdagmiddag aan en vertrekken dan de zondagavond terug naar huis
en we beleven altijd de mooiste avonturen en het verveeld ons nooit om daar te zijn
gr olivier jolien
wij zijn enorme disneyfanaten en hebben al enkele jaren een dreampaspoort.
wij komen meestal de zaterdagmiddag aan en vertrekken dan de zondagavond terug naar huis
en we beleven altijd de mooiste avonturen en het verveeld ons nooit om daar te zijn
gr olivier jolien