Ik snap je helemaal over die engelsen, die waren in grote getalen aanwezig zeg!!!
Ik had een groene priority card gekregen ivm mijn fibromyalgie en heb een partij lelijke opmerkingen gekregen, niet normaal!!! Alsof je voor de lol zo'n kaart krijgt...
Het was ook erg druk in het hotel en de parken, wij hebben het wel gemerkt met een standaard kamer. De eerste ochtend moesten we in het conferentie gedeelte ontbijten. De dagen erna zijn we tussen 7.00 en 7.30u gaan eten en dat ging een heel stuk fijner!
Disney's Newport Bay Club
Ik was ook helemaal verbaasd na het topic erover uitgepluist te hebben en had inderdaad hooguit een oranje verwacht, maar was er superblij mee. Ik heb echt kunnen genieten! Dat kan ik me helemaal voorstellen! Mijn reumatoloog had een medische verklaring geschreven op mijn verzoek waarin stond dat lopen en staan veel pijn en stijfheid geeft. Toen ik het uitlegde op City Hall ging de castmember even overleggen en kwam terug met en groene kaart.
Hi allemaal,
Ik ga in juni voor het eerst naar Disneyland met mijn gezinnetje (man en kids van dan 7&5 jaar) en deel vd schoonfamilie. We hebben een familiekamer voor 5 personen en een 2 persoonskamer geboekt bij newport bay. Beide zijn compass club kamers.
We hebben bij de boekingen aangegeven zo dicht mogelijk bij elkaar te zitten maar ik vroeg mij af of iemand weet hoe het zit qua indeling van die kamers... of er uberhaupt 2 persoonskamer op dezelfde etage zitten als de familiekamers. Wat ik wel had begrepen is dat alle compass club kamers aparte etages of deel van het hotel zijn?
Ik ga in juni voor het eerst naar Disneyland met mijn gezinnetje (man en kids van dan 7&5 jaar) en deel vd schoonfamilie. We hebben een familiekamer voor 5 personen en een 2 persoonskamer geboekt bij newport bay. Beide zijn compass club kamers.
We hebben bij de boekingen aangegeven zo dicht mogelijk bij elkaar te zitten maar ik vroeg mij af of iemand weet hoe het zit qua indeling van die kamers... of er uberhaupt 2 persoonskamer op dezelfde etage zitten als de familiekamers. Wat ik wel had begrepen is dat alle compass club kamers aparte etages of deel van het hotel zijn?
Hoi,
Ik was een beetje al voor volgend jaar aan het kijken en nu viel het mij op dat ik voor 5 dagen Newport Bay voor 5 personen goedkoper uit ben om de Compass Club te boeken dan de normale kamers met ontbijt. Dit scheelde meer als 100 euro , en dan heb je ook nog alle voordelen vd Compass Club. Vorig jaar ook ook Compass Club geboekt en wij en de kids vonden het super. Dus de keus is hier al weer snel gemaakt denk ik .
Weet helaas niet of de 5persoons en de 2persoons kamers bij elkaar liggen, dus die vraag kan ik niet beantwoorden. Wij hadden een 6persoon kamer. Zowiezo zijn het wel aparte etages .
Ik was een beetje al voor volgend jaar aan het kijken en nu viel het mij op dat ik voor 5 dagen Newport Bay voor 5 personen goedkoper uit ben om de Compass Club te boeken dan de normale kamers met ontbijt. Dit scheelde meer als 100 euro , en dan heb je ook nog alle voordelen vd Compass Club. Vorig jaar ook ook Compass Club geboekt en wij en de kids vonden het super. Dus de keus is hier al weer snel gemaakt denk ik .
Weet helaas niet of de 5persoons en de 2persoons kamers bij elkaar liggen, dus die vraag kan ik niet beantwoorden. Wij hadden een 6persoon kamer. Zowiezo zijn het wel aparte etages .
Staan toch foto's op de site van Disneyland?Keandra schreefCOLONHeeft er hier iemand foto's van de honeymoon suite in NBC?
We hebben deze geboekt voor ons verblijf in augustus en zou toch graag al een paar foto's zien.
Bedankt

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Eens wat terugbladeren in dit topicKeandra schreefCOLONHeeft er hier iemand foto's van de honeymoon suite in NBC?
We hebben deze geboekt voor ons verblijf in augustus en zou toch graag al een paar foto's zien.
Bedankt
viewtopic.php?p=88078#p88078
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Wist je dat je in de Yacht Club in de Disney’s Newport Bay Club lekker cocktails kan krijgen ?

bron : Disneyland Paris

bron : Disneyland Paris
Als ik de brochure goed lees, kun je in Newport Bay je ontbijt als roomservice krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee wat je dan bijvoorbeeld krijgt en weet iemand wat de extra kosten zijn of hoe je moet/ kan reserveren?

-
disneyfan29
- Member

- BerichtenCOLON 94
- GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57
Ik weet wel dat er extra kosten voor waren en als je in de lounge ging eten dan zat het er bij in. Ik,had een briefje toen ik in 2016 in de compass club van het hotel logeerde of het dus bij de standaard kamers is weet ik dus niet.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Goofy verwelkomt vandaag alle gasten in Newport bay club !!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Sabrina_12
- Member

- BerichtenCOLON 52
- GeregistreerdCOLON 19 Apr 2017, 01:31
Hoi allemaal,
Ik ga nu voor de 5e keer naar Disney, de 2e keer samen met mijn vriend. Hebben in december 4 nachten Newport Bay geboekt met compass club en lake view, dit omdat we dan 8 jaar samen zijn.
Kan iemand vertellen wat wij kunnen verwachten? Tips? Ik ben heel benieuwd en kijk erg uit naar de extra's die je krijgt bij de compass club, maar is het haalbaar met het park bezoeken?
Ik ga nu voor de 5e keer naar Disney, de 2e keer samen met mijn vriend. Hebben in december 4 nachten Newport Bay geboekt met compass club en lake view, dit omdat we dan 8 jaar samen zijn.
Kan iemand vertellen wat wij kunnen verwachten? Tips? Ik ben heel benieuwd en kijk erg uit naar de extra's die je krijgt bij de compass club, maar is het haalbaar met het park bezoeken?
Sabrina_12 schreefCOLONHoi allemaal,
You'll love it
Verder heb je dan vanaf 15u geloof ik tot 16u45 gratis snacks, ook weer in diezelfde ruimte(is tegenover de bar van het hotel) waar je dan zowel zoete als hartige snacks kan krijgen. Doet wel deugd om in de namiddag even te gaan relaxen daar!
Je krijgt ook nog per persoon per dag een hotel fastpass, die kan je gebruiken bij fastpass-attracties, maar niet tussen bepaalde uren(weet ze niet meer vanbuiten, dacht tussen 13 en 16u niet ofzoiets). Deze zijn bijvoorbeeld HEEL handig voor drukke attracties zoals Big Thunder Mountain, Peter Pan, dat soort dingen.
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

-
Sabrina_12
- Member

- BerichtenCOLON 52
- GeregistreerdCOLON 19 Apr 2017, 01:31
Liez schreefCOLONSabrina_12 schreefCOLONHoi allemaal,
You'll love itHet is op de 7e en 8e verdieping, zeker met lake view heb je een prachtig uitzicht! Je hebt ontbijt in een aparte ruimte, je hoeft geen tijd op te geven, je gaat wanneer je wil. Is uitgebreid ontbijtbuffet. In diezelfde ruimte kan je de hele namiddag gratis drankjes halen(staat een frigo vol blikjes cola, cola light, fanta, sprite, maar ook minute maid appelsap en appelsiensap, water,... en er is ook koffie en thee)
Verder heb je dan vanaf 15u geloof ik tot 16u45 gratis snacks, ook weer in diezelfde ruimte(is tegenover de bar van het hotel) waar je dan zowel zoete als hartige snacks kan krijgen. Doet wel deugd om in de namiddag even te gaan relaxen daar!
Je krijgt ook nog per persoon per dag een hotel fastpass, die kan je gebruiken bij fastpass-attracties, maar niet tussen bepaalde uren(weet ze niet meer vanbuiten, dacht tussen 13 en 16u niet ofzoiets). Deze zijn bijvoorbeeld HEEL handig voor drukke attracties zoals Big Thunder Mountain, Peter Pan, dat soort dingen.Wij zijn er in februari helaas maar 1 nacht geweest, maar we willen zeker en vast nog eens terug voor meerdere nachten compass club. voor 1 nacht is het eigenlijk niet de moeite, maar het was toen een aanbieding die we niet konden laten liggen voor de verjaardag van onze dochter. Ze kreeg trouwens een cadeau van het hotel en er lagen chocolade munten op ons bed. We hadden badjassen en slippers in de badkamer hangen en er is ook de mogelijkheid om eten,(ook ontbijt maar waarom zou je dat doen als je in die prachtige lounge kunt gaan ontbijten
) op je kamer te bestellen(dat kost wel nog extra geld dus hou daar rekening mee). Er staat ook een fles water op je kamer en de kamer is beduidend groter dan de gewone kamers. Verder is er ook een Nespresso machine aanwezig met enkele cupjes en een waterkoker met theezakjes.
Dank je wel! Klinkt inderdaad erg fijn, zeker het ontbijt, vond het bij Cheyenne altijd vervelend dat je tussen een bepaald tijdstip moest eten. Bedankt voor je reactie! Weet je toevallig wat de extra kosten zullen zijn als je kerstversiering op de kamer wilt?