Bericht Room only voor jaarkaarthouders
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Is zo voor nederland, voor België is het lokaal tarief ofzo. Wel per minuut.Sparrow schreefCOLONHet is 1 euro per gesprek. Maakt niet uit hoelang je belt. En afgelopen maaandag totaal 14 min aan de lijn gezeten. Dus viel wel mee.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

-
merlijntje1983
- Member

- BerichtenCOLON 45
- GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 13:32
als ik het goed begrijp is er geen app meer voor de room only?
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Nee, je moet bellen voor de prijzen.merlijntje1983 schreefCOLONals ik het goed begrijp is er geen app meer voor de room only?

ja, de reserveringslijn.PeterPan1 schreefCOLONIemand toevallig een prijsopgaaf voor een dag in het Voordeelseizoen? Of 29/30 maart?
http://www.hellodisneyland.com/hotels-d ... ls-disney/ hier vind je een indicatieprijs, maar deze is nooit exact hetzelfde als wat je aan de telefoon te horen krijgt.

- crepe-au-chocolat
- Member

- BerichtenCOLON 81
- GeregistreerdCOLON 14 Aug 2014, 14:39
Vanaf eind maart is het erg druk vanwege de 25e verjaardag. Er zijn nog maar weinig kamer beschikbaar werd mij verteld.. een goedkope kamer zul je dus niet meer vinden waarschijnlijk.
-
merlijntje1983
- Member

- BerichtenCOLON 45
- GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 13:32
wat is de prijs met korting voor een kamer in Cheyenne of seqoia lodge per nacht met de fantasy of met de dream? Dan kan ik al globaal bekijken wat het kost....
Heb de pas nog niet, maar wil vast her en der over dingen wat info inwinnen....
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Cheyenne is ongeveer tussen de 80 en de 190 euro per nacht...merlijntje1983 schreefCOLONwat is de prijs met korting voor een kamer in Cheyenne of seqoia lodge per nacht met de fantasy of met de dream? Dan kan ik al globaal bekijken wat het kost....

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Valt mee vind ik. Is wel laagseizoenAndastra schreefCOLONDisneyland Hotel met Dream korting van 5 tot 7 maart (dus 2 nachten) is 644€.

- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
wij betalen begin maart 400 euro in sql in golden forrest kamer voor 2 nachten, dacht 350 euro voor 2 nachten in newport bay met fantasy pasmerlijntje1983 schreefCOLONwat is de prijs met korting voor een kamer in Cheyenne of seqoia lodge per nacht met de fantasy of met de dream? Dan kan ik al globaal bekijken wat het kost....

-
olivierjolien
- Member

- BerichtenCOLON 3
- GeregistreerdCOLON 26 Feb 2017, 10:40
hallo,
wij hebben dream paspoorten en zouden graag volgend week 4 en 5 maart naar disney teug gaan, en ik ben aan het kijken voor een kamer te boeken zonder dagtickets, maar dit kan blijkbaar niet overal of vergis ik mij daar in.
via welke site of weg boek ik hier de voordeligste kamer zonder tickets voor 2vw en 2kinderen waarvan 1 baby
kan iemand mij tips geven
bedankt
wij hebben dream paspoorten en zouden graag volgend week 4 en 5 maart naar disney teug gaan, en ik ben aan het kijken voor een kamer te boeken zonder dagtickets, maar dit kan blijkbaar niet overal of vergis ik mij daar in.
via welke site of weg boek ik hier de voordeligste kamer zonder tickets voor 2vw en 2kinderen waarvan 1 baby
kan iemand mij tips geven
bedankt
Ik heb een jaarkaart, maar mijn vriend niet. Wat is handiger?
Een room only boeken met jaarkaart korting, en kijken voor mijn vriend of hij ergens goedkoop aan kaartjes kan komen.
Of dat hij een arrangement boekt, dat ik alleen toeristen belasting betaal?
Of hangt dat echt van de periode af dat je gaat en dat het beter is om de verschillende opties uit te rekenen als we een datum hebben?
Een room only boeken met jaarkaart korting, en kijken voor mijn vriend of hij ergens goedkoop aan kaartjes kan komen.
Of dat hij een arrangement boekt, dat ik alleen toeristen belasting betaal?
Of hangt dat echt van de periode af dat je gaat en dat het beter is om de verschillende opties uit te rekenen als we een datum hebben?
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x