Nog 53 dagen tot DLP in Ibis Budget hotel
Nog 272 dagen tot DLP 1e keer in SQL dankzij skyradio.

en nog wat minder dan een maand tot de oplevering van je huisje!Tess81 schreefCOLONNog 53 dagen tot DLP in Ibis Budget hotel
Nog 272 dagen tot DLP 1e keer in SQL dankzij skyradio.
Hahaha oplevering is al geweest, het huis is zelfs bewoonbaar. Alle muren en vloeren zijn klaar. De zolder van mn schoonouders is inmiddels ook leeg. De opslag in Alphen wordt zondag overgebracht. Maar dan is het wachten tot 10 maart tot we kunnen beginnen met stoken ivm de vloerverwarming en het keramisch parket en bijbehorende voegen.Mama van prinsesjes schreefCOLONen nog wat minder dan een maand tot de oplevering van je huisje!

whahaha, dat bedoel ik.Tess81 schreefCOLONHahaha oplevering is al geweest, het huis is zelfs bewoonbaar. Alle muren en vloeren zijn klaar. De zolder van mn schoonouders is inmiddels ook leeg. De opslag in Alphen wordt zondag overgebracht. Maar dan is het wachten tot 10 maart tot we kunnen beginnen met stoken ivm de vloerverwarming en het keramisch parket en bijbehorende voegen.Mama van prinsesjes schreefCOLONen nog wat minder dan een maand tot de oplevering van je huisje!
Zoals het er nu uit ziet kunnen we 12 maart over. Het is inmiddels 17 graden in huis zonder dat we de verwarming aan hebben.
Oh gaaf, jullie gaan de andere kant op! Verschillende van het forum gaan westbound. Ben heel benieuwd hoe het bij jullie is, 6 dagen achter elkaar op zee! Heel veel pleziervos123 schreefCOLONNog 47 dagen tot DLP in Ibis Budget hotel radisson blu hotel Disneyland Parijs
Nog 80 dagen tot Disney Magic Disney Cruise Line Trans-Atlantische cruise naar Europa
dit wordt voor mijn eerste Disney cruise en als Disney liefhebber komt zij ook nog eens in Nederland aanolafLover schreefCOLONOh gaaf, jullie gaan de andere kant op! Verschillende van het forum gaan westbound. Ben heel benieuwd hoe het bij jullie is, 6 dagen achter elkaar op zee! Heel veel pleziervos123 schreefCOLONNog 47 dagen tot DLP in Ibis Budget hotel radisson blu hotel Disneyland Parijs
Nog 80 dagen tot Disney Magic Disney Cruise Line Trans-Atlantische cruise naar Europa
Ik verwacht dus nog 19 dagenMama van prinsesjes schreefCOLONwhahaha, dat bedoel ik.Tess81 schreefCOLONHahaha oplevering is al geweest, het huis is zelfs bewoonbaar. Alle muren en vloeren zijn klaar. De zolder van mn schoonouders is inmiddels ook leeg. De opslag in Alphen wordt zondag overgebracht. Maar dan is het wachten tot 10 maart tot we kunnen beginnen met stoken ivm de vloerverwarming en het keramisch parket en bijbehorende voegen.Mama van prinsesjes schreefCOLONen nog wat minder dan een maand tot de oplevering van je huisje!
Zoals het er nu uit ziet kunnen we 12 maart over. Het is inmiddels 17 graden in huis zonder dat we de verwarming aan hebben.![]()
maar goed zeg, toch weer een week eerder dan gepland. super goed.

haha bewust geen uitbouw genomen omdat we meer tuin wilden hebben (daar past ie trouwens nog steeds wel in, maar dan wordt ie erg vies...Stitch87 schreefCOLONHahaha, begin maar al te sparen voor een uitbouw