Partnerhotel: B&B Disneyland Paris Hotel
Zit wel voor deel scherm maar geen deur in. Maakt niet uit of familie kamer is of niet. Is standaard in dat hotel.
Afgelopen week weer geslapen in de b&b voor de 3de keer. Ik was weer erg tevreden, voor de 2de keer kamer upgrade gehad; boekte voor 2 persoonskamer en kregen een vierpersoons gewoon lekker net ff wat meer ruimte en meer ramen!
Het ontbijt was minder dan normaal, gekookte eieren inplaats van scrambled eggs en naar mij idee minder keuze aan broodje maar dat ligt misschien aan seizoen? Want de helft van de ruimte werd maar gebruikte waar eten lag. We waren dit keer maar 51 euro per nacht kwijt dus voor die prijs was weer perfect!
@stitch87 normaal wel, alleen afgelopen maandag heb ik helaas ook de kaasachtige gepakt en was geen andere keuze. Ik vond hem niet lekker.
@musimaxx, ik heb nu 3x over een badkamer met douche en bad gehad maar tis wel een kinderbadje meer een grote douchekuip haha maar je kindje kan je er denk wel inwassen als ze nog niet zo groot zijn! Deze keer hadden we alleen geen stop in de douche dus je kon bad niet vol laten lopen. Er zit een douche scherm maar tis allemaal vrij klein dus de kans op water knoeien bij de wc is groot dus idd ff handdoek neerleggen. Houd ook rekening mee dat de douchekop voor kleine mensen is haha ik ben 1.68 en kan er net krap aan onder.
Ik ga dit jaar nog paar keer, B&B is voor mij als jaarpashouder extreem aantrekkelijk omdat ik tot nu toe elke keer tevreden ben geweest erover en de prijs zo aantrekkelijk is dat een paar keer per jaar naar Disney gaan niet enorme kosten met zich mee brengt.
Het ontbijt was minder dan normaal, gekookte eieren inplaats van scrambled eggs en naar mij idee minder keuze aan broodje maar dat ligt misschien aan seizoen? Want de helft van de ruimte werd maar gebruikte waar eten lag. We waren dit keer maar 51 euro per nacht kwijt dus voor die prijs was weer perfect!
@stitch87 normaal wel, alleen afgelopen maandag heb ik helaas ook de kaasachtige gepakt en was geen andere keuze. Ik vond hem niet lekker.
@musimaxx, ik heb nu 3x over een badkamer met douche en bad gehad maar tis wel een kinderbadje meer een grote douchekuip haha maar je kindje kan je er denk wel inwassen als ze nog niet zo groot zijn! Deze keer hadden we alleen geen stop in de douche dus je kon bad niet vol laten lopen. Er zit een douche scherm maar tis allemaal vrij klein dus de kans op water knoeien bij de wc is groot dus idd ff handdoek neerleggen. Houd ook rekening mee dat de douchekop voor kleine mensen is haha ik ben 1.68 en kan er net krap aan onder.
Ik ga dit jaar nog paar keer, B&B is voor mij als jaarpashouder extreem aantrekkelijk omdat ik tot nu toe elke keer tevreden ben geweest erover en de prijs zo aantrekkelijk is dat een paar keer per jaar naar Disney gaan niet enorme kosten met zich mee brengt.
-
merlijntje1983
- Member

- BerichtenCOLON 45
- GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 13:32
nog een vraagje over dit hotel.
ik heb dus dit hotel geboekt voor 3e week november, een kamer met een 2 persoons bed en 2 stapelbedden(6 slaapplaatsen dus)
Misschien gaat er nog iemand mee, maar dat weten we pas heel kort van te voren, kunnen we die ter plaatse op de kamer bijboeken en hoe kan je dan bekijken wat je voor die persoon extra moet betalen?
ik heb dus dit hotel geboekt voor 3e week november, een kamer met een 2 persoons bed en 2 stapelbedden(6 slaapplaatsen dus)
Misschien gaat er nog iemand mee, maar dat weten we pas heel kort van te voren, kunnen we die ter plaatse op de kamer bijboeken en hoe kan je dan bekijken wat je voor die persoon extra moet betalen?
Klinkt toch ook logisch? Je hebt al betaald voor de kamer voor dat aantal personen dat erin past.
Dan deel je gewoon het bedrag van de kamer door diegene die er effectief gaan zijn.
Blijkbaar is de toeristenbelasting ook goedkoper in b&b? 99 Cent ipv 1,10 € gelijk bij bv Kyriad.
Dan deel je gewoon het bedrag van de kamer door diegene die er effectief gaan zijn.
Blijkbaar is de toeristenbelasting ook goedkoper in b&b? 99 Cent ipv 1,10 € gelijk bij bv Kyriad.
Kyriad is omhoog gegaan.. In december heb ik 9,90 voor 3 nachten 2 personen betaald... Dus dat is 1,65 pppn... Ik heb begrepen dat in Frankrijk ze zelf mogen beslissen wat de toeristenbelasting is als het maar tussen 0,20 en 4,00 is...moorhunhe schreefCOLONKlinkt toch ook logisch? Je hebt al betaald voor de kamer voor dat aantal personen dat erin past.
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Het is de eerste keer dat ik naar een partner hotel ga, maar voor € 57 voor een nacht (2 personen) kon ik het niet laten liggen.
Nu heb ik wel een vraagje, we komen 's morgens aan, kan je daar parkeren en dan direct de bus nemen (om de parkeerkosten te vermijden aan het park, we gaan een jaarpas aanschaffen die dag) of moet je eerst effe gaan inchecken en hallo gaan zeggen
Nu heb ik wel een vraagje, we komen 's morgens aan, kan je daar parkeren en dan direct de bus nemen (om de parkeerkosten te vermijden aan het park, we gaan een jaarpas aanschaffen die dag) of moet je eerst effe gaan inchecken en hallo gaan zeggen
INFINITY PASSHOLDER
Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Je kan zo de bus nemen hoor.Frank_C80 schreefCOLONHet is de eerste keer dat ik naar een partner hotel ga, maar voor € 57 voor een nacht (2 personen) kon ik het niet laten liggen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Wilde daar ook verblijven maar geen familiekamers meer in april en augustus voor de periode dat wij naar Disney gaan.

Er rijden vanaf b&b shuttle bussen deze zijn gratis,met 5 min ben je in disney en dus ook in the village 
Edit: als u het andere b&b hotel bedoeld buiten de circkel van disney zeg maar dan zou ik het niet weten, ben daar per ongeluk eens naar toe gereden en er stonden wel bussen voor de ingang maar waar die allemaal naar toe rijden geen idee.
Edit: als u het andere b&b hotel bedoeld buiten de circkel van disney zeg maar dan zou ik het niet weten, ben daar per ongeluk eens naar toe gereden en er stonden wel bussen voor de ingang maar waar die allemaal naar toe rijden geen idee.
Nee deze zit niet in de cirkel had wel gezien dat metro station 10 min lopen is en dat het 2 haltes is met de metro.Lisjuh schreefCOLONEr rijden vanaf b&b shuttle bussen deze zijn gratis,met 5 min ben je in disney en dus ook in the village
Ik heb dan ook gewoon geboekt het is maar voor 1 nachtje de volgende dag rijden we door naar disney zelf.
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Dan bedoel je vast B&B in Bussy St. Georges.Brina schreefCOLON Nee deze zit niet in de cirkel had wel gezien dat metro station 10 min lopen is en dat het 2 haltes is met de metro.
Ik heb dan ook gewoon geboekt het is maar voor 1 nachtje de volgende dag rijden we door naar disney zelf.
Ik heb hier al een flink aantal keer verbleven.
Het RER station ligt er 3 straten vanaf en is een paar minuten lopen.
Vanuit daar is het een kleine 10 minuten naar DLP, en inderdaad 2 haltes (enkel Val d'Europe zit er tussen).

Ja dat hotel is het ja.Mouseketeer schreefCOLONDan bedoel je vast B&B in Bussy St. Georges.Brina schreefCOLON Nee deze zit niet in de cirkel had wel gezien dat metro station 10 min lopen is en dat het 2 haltes is met de metro.
Ik heb hier al een flink aantal keer verbleven.
Het RER station ligt er 3 straten vanaf en is een paar minuten lopen.
Vanuit daar is het een kleine 10 minuten naar DLP, en inderdaad 2 haltes (enkel Val d'Europe zit er tussen).
Is er ook ergens een soort van website van de metro waar je kan zien hoe duur de kaartjes zijn? begreep dat het met zones gaat.
Geraak je daar zonder extra veel tol te betalen?Mouseketeer schreefCOLON Dan bedoel je vast B&B in Bussy St. Georges.
Volgens Googlemaps
België - Richting Frankrijk - Disney: 1xTol
+ Terugreis
= 2x Tol
Evenwel
België - Richting Frankrijk : Tol
Richting Bussy St. Georges: Tol
Richting Disney: Tol
+ Terugreis
= 6x Tol
Klopt googlemaps wel? Zo ja, wat voor zin heeft het dan naar de B&B van Bussy St. Georges te rijden per wagen?

[/u