Man is aanzienlijk minder disneyfan helaas
Iets waar ik al een tijdje mee aan het stoeien ben....in 2012 gingen wij met onze kinderen voor het eerst naar DLP en dompelden we ond 5 dagen onder in de magie en genoten van iedere minuut. e vonden het zo leuk dat we besloten het jaar erop terug te gaan en jaarkaarten aan te schaffen (toen vie CE Multi avantages. Dat jaar zijn we als gezin nog 2 x 3 dagen geweest en ik ben nog een keer tijdens de bring a friend dagen 2 dagen met mijn nichtje gegaan. Ik zou het liefst iedere maand gaan maar snap dat dat niet reeel is
...mijn man daarentegen is er wel klaar mee, al is onze jaarkaart al 3 jaar terug.Hij wil 'misschien nog wel een keer', maar dat is het dan ook wel. Lastig dilemma vind ik het, want ik zou met liefde alleen jaarkaarten voor mijn en de kinderen bestellen, maar dat is nogal een hap uit het gezinsbudget he, zeker als je er de overnachtigen en reizen per bus/trein bijrekent... Enfin...ik vroeg me af of er hier meerdere mensen zijn die in een zelfde situatie zitten en hoe jullie daar een vorm voor vinden.
Hier beetje jullie beginsituatie. De eerste keer dat mijn man ging was samen met mij. Was een 1dagstripje wat wrs een misstap is geweest, hij heeft nooit echt die magie meegemaakt want moest allemaal snel snel op die dag. Ondertss is hij al een stuk of 5-6x geweest (zowel 1dags als verblijven) en voor hem voelt het aan als een gewoon pretpark. Hij zal het nooit ervaren zoals ik het doe, wat ik heel spijtig vind. Paar weken terug toch voor het eerst jaarkaarten gekocht voor ons en de dochter, maar hij stond er niet om te springen. Ik weet niet hoe het in de toekomst zal gaan. Ik hoop dat hij toch nog het virus krijgt maar vrees er een beetje voor. Geen idee of we na dat jaar gaan verlengen of niet. Helaas geen glazen bol. Denk dat ik mij er dan wel gewoon bij neerleg om ieder jaar - 2j een arrangement nemen. Dus nu lekker profiteren van de kaart
. Succes!!!
Mijn vriend is ziet ook niet echt de magie van Disney en heeft totaal niets met characters (iedere keer als ik een meet gedaan heb zegt hij "Je weet dat je nu een random persoon in een pak hebt staan knuffelen he").
We hadden afgelopen jaar een jaarkaart, die hadden we wel samen bedacht, gewoon fijn regelmatig een mogelijkheid om een weekendje weg te zijn samen. Ik ben in dat jaar 13 keer geweest, hij 8, ik ben dus 5 keer met vrienden geweest (Bring-a-friend actie en met een vriendin die een jaarkaart heeft). Na 3/4 jaar zei hij dat hij het nu wel gezien had, hij hoefde niet echt meer. Vlak voor onze kaarten verliepen had ik echter een solo tripje gepland (lijkt me heerlijk om een keer helemaal zelf te kunnen bepalen wat je doet), uiteindelijk is hij toch mee geweest omdat hij het toch wel erg leuk vond.
We zouden in 2017 niet gaan en dan kijken of we weer een jaarkaart zouden willen. Na een half jaar begon hij dat hij Disney toch wel heel erg miste en dat het toch wel echt iets anders was dan de Efteling en zoveel leuker
Hij heeft dus in dat jaar toch wel wat van de magie opgepikt, ergens, onbewust. We gaan in mei dus met een arrangement 
We hadden afgelopen jaar een jaarkaart, die hadden we wel samen bedacht, gewoon fijn regelmatig een mogelijkheid om een weekendje weg te zijn samen. Ik ben in dat jaar 13 keer geweest, hij 8, ik ben dus 5 keer met vrienden geweest (Bring-a-friend actie en met een vriendin die een jaarkaart heeft). Na 3/4 jaar zei hij dat hij het nu wel gezien had, hij hoefde niet echt meer. Vlak voor onze kaarten verliepen had ik echter een solo tripje gepland (lijkt me heerlijk om een keer helemaal zelf te kunnen bepalen wat je doet), uiteindelijk is hij toch mee geweest omdat hij het toch wel erg leuk vond.
We zouden in 2017 niet gaan en dan kijken of we weer een jaarkaart zouden willen. Na een half jaar begon hij dat hij Disney toch wel heel erg miste en dat het toch wel echt iets anders was dan de Efteling en zoveel leuker
Mijn mam is ook echt geen Disney fan, al vindt hij het wel leuk voor onze dochter. Hij zet ook een Disney-film of Disney Chanel aan voor d'r. Ook Disney muziek is welkom in huis, zo lang onze dochter wakker is, maar Disneyland vindt hij vooral te duur. Hij wilt zeker niet meer dan 1x per jaar gaan. Hij doet ook mee met character meets, maar hij vindt een jaarkaart echt onzinnig.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
- Kristel1976
- Member

- BerichtenCOLON 8
- GeregistreerdCOLON 06 Apr 2012, 13:57
Sorry, moest even lachen toen ik dit lasolafLover schreefCOLONMijn vriend is ziet ook niet echt de magie van Disney en heeft totaal niets met characters (iedere keer als ik een meet gedaan heb zegt hij "Je weet dat je nu een random persoon in een pak hebt staan knuffelen he").

* 12-2001
* 12-2006
* 07-2007 (gewonnen met Skyradio!)
* 12-2008
* 11-2009
* 12-2010
* 12-2015
* 02-2017 (Dream jaarkaart gekocht!)
Gepland:
* 04-2017
* 08-2017
* 12-2017
Wel leuk trouwens, af en toe accepteren characters niet dat hij niet met ze op de foto wil, dat levert erg leuke dingen op en die vind hij dan ook wel weer heel leuk.
Zo is hij een keer door Balou plat geknuffeld (helaas had hij beide telefoons om foto's van mij te maken, dus ik kon daar toen geen foto van maken), zijn reactie erna was, wat is hij zacht
Tijdens de brunch bij Inventions waren we de eerste in onze zaal, ik heb toen een hele lange meet gehad met Mickey totdat er iemand anders binnenkwam. Toen Mickey later weer een rondje door de zaal deed moest en zou hij met mijn vriend op de foto, hij ging echt niet naar een andere tafel tot die foto er was. Op zulke momenten kan hij het wel waarderen, maar uit zichzelf zal hij er echt niet heen gaan.
We gaan deze zomer met de trans Atlantische cruise naar New York. Hij zegt ook de hele tijd dat dat een compromis is, hij wil een trans Atlantische cruise naar New York en ik wil Disney. Ik hoop doordat je dan 12 dagen met dezelfde characters bent, daar ook nog wel leuke interacties met hem komen (ik fluister het Mickey wel een keer in
)
Zo is hij een keer door Balou plat geknuffeld (helaas had hij beide telefoons om foto's van mij te maken, dus ik kon daar toen geen foto van maken), zijn reactie erna was, wat is hij zacht
Tijdens de brunch bij Inventions waren we de eerste in onze zaal, ik heb toen een hele lange meet gehad met Mickey totdat er iemand anders binnenkwam. Toen Mickey later weer een rondje door de zaal deed moest en zou hij met mijn vriend op de foto, hij ging echt niet naar een andere tafel tot die foto er was. Op zulke momenten kan hij het wel waarderen, maar uit zichzelf zal hij er echt niet heen gaan.
We gaan deze zomer met de trans Atlantische cruise naar New York. Hij zegt ook de hele tijd dat dat een compromis is, hij wil een trans Atlantische cruise naar New York en ik wil Disney. Ik hoop doordat je dan 12 dagen met dezelfde characters bent, daar ook nog wel leuke interacties met hem komen (ik fluister het Mickey wel een keer in
Hahaha, dat van die cruise herken ik :p. Mijn man wil ooit een cruise doen. Ik niet want voel me niet veilig op een boot (geen last van zeeziekte ofzo, gewoon schrik om te zinken
). Dus compromis is om ooit een Disney cruise te doen
.
Hier alweer stress. Ik en mijn twee meisjes volledig stapelgek op Disneyland, Disneyfilms,... Mijn man gaat echter gewoon mee omdat hij ergens een verplichting voelt wegens de meisjes.
DUS... Meet 'n greets een gezucht en geblaas dat ie zolang moet wachten voor een foto met 'iemand in een pak' (hier ook dus
). Nog meer gezucht en geblaas als ik ALLE winkels wil gaan bezoeken... En een wachtrij van langer dan een kwartier veroorzaakt alweer...JUIST JA GEZUCHT EN GEBLAAS!
Daardoor ben ik totaal opgefokt na een tijdje gepuf en gezaag van zijn kant (verder is ie wel een lieverd hoor hij houdt wel van de attracties op zich en neemt ook graag de tijd om rustig te eten, of een parade of show te bekijken). Gelukkig worden de meisjes groter zodat ik al makkelijker met hen alleen kan gaan of samen met hen en een vriendin met kids (volgend jaar)
DUS... Meet 'n greets een gezucht en geblaas dat ie zolang moet wachten voor een foto met 'iemand in een pak' (hier ook dus
Daardoor ben ik totaal opgefokt na een tijdje gepuf en gezaag van zijn kant (verder is ie wel een lieverd hoor hij houdt wel van de attracties op zich en neemt ook graag de tijd om rustig te eten, of een parade of show te bekijken). Gelukkig worden de meisjes groter zodat ik al makkelijker met hen alleen kan gaan of samen met hen en een vriendin met kids (volgend jaar)
Herkenbaar ik zou het liefst elke jaar gaan. Ik ga dit jaar ook voor het eerst zonder man. Ga samen met mijn zoontje en mijn tante. Mijn man zei ik ben vorige jaar geweest dus vind ik het wel even genoeg.
Ga over een paar jaar wel weer mee.
Ik vind het wel jammer hij hoort er toch bij.
Ga over een paar jaar wel weer mee.
Ik vind het wel jammer hij hoort er toch bij.
Hier werd het gezucht wel minder toen hij zag hoe leuk ik de meets vond en uiteindelijk ging hij na een paar trips zelf ook voorstellen om naar characters te gaan (ik dan he, hij niet) omdat hij zag dat ik het wel echt heel leuk vond.pietemuis schreefCOLONHier alweer stress. Ik en mijn twee meisjes volledig stapelgek op Disneyland, Disneyfilms,... Mijn man gaat echter gewoon mee omdat hij ergens een verplichting voelt wegens de meisjes.
DUS... Meet 'n greets een gezucht en geblaas dat ie zolang moet wachten voor een foto met 'iemand in een pak' (hier ook dus). Nog meer gezucht en geblaas als ik ALLE winkels wil gaan bezoeken... En een wachtrij van langer dan een kwartier veroorzaakt alweer...JUIST JA GEZUCHT EN GEBLAAS!
Hij heeft twee keer meer dan een uur in de rij gestaan voor kaartjes van het princes pavilion. De eerste keer alleen voor mij (was tijdens de EMH en hij vindt de attracties in Fantasyland toch niet zo leuk, dus ik mocht niet in de rij van hem) en de keer erna omdat mijn nichtje mee was die graag een prinses wilde ontmoeten. (Daar heeft hij wel nog over gezucht, beide keren waren in januari, dus het was wat koud
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
hahahaha, die van mij vraagt zich steeds af of er een mannetje of een vrouwtje in het pak zit. hij gaat ook alleen met minnie en mickey op de foto, de rest hoeft van hem niet zo. maar hij gaat met liefde overal met ons naar toe. hoewel hij zelf wel een beetje genoeg heeft van alle prinsessen klaagt hij nooit. Maar goed, mijn man is wel groot disney fan, we hadden zelfs disneymuziek met ons trouwen. dus bij ons geen probleem.Kristel1976 schreefCOLONSorry, moest even lachen toen ik dit lasolafLover schreefCOLONMijn vriend is ziet ook niet echt de magie van Disney en heeft totaal niets met characters (iedere keer als ik een meet gedaan heb zegt hij "Je weet dat je nu een random persoon in een pak hebt staan knuffelen he").
Volg onze avonturen op instagram