Super bedankt voor je tips!!Sprinkles schreefCOLONIk zou zeer zeker adviseren om een Uber te gebruiken buiten het resort. En ook als je naar bv. Typhoon Lagoon gaat. Je moet daarvoor namelijk overstappen via Disney Springs als je met de interne bussen gaat. Maar dat kan misschien ook per hotel verschillen. Dus misschien is het anders op Caribbean Beach Resort. Voordeel is dat je met Uber een vast prijs betaald en je ook niet voor verrassingen komt te staan. Wij zijn een paar keer naar Universal geweest met een Uber vanaf Coronado Springs Resort en dat was maar iets van 6 a 7 dollar per rit en ze pikken je echt binnen een paar minuten op. Ook als er een te lange rij bij de bussen stond of we hadden hem net gemist namen we een Uber voor een paar dollar. Wel handig om een simkaart met internet aan te schaffen. Wij hadden elk een simkaart voor 50 dollar online gekocht en hadden daar 10gb en onbeperkt bellen naar europa en in USA. Ook al is er overal wifi op WDW is het niet overal even sterk en buiten het resort was het echt een must. Ook misschien een tip is om van te voren wat boodschapjes online te bestellen en deze op je kamer te laten bezorgen. Deze dienst is gratis en je hoeft nog niet ingecheckt te zijn als ze bezorgen. Ze geven deze bij bellservice gewoon af en zetten daar de spullen eventueel koud. Na inchecken komen ze het op je kamer brengen. Nog misschien een tip, als je gaat park hoppen neem niet altijd de bus. Neem de monorail of de boot tussen de parken. Wij namen bv. vaak de boot tussen Disney Studios en Epcot. Omdat je vader slecht te been is kun je indien nodig ook een elektrische rolstoel lenen. Je ziet hier echt heel veel mensen gebruik van maken. Ik weet alleen niet wat de kosten hier voor zijn. Wij zijn afgelopen oktober/november voor de eerste keer 2 weken geweest en de beste tip die ik je kan geven is "relax" en vergeet niet te genieten. Plan er lekker op los maar hou er rekening mee dat als je daar 2 weken bent je misschien maar de helft gaat nakomen. Dat is de reden dat wij dit jaar weer gaan en er maar extra weekje aan hebben geplakt.Gaan dit jaar 2 weekjes naar Carribean Beach resort en 1 week naar Universal Sapphire Falls Resort. Dus tips zijn zeer welkom.
FAQ Walt Disney World.
- DisneyLover
- Member

- BerichtenCOLON 68
- GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2015, 20:04
"Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it" - Merida
★ Al 27 Disneyland Parijs bezoeken achter de rug en eerste keer WDW 2017! ★

Wij hebben dit gedaan bij: https://www.gardengrocer.com/
Sprinkles schreefCOLONIk zou zeer zeker adviseren om een Uber te gebruiken buiten het resort. En ook als je naar bv. Typhoon Lagoon gaat. Je moet daarvoor namelijk overstappen via Disney Springs als je met de interne bussen gaat. Maar dat kan misschien ook per hotel verschillen. Dus misschien is het anders op Caribbean Beach Resort. Voordeel is dat je met Uber een vast prijs betaald en je ook niet voor verrassingen komt te staan. Wij zijn een paar keer naar Universal geweest met een Uber vanaf Coronado Springs Resort en dat was maar iets van 6 a 7 dollar per rit en ze pikken je echt binnen een paar minuten op. Ook als er een te lange rij bij de bussen stond of we hadden hem net gemist namen we een Uber voor een paar dollar. Wel handig om een simkaart met internet aan te schaffen. Wij hadden elk een simkaart voor 50 dollar online gekocht en hadden daar 10gb en onbeperkt bellen naar europa en in USA. Ook al is er overal wifi op WDW imaken.Hi hi ik ga al bijna en las je berichtje met plezier weer wat tips mag ik vragen waar je de simkaart gekocht heb en laat je die dan ook bezorgen bij je hotel? Welk merk Etc misschien is dat voor de zekerheid wel handig. Ik was ook van plan om über soms te gebruiken omdat ik buiten het park verblijf hebben jullie contant kunnen betalen of PayPal creditcard? Weet dat mijn creditcard 1.75 fee berekent over elk bedrag met PayPal weetik het dus niet:(:( soms zie je door de bomen het bos niet meerEn kon je je simkaart je in je nl telefoon doen zonder problemen? Mini SD is het volgens mij tegenwoordig.. bedankt voor je hulp... groetjes judith

Thnx 
Wij hebben de simkaart aangeschaft via http://www.arielimobile.com/?gclid=CJfu ... 0wodd_YHoQ
Deze hebben wij gewoon thuis laten bezorgen. De simkaart die je krijgt kun je stansen.
Of je nu een Nano nodig hebt of een Micro maakt niet uit.
Wel moet je kijken of je telefoon compatible is. Check voor meer info op: http://www.hm-usa.nl/telefoon02.html.
2 dagen van te voren de simkaart laten activeren en de simkaart meteen in het vliegtuig omgewisseld. Na het landen werkte hij dus ook meteen.
Fijn dat je het thuis front meteen kan laten weten dat je goed geland bent. En ik moet zeggen dat het wel erg vreemd is dat je onbeperkt kan bellen als je zo ver weg bent.
Tijdens Illuminations of een ritje Kilimanjaro Safaris even een korte videochat is ook heel leuk om je vrienden en familie een tikkeltje realtime mee te laten genieten van al je belevenissen.
En 10gb maak je echt niet zo snel op, aan het einde van de vakantie hadden wij nog mega veel data over. Wifi in het park is “ok” voor surfen en de Disney app. maar werkte niet voor streaming.
Wij hadden de Uber app. gekoppeld aan onze Credit Card. Onze fee was 2% voor CC. Dat valt op zich wel mee als je bedenkt dat je bv. maar 20 euro per 1000 euro aan fee kwijt bent.
Dus ongeacht de hoeveelheid transacties die je doet. Normale pinpas betaal je per transactie sowieso een standaard fee ongeacht het bedrag dat je uitgeeft.
Waar je in feite maar boven een bepaald pinbedrag pas quitte speelt. Boven een bepaald bedrag (20-30 dollar afhankelijk van je bank) kantelt dit wel trouwens en is een pinpas voordeliger.
Of je Uber aan je PayPal kan koppelen, volgens mij wel. Cash kan niet want het is juist de bedoeling met Uber om geen cash handelingen te verrichten.
Fooi hoef je eigenlijk ook niet te geven maar zo nu en dan deden we dat wel. Ze willen wel graag dat je hen naderhand een goede rating geeft.
De gemiddelde rating van een chauffeur zie je dan ook op je app. van de chauffeurs die in je buurt rijden.
En op basis daarvan kun je zeggen die kies ik. Enkel lastig puntje was soms het type auto. Wij hebben niet super veel verstand van auto’s en ze rijden daar ook in flink wat onbekende (voor ons althans) merken.
Maar je hebt de naam en foto van de chauffeur en kenteken dus je komt er snel genoeg achter. Ook leuk is dat de meeste chauffeurs tijdens de rit veel weten te vertellen over de omgeving. Zo reden we langs Vulcano Bay waar ze druk in de weer waren met het bouwen van de vulkaan. En zodoende vertelde de chauffeur van alles over dit nieuwe waterpark. Kan trouwens niet wachten om er dit jaar een duik te nemen als het minimaal zo tof is als Typhoon Lagoon zijn wij er wel wat dagen te vinden!
Wij hebben de simkaart aangeschaft via http://www.arielimobile.com/?gclid=CJfu ... 0wodd_YHoQ
Deze hebben wij gewoon thuis laten bezorgen. De simkaart die je krijgt kun je stansen.
Wel moet je kijken of je telefoon compatible is. Check voor meer info op: http://www.hm-usa.nl/telefoon02.html.
2 dagen van te voren de simkaart laten activeren en de simkaart meteen in het vliegtuig omgewisseld. Na het landen werkte hij dus ook meteen.
Fijn dat je het thuis front meteen kan laten weten dat je goed geland bent. En ik moet zeggen dat het wel erg vreemd is dat je onbeperkt kan bellen als je zo ver weg bent.
Tijdens Illuminations of een ritje Kilimanjaro Safaris even een korte videochat is ook heel leuk om je vrienden en familie een tikkeltje realtime mee te laten genieten van al je belevenissen.
En 10gb maak je echt niet zo snel op, aan het einde van de vakantie hadden wij nog mega veel data over. Wifi in het park is “ok” voor surfen en de Disney app. maar werkte niet voor streaming.
Wij hadden de Uber app. gekoppeld aan onze Credit Card. Onze fee was 2% voor CC. Dat valt op zich wel mee als je bedenkt dat je bv. maar 20 euro per 1000 euro aan fee kwijt bent.
Dus ongeacht de hoeveelheid transacties die je doet. Normale pinpas betaal je per transactie sowieso een standaard fee ongeacht het bedrag dat je uitgeeft.
Waar je in feite maar boven een bepaald pinbedrag pas quitte speelt. Boven een bepaald bedrag (20-30 dollar afhankelijk van je bank) kantelt dit wel trouwens en is een pinpas voordeliger.
Of je Uber aan je PayPal kan koppelen, volgens mij wel. Cash kan niet want het is juist de bedoeling met Uber om geen cash handelingen te verrichten.
Fooi hoef je eigenlijk ook niet te geven maar zo nu en dan deden we dat wel. Ze willen wel graag dat je hen naderhand een goede rating geeft.
De gemiddelde rating van een chauffeur zie je dan ook op je app. van de chauffeurs die in je buurt rijden.
En op basis daarvan kun je zeggen die kies ik. Enkel lastig puntje was soms het type auto. Wij hebben niet super veel verstand van auto’s en ze rijden daar ook in flink wat onbekende (voor ons althans) merken.
Maar je hebt de naam en foto van de chauffeur en kenteken dus je komt er snel genoeg achter. Ook leuk is dat de meeste chauffeurs tijdens de rit veel weten te vertellen over de omgeving. Zo reden we langs Vulcano Bay waar ze druk in de weer waren met het bouwen van de vulkaan. En zodoende vertelde de chauffeur van alles over dit nieuwe waterpark. Kan trouwens niet wachten om er dit jaar een duik te nemen als het minimaal zo tof is als Typhoon Lagoon zijn wij er wel wat dagen te vinden!
Ik heb even een vraagje: Wat is qua ontbijt een gezonde optie, ik heb 2 snackbonnen ( die kan je natuurlijk voor ontbijt gebruiken of voor ander dingen)
Een quickservice maar die gebruik je voor smiddagś en ik heb genoeg gezonde dingen voor de middag gezien en voor s'avonds, maar wat is een goede optie voor ontbijt? We zitten op Animal Kingdom Lodge en hebben geen auto.
Een quickservice maar die gebruik je voor smiddagś en ik heb genoeg gezonde dingen voor de middag gezien en voor s'avonds, maar wat is een goede optie voor ontbijt? We zitten op Animal Kingdom Lodge en hebben geen auto.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Er is ook fruit enzo beschikbaar in de food court van je hotelstitchie schreefCOLONIk heb even een vraagje: Wat is qua ontbijt een gezonde optie, ik heb 2 snackbonnen ( die kan je natuurlijk voor ontbijt gebruiken of voor ander dingen)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Wij ontbeten in de market van ons resort, Coronado springs. Genoeg keuzes en ook gezonden zoals yoghurt, muesli of brood. In ons resort geen dingen als kaas gezien in de marktetmaar in ander foodwinkeltje hadden ze ook alleslei gezonde sandwiches en wrapste koop. Je hoeft echt niet alleen slecht te eten. Ontbijt bestede we per persoon 1 quick service point voor. Was meer dan genoeg om s middags via een snackpoint iets te nemen als een plak cake, wafel, fruit, weet ik, wat al niet meer. En voor avond weer een point. Hadden aan eind genoeg punten over. Wel drie x buffet restaurant gedaan. 1 x ontbijt in crystal palace en twee x s avonds.
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Wij haalden in cs elke morgen een muffin als ontbijt van snackpunt.
lag idd ook veel fruit.
flinke muffins.was dan weer genoeg tot middag .dan aten we van ins qs of ts punt
lag idd ook veel fruit.
flinke muffins.was dan weer genoeg tot middag .dan aten we van ins qs of ts punt
Sprinkles schreefCOLONThnx
2 dagen van te voren de simkaart laten activeren en de simkaart meteen in het vliegtuig omgewisseld. Na het landen werkte hij dus ook meteen.Fijn dat je het thuis front meteen kan laten weten dat je goed geland bent. En ik moet zeggen dat het wel erg vreemd is dat je onbeperkt kan bellen als je zo ver weg bent.Hoi hoi ik heb een kaartje besteld maar hoe moet ik nu 2 dagen van te voren het kaartje laten activeren? Ik heb geen idee kan je het met uitleggen. Helaas kan ik niet bellen naar turkije waar İk woon maar mijn familie woont in nl en ik denk dat me mams het wel leuk vind om gbeeld te worden zekeromdat ik alleen ga..nog een vraag je whatsapp werkt niet klopt dat zit gekoppeld aan je nummer? En je kan het niet gebruiken op je tablet als ik het goed begreep. Er was een actie nu 20 gb dus ik hou giga veel over;)
Wij hadden de Uber app. gekoppeld aan onze Credit Card. Onze fee was 2% voor CC. Dat valt op zich wel mee als je bedenkt dat je bv. maar 20 euro per 1000 euro aan fee kwijt bent.Dus ongeacht de hoeveelheid transacties die je doet. Normale pinpas betaal je per transactie sowieso een standaard fee ongeacht het bedrag dat je uitgeeft.ooo dat valt zeker mee als je het zo bekijkt was meer bang om me creditcard overal te gebruiken maar in Amerika doet iedereen het.
Waar je in feite maar boven een bepaald pinbedrag pas quitte speelt. Boven een bepaald bedrag (20-30 dollar afhankelijk van je bank) kantelt dit wel trouwens en is een pinpas voordeliger.Of je Uber aan je PayPal kan koppelen, volgens mij wel. Cash kan niet want het is juist de bedoeling met Uber om geen cash handelingen te verrichten.voordeliger dan de creditcard daar vind ik nu even niks over bij de ING ik ga het eens uitzoeken zag ook al geld pinnen uit de muur niet goedkoop is met creditcard maar met me normale pas hetzelfde is als hier in alanya
En op basis daarvan kun je zeggen die kies ik. Enkel lastig puntje was soms het type auto. Wij hebben niet super veel verstand van auto’s en ze rijden daar ook in flink wat onbekende (voor ons althans) merken.Maar je hebt de naam en foto van de chauffeur en kenteken dus je komt er snel genoeg achter. Ook leuk is dat de meeste chauffeurs tijdens de rit veel weten te vertellen over de omgeving. Zo reden we langs Vulcano Bay waar ze druk in de weer waren met het bouwen van de vulkaan. En zodoende vertelde de chauffeur van alles over dit nieuwe waterpark. Kan trouwens niet wachten om er dit jaar een duik te nemen als het minimaal zo tof is als Typhoon Lagoon zijn wij er wel wat dagen te vinden!ja ik ben alleen en een paardenmest haha auto's hebben 4 wielen daar houd het op voor mij... ik kijk gewoon naar de foto's en de naam voordat ik instap
Gniffel leuk om naar uit te kijken dit is me eerste x naar wdw en de usa ik heb een zeldzame ziekte en wou het al heel lang doen en nu ben ikaardig stabiel dus snel gaan haha en als de kans zich ooit nog eens voordoet Denk ik ook dat ik zeker nog een x terug ga. Dank je wel weer voor alle info groetjes judith

- monsterdoll
- Member

- BerichtenCOLON 41
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 13:27
Oke, volgens mij heb ik alles nu geregeld en geboekt.
We gaan van 21 april tot en met 1 mei en verblijven in carribean beach resort.
Ik heb voor de meeste dagen fast passen, maar we gaan ook een dag naar waterpark, universal en space center.
Ik heb gereserveerd bij be our guest en lunch met imagineer.
En nu heb ik dus de zenuwen!
Het gaat om best veel geld, al vroeg geboekt en nu komt het opeens heel dichtbij!
Iemand tips tegen deze zenuwen?
Trouwens kan je met disney vervoer naar waterparken of is auto slimmer?
Is het flower and garden festival leuk in Epcot?
We gaan van 21 april tot en met 1 mei en verblijven in carribean beach resort.
Ik heb voor de meeste dagen fast passen, maar we gaan ook een dag naar waterpark, universal en space center.
Ik heb gereserveerd bij be our guest en lunch met imagineer.
En nu heb ik dus de zenuwen!
Het gaat om best veel geld, al vroeg geboekt en nu komt het opeens heel dichtbij!
Iemand tips tegen deze zenuwen?
Trouwens kan je met disney vervoer naar waterparken of is auto slimmer?
Is het flower and garden festival leuk in Epcot?
disney rulez
*hopend naar disney te gaan dit jaar*
*hopend naar disney te gaan dit jaar*
- DisneyLover
- Member

- BerichtenCOLON 68
Heb eens een vraagje voor degene die in september 2017 naar het Carribean Beach Resort gaan. Ik heb namelijk een mail ontvangen dat ze vanaf 1 mei starten met verbouwingen in het resort.
Nu kreeg ik vandaag een tweede mail waar in staat dat we ter compensatie $75 per kamer per nacht krijgen vanaf check-in (you will receive a $75 Disney Gift Card per room for each night of your stay upon check-in at Disney’s Caribbean Beach Resort) wat zou uitkomen op een $1050?!
Heeft iemand deze mail nog gekregen? Of heeft er iemand ervaring met dit soort compensaties?
Vind ten eerste het bedrag al verschrikkelijk hoog en het een beetje vreemd dat dit naar mij gestuurd wordt aangezien ik pas aankom in september en ik inschat dat er al redelijk wat werk zal gedaan zijn?
Bedankt voor de info!!
Nu kreeg ik vandaag een tweede mail waar in staat dat we ter compensatie $75 per kamer per nacht krijgen vanaf check-in (you will receive a $75 Disney Gift Card per room for each night of your stay upon check-in at Disney’s Caribbean Beach Resort) wat zou uitkomen op een $1050?!
Heeft iemand deze mail nog gekregen? Of heeft er iemand ervaring met dit soort compensaties?
Vind ten eerste het bedrag al verschrikkelijk hoog en het een beetje vreemd dat dit naar mij gestuurd wordt aangezien ik pas aankom in september en ik inschat dat er al redelijk wat werk zal gedaan zijn?
Bedankt voor de info!!

- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
Zag op fb dat amerikanen het hier ook over hadden.
Als je geen dining plan hebt kan je daar je eten van betalen.maar de meeste europeanen hebben free dining
Als je geen dining plan hebt kan je daar je eten van betalen.maar de meeste europeanen hebben free dining
- DisneyLover
- Member

- BerichtenCOLON 68
Ja wij hebben ook free dining (en zelf geupgrade) maar deze compensatie is niet alleen voor eten maar ook voor merchandiseboogschutter schreefCOLONZag op fb dat amerikanen het hier ook over hadden.

- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
Ja ik weet dat je er mee mag doen wat je wilt.maar ik dacht dat is veel geld voor merchandise. Als je geen free dining had gehad kon je het voor beide gebruiken.
Zou niet weten wat ik daar allemaal voor moet kopen.
Iig een nieuwe koffer om alles mee terug naar huis te nemen
- DisneyLover
- Member

- BerichtenCOLON 68
Hahaha ja daar heb je wel gelijk in!!boogschutter schreefCOLONJa ik weet dat je er mee mag doen wat je wilt.maar ik dacht dat is veel geld voor merchandise. Als je geen free dining had gehad kon je het voor beide gebruiken.

[/u