FAQ Walt Disney World.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Je kan de kaart zelfs gebruiken om de fooien te betalen. Ook al heb je free dining!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- DisneyLover
- Member

- BerichtenCOLON 68
- GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2015, 20:04
Oh wist dit helemaal niet!!Prins Adam schreefCOLONJe kan de kaart zelfs gebruiken om de fooien te betalen. Ook al heb je free dining!
"Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it" - Merida
★ Al 27 Disneyland Parijs bezoeken achter de rug en eerste keer WDW 2017! ★

- monsterdoll
- Member

- BerichtenCOLON 41
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 13:27
Ik heb de mail ook ontvangen, ben wel benieuwd want wij vertrekken 1 mei dus of wij het ook nog krijgen (vast niet). We hebben al gelukkig 2x 200 dollar vanwege het vroege booken van 2 kamers! Ik zal als ik er ben navragen of er een maximum bedrag aanzit. Dan weet je dat als je september komt Disneylover
disney rulez
*hopend naar disney te gaan dit jaar*
- DisneyLover
- Member

- BerichtenCOLON 68
Heel erg bedankt dit zou een hele grote hulp zijn! En dan begint het voor jullie wel af te korten, kan geloven dat je er al helemaal zin in hebtmonsterdoll schreefCOLONIk heb de mail ook ontvangen, ben wel benieuwd want wij vertrekken 1 mei dus of wij het ook nog krijgen (vast niet). We hebben al gelukkig 2x 200 dollar vanwege het vroege booken van 2 kamers! Ik zal als ik er ben navragen of er een maximum bedrag aanzit. Dan weet je dat als je september komt Disneylover

Hou er rekening mee dat ze wel flink gaan verbouwen (geluidsoverlast tussen 9 en 4) de restaurants zoals ze nu zijn zullen helaas niet beschikbaar zijn. Ze gaan zoals ik heb begrepen wel foodtrucks plaatsen en tenten om in te eten. Mocht je twijfels hebben kun je gratis omboeken naar een van de andere resorts: Port Orleans Riverside of French Quarter of Art of Animation of Saratoga of Springs Resort & Spa of een huisje in Disney's Fort Wilderness Resort. Wat eventueel ook nog een optie is een upgrade naar een deluxe resort met korting. Er zijn zelfs mensen die omgeboekt zijn naar bv. Animal Kingdom's Lodge zonder bij betalen omdat er geen plek meer was bij de andere opties. Mocht je meer informatie willen zou ik even een belletje plegen naar: 00 44 800 169 0730.
Trouwens iedereen die vanaf nu CBR boekt krijgt ook 75 dollar per nacht aan credits bij aankomst op het resort. En zoals het er nu uitziet zal dat de gehele verbouwings periode zijn. (+/- 2 jaar ) Dus maakt het niet uit en ben je toch nauwelijks op je kamer is het nu tijd om goedkoop te boeken.
Trouwens iedereen die vanaf nu CBR boekt krijgt ook 75 dollar per nacht aan credits bij aankomst op het resort. En zoals het er nu uitziet zal dat de gehele verbouwings periode zijn. (+/- 2 jaar ) Dus maakt het niet uit en ben je toch nauwelijks op je kamer is het nu tijd om goedkoop te boeken.
- DisneyLover
- Member

- BerichtenCOLON 68
Vandaar ook dat wij waarschijnlijk gewoon bij ons resort gaan blijven aangezien je toch amper op je kamer bent en wij preferred rooms hebben dus zowieso dicht bij de nieuwe dining location en het nog beschikbare zwembad gaan zitten.Sprinkles schreefCOLONHou er rekening mee dat ze wel flink gaan verbouwen (geluidsoverlast tussen 9 en 4) de restaurants zoals ze nu zijn zullen helaas niet beschikbaar zijn. Ze gaan zoals ik heb begrepen wel foodtrucks plaatsen en tenten om in te eten. Mocht je twijfels hebben kun je gratis omboeken naar een van de andere resorts: Port Orleans Riverside of French Quarter of Art of Animation of Saratoga of Springs Resort & Spa of een huisje in Disney's Fort Wilderness Resort. Wat eventueel ook nog een optie is een upgrade naar een deluxe resort met korting. Er zijn zelfs mensen die omgeboekt zijn naar bv. Animal Kingdom's Lodge zonder bij betalen omdat er geen plek meer was bij de andere opties. Mocht je meer informatie willen zou ik even een belletje plegen naar: 00 44 800 169 0730.

Snap ik. Wij zijn uiteindelijk wel overgestapt. Het resort is voor ons niet alleen een plek om te overnachten maar ook om zo nu en dan te relaxen. Rustig de dag beginnen het resort een beetje verkennen etc. het is immers vakantie.
Vorig jaar waren ze ook aan het verbouwen bij ons zwembad en dat was echt niet tof. Maar om 1050 af te slaan is wel even slikken moet ik zeggen. Die dollars waren wel op gegaan in Epcot. hehe 
- monsterdoll
- Member

- BerichtenCOLON 41
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 13:27
We hebben er echt superveel zin in, maar het is wel spannend want hoe goed ziet carribean beach resort er nu nog uit (ze gaan niet voor niks verbouwen en bijbouwen) en of wij al last hebben van verbouwingen. Officieel starten ze 1 mei en dat is onze laatste dag.
disney rulez
Ik heb wel een mail gehad dat ze verbouwen aan Coronado Sprins Resort (oktober 2017), maar helaas geen aanbod van de giftcards gekregen...
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Trouwens, in my Disney experience zie ik staan dat ik pas op 1 augustus FP+ reserveringen kan maken... Hadden jullie dit ook, ondanks dat je wel tickets/hotel hebt waar je dus eigenlijk 180 dagen van te voren kan reserveren?
Restaurants kun je 180 dagen+10 van te voren reserveren. FP+ (attracties) vanaf 60 dagen als je op resort zit en 30 dagen voor de gewone bezoeker.Laura schreefCOLONTrouwens, in my Disney experience zie ik staan dat ik pas op 1 augustus FP+ reserveringen kan maken... Hadden jullie dit ook, ondanks dat je wel tickets/hotel hebt waar je dus eigenlijk 180 dagen van te voren kan reserveren?
Kan me voorstellen!monsterdoll schreefCOLONWe hebben er echt superveel zin in, maar het is wel spannend want hoe goed ziet carribean beach resort er nu nog uit (ze gaan niet voor niks verbouwen en bijbouwen) en of wij al last hebben van verbouwingen. Officieel starten ze 1 mei en dat is onze laatste dag.
Ik denk dat je er nog niet zo heel veel van mee krijgt, alleen dat je 75$ extra per dag moet gaan opmaken.
Ah, dank je voor de opheldering! Ik had het verkeerd in mijn hoofd zitten, ik dacht FP+ ook al 180 dagen van te voren, dank je! Ga het gelijk noteren voordat ik het weer door elkaar haalSprinkles schreefCOLONRestaurants kun je 180 dagen+10 van te voren reserveren. FP+ (attracties) vanaf 60 dagen als je op resort zit en 30 dagen voor de gewone bezoeker.Laura schreefCOLONTrouwens, in my Disney experience zie ik staan dat ik pas op 1 augustus FP+ reserveringen kan maken... Hadden jullie dit ook, ondanks dat je wel tickets/hotel hebt waar je dus eigenlijk 180 dagen van te voren kan reserveren?
- DisneyLover
- Member

- BerichtenCOLON 68
Voor de mensen die in Caribbean Beach Resort verblijven vanaf 1 mei 2017:
Heb even geïnformeerd en de $75 gift cards zijn zonder limiet! Blijf je dus 14 nachten zoals in ons geval krijg je $1050 om te gebruiken voor tips, eten, merchandise,...
De landen Martinique en Trinidad worden zowieso, samen met alles rond Central Town, gerenoveerd. De timing hiervan konden ze mij nog niet vertellen maar alle bushaltes blijven wel beschikbaar.
Hoop dat dit sommige van jullie kan helpen bij het maken van de keuze tussen de gift card en eventueel omboeken. Wij blijven bij ons resort omdat de telefoniste mij ook vertelde dat het geluid op het absolute minimum wordt gehouden en de meeste gasten (zoals wij) het grootste deel van de dag in het park doorbrengen. Ze vertelde ook dat er een volledig nieuwe dining locatie wordt gemaakt met zowel warm als koud ontbijt en buffet (alles blijft dus ongeveer zoals nu ivm voeding alleen op een andere locatie) die ze mij ook nog niet kon meedelen.
Heb even geïnformeerd en de $75 gift cards zijn zonder limiet! Blijf je dus 14 nachten zoals in ons geval krijg je $1050 om te gebruiken voor tips, eten, merchandise,...
De landen Martinique en Trinidad worden zowieso, samen met alles rond Central Town, gerenoveerd. De timing hiervan konden ze mij nog niet vertellen maar alle bushaltes blijven wel beschikbaar.
Hoop dat dit sommige van jullie kan helpen bij het maken van de keuze tussen de gift card en eventueel omboeken. Wij blijven bij ons resort omdat de telefoniste mij ook vertelde dat het geluid op het absolute minimum wordt gehouden en de meeste gasten (zoals wij) het grootste deel van de dag in het park doorbrengen. Ze vertelde ook dat er een volledig nieuwe dining locatie wordt gemaakt met zowel warm als koud ontbijt en buffet (alles blijft dus ongeveer zoals nu ivm voeding alleen op een andere locatie) die ze mij ook nog niet kon meedelen.

@DisneyLover thnx voor de info. 
Afgelopen dagen diverse forums gelezen en daar las ik flink wat tegenstrijdigheden van de cast members aan de telefoon. Gelukkig hebben ze het nu over het algemeen opgelost alleen rest nu nog de vraag of mensen die iets voor 1 mei komen ook een giftcard krijgen. (hoop het voor monsterdoll) En of de mensen die vorige week compensatie hebben gekregen ook nog een keer in aanmerking komen voor een giftcard. De ene zegt van wel de ander van niet.
Afgelopen dagen diverse forums gelezen en daar las ik flink wat tegenstrijdigheden van de cast members aan de telefoon. Gelukkig hebben ze het nu over het algemeen opgelost alleen rest nu nog de vraag of mensen die iets voor 1 mei komen ook een giftcard krijgen. (hoop het voor monsterdoll) En of de mensen die vorige week compensatie hebben gekregen ook nog een keer in aanmerking komen voor een giftcard. De ene zegt van wel de ander van niet.