Disney's Once Upon A Dream Parade (2007 - 2012)

Alles over het Disneyland Park.
kevin
Member
Member

Poppy the M. op magic forum over de showstops van de parade en..... grote veranderingen voor volgend jaar....

There was no show-stops during the Halloween season, due to operational reasons - the parade would of been too long with show stops!

Show stops are back this week from Tuesday 2nd until Friday 5th November, but will be cut again from Saturday during the launch of the Dreams of Christmas.

In fact, tomorrow (friday 5th) will be your LAST EVER chance to "come a little closer" because there are some big changes coming to the parade next year.

From January until March the parade will be cut to just 5 floats! which will pass from Town Square, around the castle hub and back down Main Street leaving the park through the same doors in Town Square. This is because they are repairing all the floor in Fantasyland and around Castle Stage.

From April, you can create your own "magical moments" with "all new" totally interactive show-stops that invite you to take to the street and interact with the dancers and characters like never before! There are lots of other changes planned too from next year. watch this space
98x DLRP
2x WDW
Wezz
Member
Member

Oh dat gaat chaos worden.. Mensen die mogen meedoen tijdens de parade. Ben benieuwd of dat gaat werken hier ;)
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gaston
Member
Member

Chaos voorgeprogrameerd.
Veel mensen voor de parade op een kort stukje, lijkt mij niet genoeg plaats om zich te verdelen.
Fair88
Member
Member

Ben Benieuwd Welke Floats Ze Ervan zullen kiezen mijn selectie zou zijn Dreams Of Romance 1 en 2, Dreams of Fantasy, Dreams of Friendship, Dream Of Fun And Laughter dit zijn naar mijn idee de beste floats om interactie met het publiek te kunnen hebben de Dreams of Power is niet echt een ineteractie float en dan hebben ze weer de tijd om malificent terug te brengen naar de wagen zodat als de geruchten klopen de personage weer terug komt. De Dreams of Imaginations is denk ik niet zo makelijk te doen voor aangezien deze personage's er niet vanaf kunnen eventueel word de float Dreams of Friendship of Dreams of Fun And Laughter ingewisselt voor een Floar die special ontworpen word voor mickey and friends zodat ze wel van de float af kunnen. Naar mijn inziens zullen de floats Dream of Romance een central moment krijgen aangezien we niet voor niets Magical Moments Festival hebben met veel classics.
Disneyland Paris The Place Where Dreams Come True!!!!
Prince Charming

Het staat inderdaad ook het nieuwe parkprogramma vermeld.
Fair88
Member
Member

Wat staat er sprecies in het nieuwe progamma vermeld?
Prince Charming

Dat er een alternatieve parade route is. Vanaf Town Square naar de HUB (central plaza) en terug.
Fair88
Member
Member

Ik hoorde dat er intern onder het personeel nog niets bekend is van dat hij een hele nieuwe showstop en alles gaat krijgen aangezien ook maar voor korte periode is dat hij deze route zal berijden. Ik zeg voor de floats die backstage blijven update ze maar of doe een kleine rehab en als ze klaar zijn doe je de floats die dan in het park zijn laat ze lekker rouleren voor een rehab en eventueel update's van mij mag belle haar plaats wel weer terug krijgen.
driesko69
Member
Member

Fair @ zo 07 nov, 2010 13:07 schreef:Ik hoorde dat er intern onder het personeel nog niets bekend is van dat hij een hele nieuwe showstop en alles gaat krijgen aangezien ook maar voor korte periode is dat hij deze route zal berijden. Ik zeg voor de floats die backstage blijven update ze maar of doe een kleine rehab en als ze klaar zijn doe je de floats die dan in het park zijn laat ze lekker rouleren voor een rehab en eventueel update's van mij mag belle haar plaats wel weer terug krijgen.

Ik denk dat je niet helemaal mee bent Fair:
Gedurende de werken is er geen showstop, daarna, van zodra het magic moments festival begint zou er dan een nieuwe showstop zijn (maar dan wel met de volledige parade over de volledige paraderoute).

Verder hoop ik ook wel dat ze de wagens gedurende de werken gaan laten rouleren om ze te refurben.
Dragy
Moderator
Moderator

Ben heel benieuwd hoe het er uiteindelijk zal uitzien. Denk wel dat het gegeven 'interactie' hier niet zal aanslaan. Bepaalde bevolkingsgroepen uit Europa (zal ik maar zeggen) zullen zich waarschijnlijk niet kunnen weerhouden om de characters enzo lastig te vallen. Ben ook benieuwd hoe ze het dan zullen oplossen met de touwen. Helemaal geen zal wel een probleem worden denk ik (is soms nu al een probleem met...). Nuja... We zien wel en het kan zeker geen kwaad om het eens uit te proberen! :sorc:
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
kevin
Member
Member

de planning voor de floats is nu: Imaginations, friendship, fantasy, power en romance 2 (kan altijd nog gewijzigd worden)
Wel zullen ze characters/dansers toevoegen...
98x DLRP
2x WDW
Prince Charming

Overmorgen is de eerste dag. Wat ik begrepen heb zijn er veel extra dansers (oa voor Dream of imaginations).
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member

Prince Charming @ wo jan 05, 2011 10:04 pm schreef:Overmorgen is de eerste dag. Wat ik begrepen heb zijn er veel extra dansers (oa voor Dream of imaginations).
Ben benieuwd naar de 'nieuwe' parade
Fair88
Member
Member

De proefritten zijn goedgegaan en de 4 floats kunnen mooi rond rijden maar er zijn geen stops of interactieve dingen waar de geruchten over gingen. wel zullen er meer dansers en characters om de floats heen lopen.

Bron: Driver of the Floats
kevin
Member
Member

Op het magic forum wordt gezegd dat vanaf april ook extra dansers aan de ouadp worden toegevoegd. oa. Schoorsteenvegers bijn mary poppens, bijen bij mary poppens etc.
98x DLRP
2x WDW
Plaats reactie

Terug naar “Disneyland Park”