Disney voor mindervaliden

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Minnie1979 schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLONBij de prinses paviljoen moet je tijdens de ochtend een plekje reserveren .
Dit is vanaf 10 uur ! En je moet dit doen aan de Mindervaliden ingang vlak bij Small World .
Beantwoordt dit je vraag?
Neen :oops:

Ik heb dat gelezen. Ik veronderstel dat dit voor iedereen is maar ik vroeg mij af of er aparte rij is als je over priority kaart beschikt of gewoon zoals de rest in de rij moeten staan.

Is het momenteel kaartjes die uitgedeeld worden of via een automaat zoals de FF.

Twee jaar geleden zijn we niet in het prinsessen paviljoen geraakt omdat alle kaartjes de deur uit waren. Zou graag volgende week toch één keer bij hen geraken met onze kids.
:oops: ow ja, alles is sinds de laatste keer dat ik er was gewijzigd. sorry
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Je moet zelfs bij bureau annuel de priority card halen. Die is als je hem krijgt geldig tot aan laatste dag van je abbo. Word ook daar gelamineerd. Ik vraag altijd of ze stukje lamineer aan de bovenkant willen laten zitten. Plak er thuis extra plakband op aan bovenste randje en met perforator maak ik er een gaatje in. Kan hem zo aan een lanyard hangen waar ook jaarkaart aan hangt. Zo hoef je niet steeds te zoeken naar de kaart en zit je abbo er ook meteen bij. Die controleren ze nl best wel vaak.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Bedankt voor de tip calimero.
Afbeelding

Afbeelding
Doke
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2017, 15:18

Hallo,

Wij gaan volgende week naar Disney en hebben voor ons zoontje een attest van de neuro psychiater ivm zijn adhd. Dit attest is van 11 januari is dit nog in orde voor hen? En welke soort kaart krijgen wij dan? Hoe zit het met de attracties mag het hele gezin mee? Zijn met 5, wij dus en onze 3 kinderen. Dit is de eerste maal dat we gaan. Vandaar het is beetje zoeken.
Bedankt
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Beste Doke ,

Ik denk dat hij dan het logo krijgt dat op de EAC van hier onder wordt aangekruist .
In principe moet er altijd een volwassenen bij hem zijn .
En volgens mij is het maximum personen dat mee mag in attracties 4 .
Bij shows en parades is dit normaal maar 1 persoon .
op de onderstaande url vind je ook meer info over de EAC :)

http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 746#p24746

Afbeelding
Doke
Member
Member
BerichtenCOLON 6

Dankje wel D tekenaar voor je snel antwoord.
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016

N totaal mag je zoontje naast zichzelf dus ook 4 andere meenemen. 1 moet ten allertijden 18+ zijn.
Gebruikers-avatar
Jarno
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 25 Jul 2015, 15:44

Even een vraagje, als je een priority Card of easy acces card hebt, mag je dan ook op invalide parkeerplaats staan? Weet iemand dat?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Volgens mij moet je daarvoor een Europese invalidekaart hebben. De enige keer dat ik daar gestaan heb gingen we maar 1 dag, dus toen hadden we de priority card nog niet toen we de parkeerplaats op gingen, dus ik weet het niet zeker.
Gebruikers-avatar
Jarno
Member
Member
BerichtenCOLON 4

olafLover schreefCOLONVolgens mij moet je daarvoor een Europese invalidekaart hebben. De enige keer dat ik daar gestaan heb gingen we maar 1 dag, dus toen hadden we de priority card nog niet toen we de parkeerplaats op gingen, dus ik weet het niet zeker.
oké bedankt voor je reactie

Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016

Officieel moet je blauwe parkeerkaart er voor hebben. Heel heel af en toe laten ze je er zonder parkeren maar dan alleen als op je kaart staat aangegeven dat je moeite met lopen/staan/rolstoel hebt. Voor de rest geld gewoon op de normale parkeerplaats.
Gebruikers-avatar
Jarno
Member
Member
BerichtenCOLON 4

Hoi allemaal, waar moet ik nu precies heen met de medische verklaring om een mindervalide kaart te regelen bij aankomst? Alvast bedankt!

NCC-1701-Q
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2016, 15:50

Hoi Jarno,

als je een jaarkaart hebt bij het Bureau Passeport Annuel (in het Disneyland Park), als je geen jaarkaart hebt kan dat bij City Hall in het Disneyland Park of bij Studio Services in Walt Disney Studios Park.
Doke
Member
Member
BerichtenCOLON 6

Hallo,

We zijn ondertussen trg van 3 dgn disney. Ik ben heel tevreden omtrent hun regeling. Deze pas heeft ervoor gezorgd dat we toch konden genieten en dat geld ook voor men zoontje. Dikke pluim voor Disneyland! Iedereen was heel erg vriendelijk...
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Doke schreefCOLONHallo,

We zijn ondertussen trg van 3 dgn disney. Ik ben heel tevreden omtrent hun regeling. Deze pas heeft ervoor gezorgd dat we toch konden genieten en dat geld ook voor men zoontje. Dikke pluim voor Disneyland! Iedereen was heel erg vriendelijk...
Voor ons hetzelfde. Zijn ook terug van 4 dagen en zonder problemen een EAC gekregen voor één jaar.
Wij vinden het heel goed geregeld tov pretparken hier in België.
In de parade mochten wij met 3 in het speciale vak. Ik had gevraagd of mijn dochter in mijn plaats mee mocht met mijn zoon maar ze zeiden dat ze ook mee mocht met ons. Alleen mijn man is buiten het vak gebleven.
Afbeelding

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar