Disney's Once Upon A Dream Parade (2007 - 2012)

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009, 21:13

Kan er ondertussen nog iemand bevestigen dat maleficent terug is in de parade? Der zijn geen andere foto's/filmpjes te vinden, en op de fora ook niemand die bevestigd haar gezien te hebben.

Zou het alleszinds super inden als ze echt terug is.
Gebruikers-avatar
kevin
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 22:30

driesko69 @ za jan 29, 2011 8:41 pm schreefCOLONKan er ondertussen nog iemand bevestigen dat maleficent terug is in de parade? Der zijn geen andere foto's/filmpjes te vinden, en op de fora ook niemand die bevestigd haar gezien te hebben.

die foto een paar posts terug zegt toch al genoeg :wink:
98x DLRP
2x WDW
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155

Da lijkt me zo een foto die al jaren oud is:-)
MINI Mouse

driesko69 @ za 29 jan, 2011 20:41 schreefCOLONKan er ondertussen nog iemand bevestigen dat maleficent terug is in de parade? Der zijn geen andere foto's/filmpjes te vinden, en op de fora ook niemand die bevestigd haar gezien te hebben.

ik ga morgen wel even voor je kijken :wink:
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155

MINI Mouse @ za 29 jan, 2011 22:04 schreefCOLON
driesko69 @ za 29 jan, 2011 20:41 schreefCOLONKan er ondertussen nog iemand bevestigen dat maleficent terug is in de parade? Der zijn geen andere foto's/filmpjes te vinden, en op de fora ook niemand die bevestigd haar gezien te hebben.

ik ga morgen wel even voor je kijken :wink:
Super!!
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Ze is echt weer terug hoor.. Ik kan nu wel een hoop foto's gaan posten hier van een facebook album, maarja als jij 1 foto niet geloofd waarom dan wel 10 ?!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155

Geloof het heus wel hoor, vind het gewoon raar dat je er zo weinig over hoort, das alles
Gebruikers-avatar
Disneymaniacus
Member
Member
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2009, 23:47

driesko69 @ za jan 29, 2011 10:49 pm schreefCOLONGeloof het heus wel hoor, vind het gewoon raar dat je er zo weinig over hoort, das alles
Je moet niet verwachten dat er iedere dag wel een Disneyfan aanwezig is in het park en dan dit nieuws meldt op een forum. De foto is ook door iemand gepost op Facebook die zeer geloofwaardig is en zeker niet onzin zou verkopen.
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155

Heb het antwoord gevonden... ze is wel iets rustiger precies maar ben wel zeeer tevreden dat ze (eindelijk) terug is. Binnen 14 dagen gaan we weer en weten we weer naar wat we kunnen uitkijken :-)

Gebruikers-avatar
Fair88
Member
Member
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2010, 19:56

Was zelf van 25 t/m 28 in disney en heb de 26e Nog zonder Malificent gekeken en de dag er na Stond ze weer op haar plek je alleen is haar tekst tot nu toe nog alleen Hahahah meer niet maar ja he de teksten van de versie van de parade hoe hij nu is is zo appart dat ik meerdere malen de Castmembers heb zien luisteren van ben ik al en soms waren ze op te laat of dachten ze halverwege een zin he das mijn tekst . Dus ach he wachten tot parade weer compleet is. Zal vanavond mijn foto's posten van Malificent in parade.
Disneyland Paris The Place Where Dreams Come True!!!!
Gebruikers-avatar
Fair88
Member
Member
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2010, 19:56

Als je goed kijkt is ze volgens mij nu ook kleiner dan vroeger in de parade en dat is niet door de persoon maar denk omdat ze lager staat.
Disneyland Paris The Place Where Dreams Come True!!!!
Prince Charming

Fair @ ma jan 31, 2011 11:40 am schreefCOLONAls je goed kijkt is ze volgens mij nu ook kleiner dan vroeger in de parade en dat is niet door de persoon maar denk omdat ze lager staat.
Ze staat precies hetzelfde wat ik ervan gezien heb. De constructie is opnieuw en beter geplaatst.
Gebruikers-avatar
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07

Nog een aantal mooie foto's van Malifecent:
Afbeelding

Afbeelding

Bron: Characters Photos Blog
MINI Mouse

Ze zegt af en toe nog wel 'c'est moi, Malifice' maar idd wel opletten wanneer het moment is ;-)

Vond de parade even wennen, maar wel erg leuk!!
Gebruikers-avatar
glstitch
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009, 18:41

@ Wezz : ik denk dat ze je blij gaan maken ! een reactie op de foto op fb van Character Photos Blog staat dat sommige een nieuw kostuum krijgen voor het MMF !
:stitch:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar