Olaf zegt steeds dat deze cruise een compromis is, hij wil graag een transatlantische cruise naar New York en ik wil Disney
WBTA 2017
Volgens mij is Cadiz nog dichter bij het centrum dan Lissabon, kan je ook zien aan den DCL excursies, die zijn allemaal lopend, daar gaan we dus gewoon de stad in. Mijn ouders hebben een vakantie in Portugal gepland zodat ze precies in Lissabon zijn als wij er ook zijn, daar gaan we dus Lissabon mee verkennen, kunnen zij mooi het voorwerk doen
en voor st John's heb ik een wandeling bedacht, oa langs signal hill en de brouwerij. Daar zijn we ook best lang en we kunnen op verschillende punten afsnijden.
Olaf zegt steeds dat deze cruise een compromis is, hij wil graag een transatlantische cruise naar New York en ik wil Disney
Maar intussen miste hij Disneyland Parijs wel zo erg dat we daar in mei ook nog naartoe gaan, dus hij is ook wel een fan 
- liesbeth54
- Member

- BerichtenCOLON 22
- GeregistreerdCOLON 28 Mei 2010, 20:47
Excursies nog aan het bekijken. Cadiz en Lissabon waarschijnlijk zelf. In Lissabon ben ik lang geleden al eens geweest, dus weet een beetje wat te doen.
Ponta Delgado wordt een DCL excursie.
En dan nog St. John, we hebben daar de langste tijd. We zouden daar heen toen we de EBTA in 2015 deden, maar door ijsbergen ging dat toen niet door. We hadden daar een excursie buiten Disney om geboekt. Een boottocht naar de puffins(papagaaiduikers?) en evt. walvissen. Je werd ook opgehaald met hun busje. De prijs was zoveel minder dan die van DCL, dat we dat geboekt hadden. We hoefden pas te betalen als we er waren. En zij cancelden zelf toen ze wisten dat het schip niet kwam, ze waren me voor..
Zit er aan te denken om die nu te doen, maar we zitten nu wel laat in het seizoen.
Ponta Delgado wordt een DCL excursie.
En dan nog St. John, we hebben daar de langste tijd. We zouden daar heen toen we de EBTA in 2015 deden, maar door ijsbergen ging dat toen niet door. We hadden daar een excursie buiten Disney om geboekt. Een boottocht naar de puffins(papagaaiduikers?) en evt. walvissen. Je werd ook opgehaald met hun busje. De prijs was zoveel minder dan die van DCL, dat we dat geboekt hadden. We hoefden pas te betalen als we er waren. En zij cancelden zelf toen ze wisten dat het schip niet kwam, ze waren me voor..
Zit er aan te denken om die nu te doen, maar we zitten nu wel laat in het seizoen.
Disneyland Parijs 1994 - 2017
WDW 2011, 2013, 2015, 2018
DL Anaheim 2012, 2016
DCL WBTA 2011, 2014, 2015, 2017, Hawaii 2012, Bahama's 2013, EBTA 2015, Panama 2016, 2018
DL Anaheim 2012, 2016
DCL WBTA 2011, 2014, 2015, 2017, Hawaii 2012, Bahama's 2013, EBTA 2015, Panama 2016, 2018
Papagaaiduikers vorig jaar in Schotland gezien. Ik kan het zeker aanraden als het qua seizoen nog uitkomt. Het zijn geweldige beestjes! (Zou misschien nog overwegen die ook te doen
ook een beetje afhankelijk van de kans op walvissen).
- Joyce_Belle
- Member

- BerichtenCOLON 269
- GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08
Hoi allemaal!
Wat leuk dat hier ook een topic is over de WBTA 2017. Ik ben ook lid van de Facebook groep en op DISboards, maar daar is het zo massaal dat ik er op een of andere manier niet zo betrokken bij raak.
Ik ben Joyce (dan 27 jaar) en ga op deze cruise samen met mijn nu nog verloofde Rik (dan 29 jaar). Deze cruise is de kers op onze taart, namelijk onze huwelijksreis!
Wij trouwen 8 september 2017 en vliegen op donderdag 14 september al vroeg naar Barcelona. Na de cruise blijven we nog tot zaterdag 30 september 2017 in de avond in New York. Naast de cruise zijn de vluchten, hotels en transfers al geboekt.
Het is onze eerste cruise ooit en we verblijven in een hut met groot raam.
Ik heb al wel gekeken naar de port adventures enzo, maar heb me er nog niet zo in verdiept omdat enerzijds we toch nog niets kunnen boeken en het maar afwachten is welke port adventures daadwerkelijk te boeken zullen zijn, en anderzijds omdat de bruiloft zoveel tijd opslokt dat deze reis er als het ware een beetje bij komt.
Normaal gesproken zou ik dagelijks ermee bezig zijn, maar dat lukt nu simpelweg niet hihi. Gelukkig is een cruise een van de meest georganiseerde reizen mogelijk en liggen de grote dingen vast, dus hoef ik me niet zo druk te maken.
Ik (we) hoop jullie allemaal te ontmoeten op de cuise!
Groetjes,
Joyce
Wat leuk dat hier ook een topic is over de WBTA 2017. Ik ben ook lid van de Facebook groep en op DISboards, maar daar is het zo massaal dat ik er op een of andere manier niet zo betrokken bij raak.
Ik ben Joyce (dan 27 jaar) en ga op deze cruise samen met mijn nu nog verloofde Rik (dan 29 jaar). Deze cruise is de kers op onze taart, namelijk onze huwelijksreis!
Wij trouwen 8 september 2017 en vliegen op donderdag 14 september al vroeg naar Barcelona. Na de cruise blijven we nog tot zaterdag 30 september 2017 in de avond in New York. Naast de cruise zijn de vluchten, hotels en transfers al geboekt.
Ik heb al wel gekeken naar de port adventures enzo, maar heb me er nog niet zo in verdiept omdat enerzijds we toch nog niets kunnen boeken en het maar afwachten is welke port adventures daadwerkelijk te boeken zullen zijn, en anderzijds omdat de bruiloft zoveel tijd opslokt dat deze reis er als het ware een beetje bij komt.
Ik (we) hoop jullie allemaal te ontmoeten op de cuise!
Groetjes,
Joyce
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Dat wordt vast een zalige huwelijksreis.
Ik verjaar op 8 september [FACE WITH TEARS OF JOY]
En wij komen ook op 30 september terug uit NY...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Joyce_Belle
- Member

- BerichtenCOLON 269
Wat een toeval!Prins Adam schreefCOLONDat wordt vast een zalige huwelijksreis.
Ik kijk enorm naar de maand september uit. Lekker 4 weken verlof!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Om 18u ongeveer via Lissabon?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- Joyce_Belle
- Member

- BerichtenCOLON 269
Haha, jazeker! Gezellig samen op dezelfde vlucht.Prins Adam schreefCOLONOm 18u ongeveer via Lissabon?
- Joyce_Belle
- Member

- BerichtenCOLON 269
Ooh hier heb ik naar zitten kijken om in Newfoundland te doen! Lijkt me heel gaaf!olafLover schreefCOLONPapagaaiduikers vorig jaar in Schotland gezien. Ik kan het zeker aanraden als het qua seizoen nog uitkomt. Het zijn geweldige beestjes! (Zou misschien nog overwegen die ook te doenook een beetje afhankelijk van de kans op walvissen).
Zucht. Sommige plaatsen hebben gewoon téveel leuke port adventures.
- liesbeth54
- Member

- BerichtenCOLON 22
- GeregistreerdCOLON 28 Mei 2010, 20:47
Vlucht nog niet geboekt, maar de bedoeling is om vanaf Amsterdam te vliegen op vrijdag 15 september.
We willen proberen om de middag vlucht te nemen met Transavia.
Barcelona zijn we vaker geweest en mijn zoon is er nu vaker vanwege zijn werk, dus daarvoor hoeven we niet eerder.
Heb wel al hotel geboekt. Auto Hogar, niet ver van Columbus statue waar de bus naar de haven gaat. Hebben we de vorige keer ook geboekt.
En voor New foundland zit ik nog steeds te denken aan excursie buien DCL om. Via O Brian's boattours.
Lissabon en Cadiz zelf en Ponta Delgado via DCL.
Terug gaan we een dag later 1 oktober met Norwegian Air via Stockholm.
We willen proberen om de middag vlucht te nemen met Transavia.
Barcelona zijn we vaker geweest en mijn zoon is er nu vaker vanwege zijn werk, dus daarvoor hoeven we niet eerder.
Heb wel al hotel geboekt. Auto Hogar, niet ver van Columbus statue waar de bus naar de haven gaat. Hebben we de vorige keer ook geboekt.
En voor New foundland zit ik nog steeds te denken aan excursie buien DCL om. Via O Brian's boattours.
Lissabon en Cadiz zelf en Ponta Delgado via DCL.
Terug gaan we een dag later 1 oktober met Norwegian Air via Stockholm.
Disneyland Parijs 1994 - 2017
DL Anaheim 2012, 2016
DL Anaheim 2012, 2016
Yes!!!!!!!!!! En vandaag goed nieuws gehad dus kunnen nu vliegtickets en hotel,portaventura defenitief gaan boeken!! Zin in en nog heeeeeeeeeeel lang wachten hihiolafLover schreefCOLONEen half jaar te gaan vandaag!
Laatst gewijzigd door 1 op calimero, in totaal 19 keer gewijzigd.
Wat leuk dat er een aantal van cm de cruise doen, ik ( jolanda ) reis samen met mijn dochter Marjolein ( 23) dit word onze 3e cruise met dcl. maar eerste ta. Heb ons opgeven voor de fe groep adult only. Hebben beide andere keren ook meegedaan , erg leuk om te doen. Verder nog niet echt naar excursies gekeken . Vliegen vrij 15 sept naar Barcelona en plakken nog 4 nachtjes ny eraan vast vliegen 1 okt weer terug .
10 Dec t/m 15 Dec NY Kerst
01 Nov 2012 t/m 18 Nov 2012 WDW!!!
01 Nov 2012 t/m 18 Nov 2012 WDW!!!

[/u