In BTM helaas niet
Algemeen Vragen Topic
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Ja hoor dit mag heel zeker 
In BTM helaas niet
hier kunnen ze afvliegen ...
In BTM helaas niet
idd, een muffy,Stitch87 schreefCOLONZo'n Muffy? Die bedoel ik iddAngel007 schreefCOLONEchte kids hoofdtelefoon zoals die van alpine mag wel, mijn dochter heeft deze namelijk ook nodig. Ook op big thunder mountain?
Edit: de foto
http://s1262.photobucket.com/user/Angel ... .jpeg.html]

Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Beauty and the beast
We hebben een eac, dus kwamen langs de speciale ingang. Dus enkel eac en het kaartje dat je aan de uitgang krijgt getoond, ze hebben er niets van gezegd, en mijn dochter wandelde zo de rij al binnen met de hoofdtelefoon al aan.
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Beauty and the beast
Beauty and the beast
Die zijn erRozemijn schreefCOLONHallo,
Ik heb een vraagje: weet er iemand of er misschien iets van drinkwater fonteintjes zijn in de Disneyparken?
- Cynderella
- Member

- BerichtenCOLON 326
- GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35
Eigenlijk alle drinkfonteintjes werken prima. Bij ieder toilet gelegenheid te vinden. Ik vind het water minimaal anders smaken. Beetje limonade erin en je hebt er geen last van. Scheelt enorm in de frisdrank kosten!
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018Idd ik vind dat water van die drinkfonteintjes ook niet zo slecht hoor. Desnoods een beetje grenadine of wat anders erdoor, is nog steeds een pak goedkoper dan een flesje cola moeten kopen aan 3,79€ (of hoeveel is het tegenwoordig?)
Ik heb altijd een hervulbare drinkbus bij, zeker in de zomermaanden en dan drinken wij gewoon van de drinkfonteintjes. Ik neem meestal ook flesjes frisdrank mee van thuis uit, of wij kopen ze in de winkel in het station.
Het water van de gewone kranen zou ik wel niet aanraden om te drinken, daar zit gewoonlijk nog veel meer chloor in. Dat van de drinkfonteintjes word extra gefilterd hé.
Ik heb altijd een hervulbare drinkbus bij, zeker in de zomermaanden en dan drinken wij gewoon van de drinkfonteintjes. Ik neem meestal ook flesjes frisdrank mee van thuis uit, of wij kopen ze in de winkel in het station.
Het water van de gewone kranen zou ik wel niet aanraden om te drinken, daar zit gewoonlijk nog veel meer chloor in. Dat van de drinkfonteintjes word extra gefilterd hé.

Een aantal jaar geleden werd gezegd dat er vanaf 2017 gratis wifi zou zijn in beide parken. In februari was dat in elk geval nog niet zo. Weet iemand of dit gaat komen? En zo ja vanaf wanneer?
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.

In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.