Eerste trip Disneyland Paris

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Plaats reactie
Kizz Lightyear
Member
Member

Hoi hoi,

Ik ga voor het eerst met twee van mijn vrienden naar Disneyland Paris!
Ik heb er heeeeeeel veel zin in natuurlijk en ik ben er heel erg mee bezig.
Ik heb enkele vraagjes die hopelijk beantwoord kunnen worden!

-Wat zijn de must-do's? (We zijn allemaal rond de 18)
-Welke films zijn leuk om van te voren te zien? (Mijn vrienden zijn ietsje minder geobserdeerd dan ik ben...)
-Welke boutique kan je het beste van die Mickey/Minnie oren kopen?
-Zitten er eigenlijk uberhaupt verschillen in de winkeltjes of hebben ze allemaal hetzelfde aanbod

Alvast bedankt :thumbs: :chesire:
olafLover
Moderator
Moderator

er is wel een algemeen aanbod en alle winkels hebben daar een deel van. Mijn ervaring is dat emporium de grootste keus in verschillende oren heeft. Dat is links in main street. Maar toen ik de minnie oren met sluier wilde hadden ze die er weer niet, maar moest ik naar het minder winkeltje aan de overkant. Kijk dus even rond
pietemuis
Member
Member

Hoi Kizz lightyear,
Zo tof de eerste keer Disneyland bereid je voor op een magische belevenis.
Op je eerste vraagje zou ik antwoorden; Peter Pan's flight, Buzz Lightyear en Space Mountain, Big thunder Mountain en vergeet de parade niet, maar dat is natuurlijk echt persoonsgebonden.
De Minnie en Mickey oren hebben ze idd in meerdere winkels, dus dat wordt wat rondkijken.
En dan je laatste vraagje; Iedere winkel is anders en in iedere winkel kun je andere spullen vinden. Natuurlijk is er wel een aanbod dat je in meerdere winkels kunt vinden, maar wil je alles gezien hebben dan moet je in elke winkel binnengaan! Trek dus maar wat tijd uit voor het shoppen ;-)
Heel veel plezier. Laat je maar volledig betoveren...
Kizz Lightyear
Member
Member

pietemuis schreef:Hoi Kizz lightyear,
Zo tof de eerste keer Disneyland bereid je voor op een magische belevenis.
Op je eerste vraagje zou ik antwoorden; Peter Pan's flight, Buzz Lightyear en Space Mountain, Big thunder Mountain en vergeet de parade niet, maar dat is natuurlijk echt persoonsgebonden.
De Minnie en Mickey oren hebben ze idd in meerdere winkels, dus dat wordt wat rondkijken.
En dan je laatste vraagje; Iedere winkel is anders en in iedere winkel kun je andere spullen vinden. Natuurlijk is er wel een aanbod dat je in meerdere winkels kunt vinden, maar wil je alles gezien hebben dan moet je in elke winkel binnengaan! Trek dus maar wat tijd uit voor het shoppen ;-)
Heel veel plezier. Laat je maar volledig betoveren...

Bedankt voor de reactie en je antwoorden! Ik ga zeker tijd uitrekken voor het winkelen en deze attracties bezoeken :D
Cynderella
Member
Member

Bekijk Ratatouille voordat je naar Ratatouille gaat!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Jochum en Albert
Member
Member

Hoe lang ga je en wanneer? Ook die dingen zijn van belang om te 'plannen' wat je allemaal kunt doen.
Big dreams in a small world
Kizz Lightyear
Member
Member

Jochum schreef:Hoe lang ga je en wanneer? Ook die dingen zijn van belang om te 'plannen' wat je allemaal kunt doen.
Ik ga 21 juli, drie daagjes met de bus. Dus ben eigenlijk maar 2 volle dagen in het park in totaal
Jochum en Albert
Member
Member

Kizz Lightyear schreef:
Jochum schreef:Hoe lang ga je en wanneer? Ook die dingen zijn van belang om te 'plannen' wat je allemaal kunt doen.
Ik ga 21 juli, drie daagjes met de bus. Dus ben eigenlijk maar 2 volle dagen in het park in totaal
Ai, midden in het hoogseizoen. dan moet je sowieso rekening houden met grote drukte (wil je niet bang praten hoor ). Maar dan wordt van tevoren dingen plannen wel een stukje lastiger. Ik ben het wel met de andere mensen eens: de parade moet je eigenlijk wel gezien hebben en ook hier en daar een winkeltje induiken is wel om aan te raden.
Wat betreft de attracties die je zou 'moeten' doen, daar heb ik even geen antwoord op dat hangt heel sterk van je eigen voorkeur af (wij vinden bijvoorbeeld "It's a small world" een must, maar die wordt bijna nooit genoemd). Wel zou ik proberen zo veel mogelijk gebruik te maken van het fastpass systeem, zo voorkom dat je voor 1 attractie erg lang moet wachten zodat er minder tijd over blijft om andere dingen te doen.

Omdat je er relatief kort bent en het voor jou je eerste Disneytrip is zou ik zeggen: plan niet te veel vooruit en laat het allemaal maar op je af komen en geef je over aan de magie! Dit heeft voor mij persoonlijk tijdens mijn eerste bezoek aan Disneyland Paris heel goed gewerkt.

Heel veel plezier gewenst en laat je betoveren!
Big dreams in a small world
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”