Disney brengt 'Beauty and the Beast' tot leven

Alles over de Live-action films.
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 10:30

Hmz nee met een 4 jarige zou ik dat ook niet meteen doen. Ik wil mijn 7jarige dochter er zelfs nog niet mee naartoe nemen. Beter wachten tot ie op dvd is, op een kleiner scherm en met minder felle geluidseffecten is het toch altijd iets minder eng want zoals D-tekenaar zegt, er zitten best wel wat enge stukken in. Plus hij duurt ook wel een stukje langer dan de tekenfilm.
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Belinda
Member
Member
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2015, 16:07

Bedankt voor de tips! Ik ga dan wachten tot de dvd er is zoals je zegt Liez.

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Melissa die wilt sowieso mee, maar ach, ze is 9. Michelle wilt ook heel graag mee. Ze durft wel veel meer en weet heel goed dat alles wat op toneel en op het scherm gebeurd nep is. Ik denk dat ik wel ga het gewoon proberen. Mijn nichtjes gaan mee, ga haar wel goed in de gaten houden.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Een magische start voor Beauty and the Beast!

Afbeelding

Met 29.000 verkochte tickets realiseert de Disneyfilm "Beauty and the Beast" meteen de beste openingsdag voor een live-action adaptatie van een Disneyklassieker en ook beste openingsdag van 2017 in België. Een hele prestatie in een periode zonder schoolvakanties! Daarnaast gingen in avant-première al 67.000 liefhebbers naar de film kijken, en ook op de tweede dag in de bioscoop wist de film al 13.000 mensen te bekoren. In totaal gingen in België dus al maar liefst 109.000 mensen naar "Beauty and the Beast" kijken.

"Beauty and the Beast" staat in alle landen waar de film al speelt bovenaan de box-office. Deze live-action adaptatie van Bill Condon weet het enthousiasme te strikken van kijkers van alle leeftijden dankzij de prachtige muziek van Alan Menken, de magische special effects en een sterrencast.

Bron: Disney
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

"Medley" TV Spot - Disney's Beauty and the Beast ... Zag jij dit spektakel al in de bioscoop ?

Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

D-Tekenaar schreefCOLONDisney's Beauty and the Beast ... Zag jij dit spektakel al in de bioscoop ?
:?: Ja, maar ook na het zien van de live-action versie blijf ik toch met een vraag zitten:
Afbeelding ;)

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302

Dat zijn niet allemaal mensen he, ook het meubilair enzo werd betoverd.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik dacht altijd dat het meubilair voor 90% bestond uit betoverde mensen/dieren en dat ze na het verbreken van de vloek nodig naar de Ikea moesten...
Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

In de live-action is er ook maar 1 'levend' kopje? Of heb ik er zo over gekeken?
We gaan dadelijk voor de tweede maal. Vorige week keken we de Vlaamse versie, om 16u45 de originele versie.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

No One Crashes The Late Late Show Like Josh Gad

Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Annet schreefCOLONIk dacht altijd dat het meubilair voor 90% bestond uit betoverde mensen/dieren en dat ze na het verbreken van de vloek nodig naar de Ikea moesten...
Deze geruchten gaan idd rond :P
Afbeelding

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Disney bekijkt mogelijkheid voor spin-off of prequel Beauty and the Beast

Afbeelding

Beauty and the Beast is een groot succes en zodoende kijkt Disney nu naar mogelijkheden om de sprookjesfilm in een franchise te gaan veranderen.

Productiehoofd Sean Bailey heeft laten weten tegenover Deadline dat er wordt gekeken naar een spin-off of een prequel, een vervolg op de film wil men na het floppen van Alice Through the Looking Glass echter niet gaan maken.

Haast hoeft Disney op dit moment te hebben gezien het feit dat er nog genoeg andere animatiefilms zijn om te gaan verfilmen. Het bedrijf wil graag zoveel mogelijk animatiefilms vernieuwen als live-action films.

lees meer op : https://www.musicalweb.nl/disney-bekijk ... beast-5871
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302

Kijk en daar gaan ze dan weer net dat stapje te ver vind ik. :roll: :no:

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Beauty and the Beast A Cappella Medley | BYU Vocal Point ft. Lexi Walker - 4K

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Beauty and the Beast in concert !!!

Afbeelding

Beauty and the Beast is vanaf vandaag in de Nederlandse bioscopen .
En dat mag gevierd worden !!! Dus 'Be our Guest' . En kom naar één van de concerten in jou buurt .

Vanaf 30 maart trekken we door het land samen met Thijs Pot en Shalisa van der Laan voor een Beauty and the Beast Live Concert. Dus bezoek ons op één van de de onderstaande locaties of houd voor de tijden onze Instagram Stories op @DisneyNL in de gaten!

Central Hal - Amsterdam Centraal Station

Stationsplein

1012AB Amsterdam

Vascobelo V-Bar

Rijnstraat 117

1079HB Amsterdam

Vascobelo Stadionplein

Stadionplein 100

1076CK Amsterdam

Vascobelo V-bar – Scheltema Boekhandel

Rokin 9-15

1012KK Amsterdam