Geeft nietJuidth43 schreef:Oooo sorry ik wist dat niet ik dacht dat het standaard was weer wat geleerd zal er op Letten.;)
Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
Hmm, moet ik dan toch ook maar voor een Disney-hotel gaan? Kan ik een kamer boeken voor slechts 1 van de 2 een challenger-deelname?Laura schreef:Ik kon de spanning niet meer aan, we hebben gisteren ons hotel en startnummers geboekt voor de runDisney Disneyland Parijs 2017!Wel met jaarkaart korting, even prijzen vergeleken op loopreizen.nl en zo te zien scheelt ons dat toch nog zo'n 380€!
Ik zie zoveel mensen op Facebook die wachten op de bib only, en dan zie ik alleen Amerika en Nederland. Het event is nu veel bekender dan in 2016. Zou het heel erg vinden als we er niet bij zouden zijn, dus vandaar toch maar nu geboektHotel Cheyenne, texas room it is!

Jaaaaa wij gaan deze week de tickets boeken voor onze tweede WDW trip!!!

1992 - present visited:
Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x
Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x
Next:
2019: Santa Fe (DLP)
Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x
Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x
Next:
Dat is geheel aan jezelf. Wij waren nu 180€ meer kwijt aan Cheyenne met texas kamer ipv de partner Dream Castle. En we vinden dit het wel waard, geen stress over de pendel bussen en lekker gaan naar de start wanneer wij willen (en dat is vroeg!) Plus garantie bibs!. Je kunt prima een kamer boeken met meerdere mensen waarvan er maar 1 rent!Stijneke schreef:
Hmm, moet ik dan toch ook maar voor een Disney-hotel gaan? Kan ik een kamer boeken voor slechts 1 van de 2 een challenger-deelname?
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Wat Leuk! Wanneer ga je?Jess schreef:Jaaaaa wij gaan deze week de tickets boeken voor onze tweede WDW trip!!!![]()
November! Kijk er weer ontzettend naar uit hihi. Jij bent ook al een aantal keer geweest toch?Laura schreef:Wat Leuk! Wanneer ga je?Jess schreef:Jaaaaa wij gaan deze week de tickets boeken voor onze tweede WDW trip!!!![]()
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
1992 - present visited:
Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x
Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x
Next:
Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x
Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x
Next:
Klopt, in oktober gaan we weer! Dit keer voor het eerst alleen met mijn vriend, dus ook speciaal! En erg benieuwd naar Avatar, en gaan voor het eerst een auto huren voor 2 dagen.Jess schreef:November! Kijk er weer ontzettend naar uit hihi. Jij bent ook al een aantal keer geweest toch?Laura schreef:Wat Leuk! Wanneer ga je?Jess schreef:Jaaaaa wij gaan deze week de tickets boeken voor onze tweede WDW trip!!!![]()
Oooh leuk! Ja avatar is nieuw in Animal Kingdom toch? En die nieuwe waterglijbaan in Typhoon Lagoon ben ik ook wel benieuwd naar. Tot wanneer zit je daar? Wij hadden vorige keer ook een auto daar. Verblijf je op het Disney resort?Laura schreef:Klopt, in oktober gaan we weer! Dit keer voor het eerst alleen met mijn vriend, dus ook speciaal! En erg benieuwd naar Avatar, en gaan voor het eerst een auto huren voor 2 dagen.Jess schreef:November! Kijk er weer ontzettend naar uit hihi. Jij bent ook al een aantal keer geweest toch?Laura schreef: Wat Leuk! Wanneer ga je?
1992 - present visited:
Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x
Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x
Next:
Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x
Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x
Next:
- D-Tekenaar
- Member

oh hoe leukJess schreef:Jaaaaa wij gaan deze week de tickets boeken voor onze tweede WDW trip!!! :migreren:
Alvast veel plezier !!!
Heb al filmpjes gezien van de de nieuwe glijbaan, aankleding erg mooi maar hij lijkt zo kort zo vanachter een laptop. Hopelijk in het echt wel erg leuk, vast wel! Avatar gaat volgens mij eind deze maand open?Jess schreef: Oooh leuk! Ja avatar is nieuw in Animal Kingdom toch? En die nieuwe waterglijbaan in Typhoon Lagoon ben ik ook wel benieuwd naar. Tot wanneer zit je daar? Wij hadden vorige keer ook een auto daar. Verblijf je
We verblijven eerst 5 dagen in Coronado Springs en daarna in All stars sports. Beide nieuw voor ons! Ben erg benieuwd, lekker met free dining plan eerste dagen [GRINNING FACE WITH SMILING EYES] (gaan 14 dagen) en jullie?
Zover ik kon terugvinden opent Avatar 27 mei inderdaad!Laura schreef:Heb al filmpjes gezien van de de nieuwe glijbaan, aankleding erg mooi maar hij lijkt zo kort zo vanachter een laptop. Hopelijk in het echt wel erg leuk, vast wel! Avatar gaat volgens mij eind deze maand open?Jess schreef: Oooh leuk! Ja avatar is nieuw in Animal Kingdom toch? En die nieuwe waterglijbaan in Typhoon Lagoon ben ik ook wel benieuwd naar. Tot wanneer zit je daar? Wij hadden vorige keer ook een auto daar. Verblijf je
We verblijven eerst 5 dagen in Coronado Springs en daarna in All stars sports. Beide nieuw voor ons! Ben erg benieuwd, lekker met free dining plan eerste dagen [GRINNING FACE WITH SMILING EYES] (gaan 14 dagen) en jullie?
Mooi hotel hoor Coronado Springs!
Wij verblijven buiten het resort in Old Town Kissimmee, dit is aan de overkant van WDW Resort en 5 min. er vanaf. Wij hebben een 14 dagen entreepas en verblijven 18 nachten, nog een paar dagen met de auto wat anders doen.
Ook was het Blizzard Beach waterpark dicht vorige keer, ik hoop er nu wel heen te kunnen!
1992 - present visited:
Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x
Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x
Next:
Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x
Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x
Next:
Dankje D- Tekenaar!!!D-Tekenaar schreef:oh hoe leukJess schreef:Jaaaaa wij gaan deze week de tickets boeken voor onze tweede WDW trip!!! :migreren:![]()
Alvast veel plezier !!!
1992 - present visited:
Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x
Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x
Next:
Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x
Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x
Next:
- Esther-Disney
- Member

Kaartjes gekregen via mijn werk voor de Comic Con in Utrecht, zo gaaf!!!
Het is maar een paar uurtjes maar superveel zin in morgen
Het is maar een paar uurtjes maar superveel zin in morgen
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Veel plezier Esther-Disney!
Vandaag een leuke verrassing. Totaal onverwacht mag Michelle Woensdag afzwemmen voor haar B-diploma. Ben zi blij!!! Scheelt weer een paar uur in het zwembad.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vandaag een leuke verrassing. Totaal onverwacht mag Michelle Woensdag afzwemmen voor haar B-diploma. Ben zi blij!!! Scheelt weer een paar uur in het zwembad.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Oke, volgens mij zijn de softopening eind maart/begin april wat ik hoorde. Via filmpjes lijkt het allemaal zo goed als klaar. Ze zijn volgens mij een beetje aan het concurreren met de bouw/opening van Vulcano Bay van Universal.Jess schreef: Zover ik kon terugvinden opent Avatar 27 mei inderdaad!
Mooi hotel hoor Coronado Springs!![]()
Wij verblijven buiten het resort in Old Town Kissimmee, dit is aan de overkant van WDW Resort en 5 min. er vanaf. Wij hebben een 14 dagen entreepas en verblijven 18 nachten, nog een paar dagen met de auto wat anders doen.
Ook was het Blizzard Beach waterpark dicht vorige keer, ik hoop er nu wel heen te kunnen!
Oh, heerlijk een vaste plaats toch! 18 dagen kun je echt super veel doen! Blizzard beach was bij ons de vorige keer ook dicht, alhoewel we Typhoon Lagoon echt wel heel super vonden! Nog nooit naar BB geweest, als het goed is blijft ie nu wel open. Kwam er alleen achter dat we er ook tijdens Columbus Day zijn, maar volgens mij hebben we dat al een keer eerder onbewust meegemaakt en viel de drukte nog wel mee. Iets de planning daardoor omgegooid en goed opgelet op crowd calanders