Michiel Veenstra extreem blij over 25-jarig Disneyland: 'Hoogtepunt van mijn leven'
"Die allereerste keer, ik was zo extreem blij. Alles klopt gewoon aan het park." Radio-dj en Disney-fan Michiel Veenstra is dit weekeinde voor de 'ík weet niet hoeveelste keer' met zijn gezin in Disneyland Parijs, dat het 25-jarig bestaan viert. Zelfs zijn stem is in het park te horen. "Zo vet."
Een pleintje, mooi gelegen, alsof je in Parijs loopt. Ratatouille is op dit moment de favoriete attractie van Veenstra. "Het is super mooi aangelegd, een technisch hoogstandje, zo gaaf." De 3FM-dj kan bijna alleen maar in superlatieven over het park spreken. Als het aan hem zou liggen, zou hij er elk vrij weekeinde heen willen, 'maar mijn vriendin is niet zo enthousiast als ik'.
Die fascinatie voor Disney begon toen hij als klein jongetje wekelijks de Donald Duck las. "Daar stonden dan advertenties in met foto's van de Disneyparken in Amerika. Elke week weer. Ik vond dat zo magisch", vertelt Veenstra (41). Hij herinnert zich nog een klasgenootje die daar met haar ouders heenging. Lachend: "Ik kon haar wel wat aandoen. Ik wilde zo graag naar zo'n park."
lees meer op :
http://www.rtlnieuws.nl/nederland/michi ... mijn-leven