Heb er ook aan gedacht maar nog geen nieuws!edisney schreefCOLONEen aantal jaar geleden werd gezegd dat er vanaf 2017 gratis wifi zou zijn in beide parken. In februari was dat in elk geval nog niet zo. Weet iemand of dit gaat komen? En zo ja vanaf wanneer?
Algemeen Vragen Topic
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
staat op de vouchers op waar ze geldig zijn, is alleen donut of magnum ijsjeBeej_ schreefCOLONWaar kan je die Pause Gourmande inleveren? En is het mogelijk om tegen bijbetaling ook iets anders te bestellen dan die donuts?

Kan niet bijbetalen voor iets anders? 4 dagen donuts/ijs eten is ook zoiets..Minnie1979 schreefCOLONstaat op de vouchers op waar ze geldig zijn, is alleen donut of magnum ijsjeBeej_ schreefCOLONWaar kan je die Pause Gourmande inleveren? En is het mogelijk om tegen bijbetaling ook iets anders te bestellen dan die donuts?
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Bij ons nooit gelukt. Ijsjes zijn super lekkerBeej_ schreefCOLONKan niet bijbetalen voor iets anders? 4 dagen donuts/ijs eten is ook zoiets..Minnie1979 schreefCOLONstaat op de vouchers op waar ze geldig zijn, is alleen donut of magnum ijsjeBeej_ schreefCOLONWaar kan je die Pause Gourmande inleveren? En is het mogelijk om tegen bijbetaling ook iets anders te bestellen dan die donuts?

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Ze zijn enkel geldig voor war erop staat en hebben 0 euro waarde in geld spijtig genoeg. Vooral de drankjes zijn er leuk aan.Beej_ schreefCOLONKan niet bijbetalen voor iets anders? 4 dagen donuts/ijs eten is ook zoiets..Minnie1979 schreefCOLONstaat op de vouchers op waar ze geldig zijn, is alleen donut of magnum ijsjeBeej_ schreefCOLONWaar kan je die Pause Gourmande inleveren? En is het mogelijk om tegen bijbetaling ook iets anders te bestellen dan die donuts?

Iets gratis krijgen en dan maar keuze krijgen uit 2 zaken, schandalig toch... Ik vraag mij af hoeveel van de mensen die gretig gebruik maken van die vouchers, zonder die dingen ook 3,49€ voor een frisdrankje en 3,19€ voor een donut neertellen dagelijks...Beej_ schreefCOLONKan niet bijbetalen voor iets anders? 4 dagen donuts/ijs eten is ook zoiets..Minnie1979 schreefCOLONstaat op de vouchers op waar ze geldig zijn, is alleen donut of magnum ijsjeBeej_ schreefCOLONWaar kan je die Pause Gourmande inleveren? En is het mogelijk om tegen bijbetaling ook iets anders te bestellen dan die donuts?

- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Het is wel altijd druk tijdens de tijden dat je ze in kunt leveren, dus je moet er wel op tijd bij zijn. In de zomer kiezen wij ook altijd voor het ijsje. Qua drinken kiezen we dan voor flesje water of iets wat dicht kan in ieder geval.
Volg onze avonturen op instagram
- Vuurvliegje
- Member

- BerichtenCOLON 41
- GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2017, 13:11
Ik hoop dat ik in het goeie topic zit, kan geen beter passend topic vinden.
Ik heb een vraag over de drukte in september. We willen twee doordeweekse dagen gaan, waarschijnlijk 18 en 19 september.
1. Ik denk dat het met de algehele drukte wel mee zal vallen, er zijn nergens vakanties en ook geen feestdagen, maar ik zag wel dat de 21e de marathon is in Disney. Brengt dit veel extra gasten met zich mee?
2. Misschien dat we woensdag in de parken zijn (ligt een beetje aan wanneer de heenreis is). Is dat een veel drukkere dag dan een maandag of een dinsdag?
3. Ik zou heel graag met Teigetje/Knorretje/Winnie de Pooh op de foto gaan. Nu zie ik dat in het programma van de komende week deze niet op het officiele programma staan. Op Twitter zie ik ze toch best vaak voorbij komen. Lopen deze figuren vaak 'onofficieel' door het park? Zijn er tijden en plekken waar ze vaker te vinden zijn?
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!
Ik heb een vraag over de drukte in september. We willen twee doordeweekse dagen gaan, waarschijnlijk 18 en 19 september.
1. Ik denk dat het met de algehele drukte wel mee zal vallen, er zijn nergens vakanties en ook geen feestdagen, maar ik zag wel dat de 21e de marathon is in Disney. Brengt dit veel extra gasten met zich mee?
2. Misschien dat we woensdag in de parken zijn (ligt een beetje aan wanneer de heenreis is). Is dat een veel drukkere dag dan een maandag of een dinsdag?
3. Ik zou heel graag met Teigetje/Knorretje/Winnie de Pooh op de foto gaan. Nu zie ik dat in het programma van de komende week deze niet op het officiele programma staan. Op Twitter zie ik ze toch best vaak voorbij komen. Lopen deze figuren vaak 'onofficieel' door het park? Zijn er tijden en plekken waar ze vaker te vinden zijn?
1. Vrees er een beetje voor. Zou mij niet verwonderen moest die week idd drukker zijn. Vooral verre buitenlanders zakken wrs al vroeger af naar ginder.Vuurvliegje schreefCOLONIk hoop dat ik in het goeie topic zit, kan geen beter passend topic vinden.
2. Raar maar waar, de woensdag is het de minst drukke dag van de week. Maar of het die week ook zo is ...
3. Srr, weet ik geen antwoord op. Teigetje liep bij ons in de buurt van bella note rond. Poeh en Knorretje niet gezien maar ook niet op gelet
@Vuurvliegje
Vorige jaar begon het runDisney ook op donderdag (expo open), de drukte in de parken was zaterdag van dat weekend enorm! Het was toen ook ontzettend mooi weer, dus misschien ook met veel dagjes mensen. Ik heb niet gemerkt dat die donderdag en vrijdag heel veel drukker dan anders was. Wel wat meer Amerikanen dan normaal
Vorige jaar begon het runDisney ook op donderdag (expo open), de drukte in de parken was zaterdag van dat weekend enorm! Het was toen ook ontzettend mooi weer, dus misschien ook met veel dagjes mensen. Ik heb niet gemerkt dat die donderdag en vrijdag heel veel drukker dan anders was. Wel wat meer Amerikanen dan normaal
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
-
merlijntje1983
- Member

- BerichtenCOLON 45
- GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 13:32
Wie weet welke metro ik moet hebben vanaf gare du nord naar disney en hoelang is de reistijd en evt de kosten?
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Ik kom met de trein naar Disneyland® Paris. Is er een station in de buurt van de Disney Parken?merlijntje1983 schreefCOLONWie weet welke metro ik moet hebben vanaf gare du nord naar disney en hoelang is de reistijd en evt de kosten?
A.
Ja. Met de trein naar Disneyland Paris reizen is erg snel met de Thalys™. Boek je Thalys-treinreis naar Parijs Gare du Nord (reistijd slechts 3 uur en 20 minuten vanaf Amsterdam).
Daar aangekomen koop je een regionaal treinkaartje tot het station Marne-la-Vallée/Chessy. Neem vervolgens de RER-D regionale trein richting Melun of Malesherbes van Gare du Nord tot station Châtelet-les-Halles (1 halte). Aldaar stap je over op de RER-A regionale trein in de richting Marne-la-Vallée/Chessy tot de eindhalte 'Marne-la-Vallée/Chessy' (totale trajectduur ongeveer 45 minuten). Dit laatste station ligt recht tegenover de ingang van de Disney Parken en op slechts twee minuten van de Disney Hotels. Zoek station Marne-la-Vallée/Chessy op op onze interactieve plattegrond en constateer zelf hoe dicht dat bij de magie ligt!
Met de Disney Express bagageservice (voor €16 per persoon tevoren te boeken via het callcenter) zul je de magie al direct bij aankomst voelen. Je kunt je bagage gewoon achterlaten bij de balie van Disney Express op het station 'Marne-la-Vallée/Chessy' en je tickets ophalen. Wij brengen je bagage naar je hotel, zodat jij direct naar de Disney Parken kunt.
Bron: http://www.disneylandparis.nl/faq/reize ... and-paris/