Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

edisney schreefCOLONEen aantal jaar geleden werd gezegd dat er vanaf 2017 gratis wifi zou zijn in beide parken. In februari was dat in elk geval nog niet zo. Weet iemand of dit gaat komen? En zo ja vanaf wanneer?
Heb er ook aan gedacht maar nog geen nieuws!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Beej_
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 01 Jul 2016, 16:06

Waar kan je die Pause Gourmande inleveren? En is het mogelijk om tegen bijbetaling ook iets anders te bestellen dan die donuts?
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Beej_ schreefCOLONWaar kan je die Pause Gourmande inleveren? En is het mogelijk om tegen bijbetaling ook iets anders te bestellen dan die donuts?
staat op de vouchers op waar ze geldig zijn, is alleen donut of magnum ijsje
Afbeelding

Afbeelding
Beej_
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 01 Jul 2016, 16:06

Minnie1979 schreefCOLON
Beej_ schreefCOLONWaar kan je die Pause Gourmande inleveren? En is het mogelijk om tegen bijbetaling ook iets anders te bestellen dan die donuts?
Kan niet bijbetalen voor iets anders? 4 dagen donuts/ijs eten is ook zoiets.. :geek:
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Beej_ schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLON
Kan niet bijbetalen voor iets anders? 4 dagen donuts/ijs eten is ook zoiets.. :geek:
Bij ons nooit gelukt. Ijsjes zijn super lekker ;)
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Beej_ schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLON
Ze zijn enkel geldig voor war erop staat en hebben 0 euro waarde in geld spijtig genoeg. Vooral de drankjes zijn er leuk aan.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Beej_ schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLON
Iets gratis krijgen en dan maar keuze krijgen uit 2 zaken, schandalig toch... Ik vraag mij af hoeveel van de mensen die gretig gebruik maken van die vouchers, zonder die dingen ook 3,49€ voor een frisdrankje en 3,19€ voor een donut neertellen dagelijks... :roll: Een gegeven paard niet in de bek kijken of hoe zeggen ze dat?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Eerlijk is eerlijk, de vraag is of er tegen bijbetaling iets anders te krijgen is, niet een hele onredelijke vraag op zich
Gebruikers-avatar
Brina
Member
Member
BerichtenCOLON 104
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2015, 08:40

Ik weet van vorig jaar dat je niet iets anders kan kiezen. Ook niet met bijbetaling het is echt ijs of donuts. Maar die donuts zijn echt lekker.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Het is wel altijd druk tijdens de tijden dat je ze in kunt leveren, dus je moet er wel op tijd bij zijn. In de zomer kiezen wij ook altijd voor het ijsje. Qua drinken kiezen we dan voor flesje water of iets wat dicht kan in ieder geval.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Vuurvliegje
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2017, 13:11

Ik hoop dat ik in het goeie topic zit, kan geen beter passend topic vinden.

Ik heb een vraag over de drukte in september. We willen twee doordeweekse dagen gaan, waarschijnlijk 18 en 19 september.

1. Ik denk dat het met de algehele drukte wel mee zal vallen, er zijn nergens vakanties en ook geen feestdagen, maar ik zag wel dat de 21e de marathon is in Disney. Brengt dit veel extra gasten met zich mee?
2. Misschien dat we woensdag in de parken zijn (ligt een beetje aan wanneer de heenreis is). Is dat een veel drukkere dag dan een maandag of een dinsdag?
3. Ik zou heel graag met Teigetje/Knorretje/Winnie de Pooh op de foto gaan. Nu zie ik dat in het programma van de komende week deze niet op het officiele programma staan. Op Twitter zie ik ze toch best vaak voorbij komen. Lopen deze figuren vaak 'onofficieel' door het park? Zijn er tijden en plekken waar ze vaker te vinden zijn?

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Vuurvliegje schreefCOLONIk hoop dat ik in het goeie topic zit, kan geen beter passend topic vinden.

Ik heb een vraag over de drukte in september. We willen twee doordeweekse dagen gaan, waarschijnlijk 18 en 19 september.

1. Ik denk dat het met de algehele drukte wel mee zal vallen, er zijn nergens vakanties en ook geen feestdagen, maar ik zag wel dat de 21e de marathon is in Disney. Brengt dit veel extra gasten met zich mee?
2. Misschien dat we woensdag in de parken zijn (ligt een beetje aan wanneer de heenreis is). Is dat een veel drukkere dag dan een maandag of een dinsdag?
3. Ik zou heel graag met Teigetje/Knorretje/Winnie de Pooh op de foto gaan. Nu zie ik dat in het programma van de komende week deze niet op het officiele programma staan. Op Twitter zie ik ze toch best vaak voorbij komen. Lopen deze figuren vaak 'onofficieel' door het park? Zijn er tijden en plekken waar ze vaker te vinden zijn?

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!
1. Vrees er een beetje voor. Zou mij niet verwonderen moest die week idd drukker zijn. Vooral verre buitenlanders zakken wrs al vroeger af naar ginder.
2. Raar maar waar, de woensdag is het de minst drukke dag van de week. Maar of het die week ook zo is ...
3. Srr, weet ik geen antwoord op. Teigetje liep bij ons in de buurt van bella note rond. Poeh en Knorretje niet gezien maar ook niet op gelet ;)
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

@Vuurvliegje

Vorige jaar begon het runDisney ook op donderdag (expo open), de drukte in de parken was zaterdag van dat weekend enorm! Het was toen ook ontzettend mooi weer, dus misschien ook met veel dagjes mensen. Ik heb niet gemerkt dat die donderdag en vrijdag heel veel drukker dan anders was. Wel wat meer Amerikanen dan normaal ;)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
merlijntje1983
Member
Member
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 13:32

Wie weet welke metro ik moet hebben vanaf gare du nord naar disney en hoelang is de reistijd en evt de kosten?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

merlijntje1983 schreefCOLONWie weet welke metro ik moet hebben vanaf gare du nord naar disney en hoelang is de reistijd en evt de kosten?
Ik kom met de trein naar Disneyland® Paris. Is er een station in de buurt van de Disney Parken?
A.
Ja. Met de trein naar Disneyland Paris reizen is erg snel met de Thalys™. Boek je Thalys-treinreis naar Parijs Gare du Nord (reistijd slechts 3 uur en 20 minuten vanaf Amsterdam).
Daar aangekomen koop je een regionaal treinkaartje tot het station Marne-la-Vallée/Chessy. Neem vervolgens de RER-D regionale trein richting Melun of Malesherbes van Gare du Nord tot station Châtelet-les-Halles (1 halte). Aldaar stap je over op de RER-A regionale trein in de richting Marne-la-Vallée/Chessy tot de eindhalte 'Marne-la-Vallée/Chessy' (totale trajectduur ongeveer 45 minuten). Dit laatste station ligt recht tegenover de ingang van de Disney Parken en op slechts twee minuten van de Disney Hotels. Zoek station Marne-la-Vallée/Chessy op op onze interactieve plattegrond en constateer zelf hoe dicht dat bij de magie ligt!

Met de Disney Express bagageservice (voor €16 per persoon tevoren te boeken via het callcenter) zul je de magie al direct bij aankomst voelen. Je kunt je bagage gewoon achterlaten bij de balie van Disney Express op het station 'Marne-la-Vallée/Chessy' en je tickets ophalen. Wij brengen je bagage naar je hotel, zodat jij direct naar de Disney Parken kunt.

Bron: http://www.disneylandparis.nl/faq/reize ... and-paris/

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar