Oude Shows en parades
Eindelijk Daisy in een show !! Die miste ik toch wel in MWWL :;):
Dat maakt iedere parade speciaal, toch!! Echt leuk.The Evil Queen @ May 06 2009,18:22 schreefCOLONEn daar staat mijn kleine meisje op de float, ze moest Goofy helpen
Ik heb veel parade's gezien maar die van de Hunchback carnival is mij vooral bijgebleven omdat ik nog weet dat ik me heb staan te vergapen aan al die verscheidenheid van kostuums. Echt geweldig.
En een van de allermooiste shows is toch wel Tarzan.
En het Storybook, met tovenaar Mickey, die opzij van het kasteel stond vond ik ook altijd mooi.
- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

- BerichtenCOLON 321
- GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07
Hunchback Carnival in 1997 was mijn eerste Disneybezoek, was toen 8 jaar en deze is mij zeer zeker bijgebleven.
Ja en de kerstparade, dat vind ik nou echt jammer dat die er niet meer is, dat maakte het kerstseizoen nog specialer door die speciale kerstparade
Ja en de kerstparade, dat vind ik nou echt jammer dat die er niet meer is, dat maakte het kerstseizoen nog specialer door die speciale kerstparade
- bradybrad7
- Member

- BerichtenCOLON 95
- GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2009, 19:27
De opname van de video ligt toch heel dicht bij die van jou :pAaron @ May 19 2009,21:21 schreefCOLONlijkt een beetje op de parade die ik heb gezien in oktober 95, maar niet hetzelfde
Ik denk wel dat ik hem ooit heb gezien toen ik klein was :p toen waren wij ook geweest in dat jaar... Maar toen was ik 3-4jaar oud ofzo dus echt heel veel van herinneren...
Maar hij ziet er leuk uit
- Mrs. Incredible
- Member

- BerichtenCOLON 169
- GeregistreerdCOLON 13 Apr 2009, 11:28
De officiele tekst:
Het is Mickey’s Magische Jaar! Kom kijken hoe Goofy en zijn vrienden op Summer Camp gaan! Een uitnodiging om met Donald, Katrien, Knabbel en Babbel spelletjes te spelen die Goofy speciaal voor je heeft bedacht. Klap in je handen, zing en dans! Deze zomer in Chaparral Theatre in Frontierland. Joepie!
Disneyland Paris
Het is Mickey’s Magische Jaar! Kom kijken hoe Goofy en zijn vrienden op Summer Camp gaan! Een uitnodiging om met Donald, Katrien, Knabbel en Babbel spelletjes te spelen die Goofy speciaal voor je heeft bedacht. Klap in je handen, zing en dans! Deze zomer in Chaparral Theatre in Frontierland. Joepie!
Disneyland Paris
Vous venez d'entrer dans... La quatrième dimension!
Op het magicforum is gezegd dat het decor tot nu toe niet meer dan een bruingeverfde Mickey's WinterWonderland setting is. Ben benieuwd hoe het er uitziet, heb nog geen foto's kunnen vinden.
En dat decor was gewoon het decor van Tarzan met een laag sneeuw eroverheen :pWezz @ Jun. 07 2009,20:01 schreefCOLONOp het magicforum is gezegd dat het decor tot nu toe niet meer dan een bruingeverfde Mickey's WinterWonderland setting is. Ben benieuwd hoe het er uitziet, heb nog geen foto's kunnen vinden.
Achja, lekker recyclen allemaal! Ik vind het niet heel erg, het gaat meer om de dingen eromheen.
Vous venez d'entrer dans... La quatrième dimension!
Wij gaan vanaf de 18de juli (Jelle wou niet veel vroeger gaan), om de show te bekijken... Ondertussen de sfeer nog eens opsnuiven.
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
-
Cinderella
Ow leuk!
ben benieuwd hoe het zal zijn! ga tarzan alsnog wel missen denk ik
blijft toch leuk!
Ziet er goed uit.. ziet er wel bekend uit :;):