Café Mickey afspreek topic

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Wij plezier aan diegene die dit weekend al gaan, bij ons begint het ook terug in te korten :)

Is dat een goede plaats om de parade te bekijken, aan het begin van de parade?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Gisteren gehoord dat de parade zaterdag om 17u zou zijn.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ik vraag me af of er leden zijn die ervaring hebben met alleen naar Disneyland paris gaan. Ik had graag in een weekend voor de zomervakantie nog eens geweest, maar mn vrouw ziet dit niet echt meer zitten. Zou wel fijn zijn om eens met mede-disney fans weg te gaan.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Ik ben regelmatig alleen geweest 5 keer tot nu toe geloof ik. Als je op mijn naam klikt, kan je vast mijn tripreports lezen. Alleen van mijn laatste report heb ik geen bericht geschreven.
Bij vragen, hoor ik het wel!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Hey, heb net je trip report gekeken van augustus 2014. Ik ben zelf nog een beetje aan het twijfelen om eens er alleen op uit te trekken, maar ik denk dat je gewoon moet zorgen dat er weinig dooie momenten zijn? veel fastpasses nemen en gewoon genieten van de omgeving? Ik vond het 12ste bijvoorbeeld heerlijk om gewoon in het park rond te dwalen, zonder 1 enkele attractie te doen. (iets wat mijn vrouw minder leuk vindt, wil tijdens wachtrij ook niet echt stilstaan bij verborgen details en eastereggs van een attractie). Moest ik er alleen op uit trekken zou ik proberen alle details, verwijzingen op te speuren en vooral ook veel meet & greets.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

Oo japperboy het is echt leuk om alleen te gaan ik ben een paar weken geleden alleen naar wdw orlando gegaan helemaal geen moment me verveeld of dooie momenten gehad;)je kan jec eigen tempo aanhouden en doen waar je zelf zin in hebt.
Is ook wel wat voor te zeggen;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Wow naar WDW zonder familie of vrienden! lijkt inderdaad zeer leuk dat je gewoon kunt doen waar je zin in hebt, maar ik denk dat de avonden alleen me te zwaar zouden worden! Zou mijn zoontje en vrouw te veel missen.

Vond het 12ste april wel leuk om wat bekende youtube gezichten te zien (al heb ik niet echt iemand aangesproken :oops: is het raar dat ik al verlegen wordt van Filip van dlrpfans in levende lijve te ontmoeten :P ?), door te zien dat er een echte disney community is en je daar die mensen ziet, die je kent van youtube of fora, geeft je dat toch wat gevoel van verbondenheid. Had daarom eens graag alleen naar Disneyland geweest en eventueel daar tegen middag of namiddag eens afgesproken met een grote groep mensen. ervaringen uitwisselen

belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Ik geniet er ook gewoon van om op een bankje te zitten bij small world en characters te spotten en alle shows te bekijken ❤️
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

Ik zit er aan te denken om misschien ook wat vaker alleen te gaan met een enkele dagtocht/busreis. Ik wil er gewoon wat vaker tussenuit, naar het park toe. Alleen alle familieleden en vrienden vinden Disney echt helemaal niets, en dus sta ik er met mijn interesse voor Disney vaak een beetje alleen voor. Ik denk dat ik de eerste keer alleen vooral heel erg spannend zou vinden, maar eenzaam o.i.d. zou ik het niet snel vinden. Lijkt mij juist fijn dat je alles op je eigen tempo kan doen en echt hetgeen kan doen wat jij wilt.
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

klopt Japperboy voor de eerste x naar de usa en ik heb toen orlando universe gedaan en disney en de everglades en wat andere dingen...:) toen ik het tegen me moeder zei kreeg ze een hartberoerte haha helemaal alleen naar gevaarlijk usa ze zag het niet zitten. maar kom op ik woon al 9 jaar in turkije, reis regelmatig om vrienden te bezoeken in andere landen en ben toch nog nooit in 7 sloten terecht gekomen dus ja .maar ik snap best wel dat je je vrouw en zoontje zou missen. maar parijs is niet zo ver en je kan zolang blijven dat jij je er fijn bij voelt toch.. . ja zo zag ik in wde ook een vlogger die ik volgde zo grappig om te zien in levende lijve. ik ben zelf gelukkig niet verlegen en praat ook makkelijk met iemand en ik had vaak wel aansprak in het park zeker als ze weten dat je alleen bent. de meest gestelde vraag was. vind je het niet eng alleen reizen naar de usa.. hahaha. nee hoor en dan kwam er vaak wel een praatje... ik heb ontzettend genoten en ga volgend jaar weer en dan met miami erbij dat dan wel in een groepreis.

Klopt Belle1608 ik heb dat dus ook mensen kijken hihi een show een bakje thee erbij en gewoon genieten. ja hoor daar maakte ik ook best wat uren mee vol;)

Disney collections is dat te doen met zo busreis dacht altijd dat je dan best veel tijd kwijt was aan zo bustoer. was er niet een trein die vanuit nl naar paris disney ging? klopt dat vond ik ook ik kon gaan zitten wanneer ik wou of dat nu een uur was of 10 minuten ik kon 3 shows zien zonder uitgekeken te raken eten wanneer je wilt . geeft ook een stuk vrijheid en ik deelde veel met me vrienden en familie waardoor ze er toch een beetje bij waren.. het is gewoon opletten dingen goed regelen voor vertrek. heb 1 x angst gehad door een uber taxi maar ook je verstand gebruiken en dat was eigenlijk het enige... dus laat je het ons weten als je geweest bent benieuwd naar je ervaringen of je het ook zo leuk vond;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Ik ben 2 jaar geleden ook geweest naar wdw en everglades, keys en miami. Voor mij was dit toen de ultieme huwelijksreis(al was het dan paar maanden voor huwelijk). Nu met die nieuwe deal van all-inclusief prikkelt het om ook nog eens terug te gaan (maar dat is eerder voor een ander toppic :D ), maar ja nu mag vrouwlief eens bestemming kiezen. Zou vooral ook eens naar Californië willen: disneyland Annaheim, burbank studio's, el capital theater, ...
Maar eerst volop genieten van pa voor 25ste verjaardag Disneyland paris. :sorc:

Ik ga t zeker eens doen alleen, nu alleen nog uit het vervoer geraken. ( k ben een man die durft toegeven dat hij niet de beste chauffeur is en mn vrouw ziet me graag in 1 stuk terug :chesire:

Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156

@ Juidth43: Ik zal het hier zeker laten weten hoe ik het vond, als ik een keertje in m'n eentje ben geweest. Zelf vind ik een busreis ideaal. Het duurt inderdaad wel lang, maar vaak vind ik de heenweg korter duren dan de terugweg (de terugweg duurt naar mijn gevoel altijd 3x zo lang, terwijl het vaak bijna dezelfde route is) je ploft neer in de bus en gaat er weer uit bij Disneyland Parijs. En zo duur is het niet. Ik vind het ideaal. Zeker omdat ik zelf geen auto heb.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Weet dat dit ook het toppic niet is, maar hoeveel kost zo'n busreis?

Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156

Japperboy schreefCOLONWeet dat dit ook het toppic niet is, maar hoeveel kost zo'n busreis?
(Hou er rekening mee dat dit voor 1 dag is) (Dus heen en terug op 1 dag)
Deze doe ik vaak: Peter Langhout Busreis Disneyland Parijs, de toegangskaart zit al in dit bedrag.
Je hebt dus een heen&terug busreis en de toegangskaart.

Ik vind dit ronduit ideaal. Zou eerlijk gezegd niet snel een andere manier opzoeken, aangezien dit me altijd zo ontzettend goed is bevallen.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Nja met abonnement niet zo voordelig dan

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar