Hoi hoi,
Ik weet dat ik nog niet zo lang op het forum ben maar ik zou het erg leuk vinden om mensen live te ontmoeten en een gezicht bij een naam te plaatsen en gewoon een gezellige disney middag te hebben;) ..Zoals sommige weten woon ik in alanya en kan ik dus bijna nooit naar een meeting toe omdat ik niet vaak naar nl kom. Deze zomer wel eind Juli en de maand augustus ..
Zijn er meer mensen die het leuk vinden om in de regio Rotterdam eens een middag af te spreken? Ik zit zelf in strijen op de camping.
Groetjes judith
Meeting in regio Rotterdam deze zomer
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Klinkt leuk, helaas gaan wij dan net zelf met vakantie. Wens je vast veel plezier.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Vos123 dat klinkt ook leuk nadeel is dat ik niet zo ver zelfstandig kan autorijden dan moet ik iemand zien te porren die met me meewilt;)
Belle1608 ok dan doen we het om jouw vakantie heen want er zijn genoeg dagen in augustus over;) ik wacht nog een paar dagen misschien dat er nog meer mensen zin hebben. Japperboy vond het ook een leuk idee.
Fijne dag allemaal ik ga snel de straatdieren voeren hoor ze al mopperen hahaha
Groetjes judith
Belle1608 ok dan doen we het om jouw vakantie heen want er zijn genoeg dagen in augustus over;) ik wacht nog een paar dagen misschien dat er nog meer mensen zin hebben. Japperboy vond het ook een leuk idee.
Groetjes judith

Belle 1608 ooo dat klinkt goed naar disney;) alvast heel veel plezier.
helaas zijn er maar 2 mensen jij en vos die eventueel zin en tijd hebben;) misschien is dat te weinig? Ik vind het ook leuk om met ze drietjes ergenswat te gaan drinken Etc. Weet alleen niet of jullie dat willen. Ik lees het wel...
in augustus?
Groetjes judith
helaas zijn er maar 2 mensen jij en vos die eventueel zin en tijd hebben;) misschien is dat te weinig? Ik vind het ook leuk om met ze drietjes ergenswat te gaan drinken Etc. Weet alleen niet of jullie dat willen. Ik lees het wel...
in augustus?
Groetjes judith

Hey, wat leuk dat jullie nog aan mij denkenJuidth43 schreefCOLONVos123 dat klinkt ook leuk nadeel is dat ik niet zo ver zelfstandig kan autorijden dan moet ik iemand zien te porren die met me meewilt;)
Groetjes judith
Ooo gezellig japperboy omdat je me een pb stuurde dat het te ver weg was;) ging ik er niet meer vanuit. Ik vind een dagje disneyland ook super... oké augustus is dan het beste voor iedereen. Iemand door de weeks tijd of liever allemaal in een weekend dag? Voor mij maakt het niet uit ik heb vakantie
De opties tot zover volgens mij corrigeer maar als ik iets mis.
Wat als we een dagje disney doen met de bus of trein kunnen we lekker kletsen en een dagje disney doen? Ik heb geen pasje of iets maar volgens mij kan een kaartje kopen daar ook... De trein vertrekt ook vanuit Rotterdam.
Tweede optie de efteling of derde optie gewoon ergens een terassje pakken als het weer lekker is
Voorkeur?
Groetjes judith heb er al zin in lijkt me leuk een aantal van jullie te ontmoeten
De opties tot zover volgens mij corrigeer maar als ik iets mis.
Wat als we een dagje disney doen met de bus of trein kunnen we lekker kletsen en een dagje disney doen? Ik heb geen pasje of iets maar volgens mij kan een kaartje kopen daar ook... De trein vertrekt ook vanuit Rotterdam.
Tweede optie de efteling of derde optie gewoon ergens een terassje pakken als het weer lekker is
Voorkeur?
Groetjes judith heb er al zin in lijkt me leuk een aantal van jullie te ontmoeten

Wat gaan drinken kan natuurlijk sowieso 
In Dordrecht bijv. Kunnen we gelijk naar de Disney store Haha
Ik kan 31 juli, 1 aug,14, 15,17 aug en daarna is denzomervakantie voor mij voorbij.
Ik ga dan niet nog een keer naar Disney
In Dordrecht bijv. Kunnen we gelijk naar de Disney store Haha
Ik kan 31 juli, 1 aug,14, 15,17 aug en daarna is denzomervakantie voor mij voorbij.
Ik ga dan niet nog een keer naar Disney

Disneyland vind ik nog steeds ideale locatie. Heb anuel pass dus ga wanneer ik wil( op enkele restrictiedagen na) k ga sowieso 2 augustus alleen, zou leuk zijn om dan bekenden tegen te komen. Vanaf nu draag ik steeds mn cafe mickey badge
Pffu ik denk dat het zo best moeilijk word om 1 locatie te vinden hahaha
Ik heb vos nog niet gehoord even wachten dit weekend?
Japperboy Hoe doe je dat dan 1 dag disney? Vertrek je dan smorgens vroeg met de trein ik dacht dat er een trein in 4 uur in Parijs kon zijn. Ik heb geen annualpas zag een dag kaartje rond de 50 euro? Klopt dit.
Belle ik zit niet heel ver van Dordrecht ik ga logeren in strijen. Eventueel kunnen wij nog eens een middagje gezellig afspreken?
Ik ga dit weekend mijn planning maken voor me vakantie altijd een gepuzzel want mijn hondje sparkle gaat natuurlijk mee en hier in turkije gaan niet alle vluchten zoals vorig jaar wegens toerisme terugval dus even zoeken naar een vlucht. Maar hoe dan ook augustus ben ik in nl.
Groetjes judith ik ga even de paarden doen tot laters
Ik heb vos nog niet gehoord even wachten dit weekend?
Japperboy Hoe doe je dat dan 1 dag disney? Vertrek je dan smorgens vroeg met de trein ik dacht dat er een trein in 4 uur in Parijs kon zijn. Ik heb geen annualpas zag een dag kaartje rond de 50 euro? Klopt dit.
Belle ik zit niet heel ver van Dordrecht ik ga logeren in strijen. Eventueel kunnen wij nog eens een middagje gezellig afspreken?
Ik ga dit weekend mijn planning maken voor me vakantie altijd een gepuzzel want mijn hondje sparkle gaat natuurlijk mee en hier in turkije gaan niet alle vluchten zoals vorig jaar wegens toerisme terugval dus even zoeken naar een vlucht. Maar hoe dan ook augustus ben ik in nl.
Groetjes judith ik ga even de paarden doen tot laters