Wat leuk dat je ook op het forum zit , en ik hoop voor jou dat je in de toekomst wat vaker kan gaan , want het is zo geweldig wij zijn ook echte fan's
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stel jezelf voor!
-
Sabrina_12
- Member

- BerichtenCOLON 52
- GeregistreerdCOLON 19 Apr 2017, 01:31
Hoi allemaal,
Mijn naam is Sabrina, uit Den Haag en 27 jaar. Disneyland Paris is voor mij wat voor de meeste mensen 14 dagen zonvakantie is
Mijn naam is Sabrina, uit Den Haag en 27 jaar. Disneyland Paris is voor mij wat voor de meeste mensen 14 dagen zonvakantie is
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Welkom op café Mickey Sabrina_12 ! Ik wens je hier veel Disney plezier toe
Hallo!
Ik ben Judith, niet nieuw op het forum maar terug van heel lang weggeweest.
Inmiddels 47 jaar en met mijn 3 dochters woonachtig in het mooie Herten in Midden-Limburg.
Helaas geldt voor Disneyland hetzelfde als voor dit forum; tot 2011 waren we er met enige regelmaat te vinden, daarna helaas niet meer
De liefde is altijd wel gebleven hoor en gelukkig kunnen we weer (nog heel lang) aftellen naar een nieuw bezoek in november.
Heel erg benieuwd wat er allemaal veranderd is!
Inmiddels 47 jaar en met mijn 3 dochters woonachtig in het mooie Herten in Midden-Limburg.
Helaas geldt voor Disneyland hetzelfde als voor dit forum; tot 2011 waren we er met enige regelmaat te vinden, daarna helaas niet meer
De liefde is altijd wel gebleven hoor en gelukkig kunnen we weer (nog heel lang) aftellen naar een nieuw bezoek in november.
wat heerlijk voor jullie , en laat je verassen maar ik kan je vertellen het is heeeeel leuk ..Belle schreefCOLONHallo!
Helaas geldt voor Disneyland hetzelfde als voor dit forum; tot 2011 waren we er met enige regelmaat te vinden, daarna helaas niet meer![]()
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Welkom terug op Café Mickey Belle ! Ik wens je hier veel Disney plezier toe 
DankjewelMissbunny schreefCOLONwat heerlijk voor jullie , en laat je verassen maar ik kan je vertellen het is heeeeel leuk ..Belle schreefCOLONHallo!
Helaas geldt voor Disneyland hetzelfde als voor dit forum; tot 2011 waren we er met enige regelmaat te vinden, daarna helaas niet meer![]()
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Welkom terug!Belle schreefCOLONDankjewel en bedankt voor je hulp; je ziet het is helemaal goedgekomenD-Tekenaar schreefCOLONWelkom terug op Café Mickey Belle ! Ik wens je hier veel Disney plezier toe
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Welkom C-3po op café Mickey ik wens je hier veel disney plezier toe 
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Welkom
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier