Disney snowglobes

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
Plaats reactie
MagieDeDisney
Member
Member

Zijn er verzamelaars van Disney snowglobes? Deel dan gerust van foto's van je collectie!

Hier mijn enige snow globe, volgens mij gekocht rond de 15e verjaardag van DLP. Stitch's arm is jammer genoeg afgebroken, muziek is A Whole New World :)
Afbeelding
Afbeelding
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Fantillusion
Member
Member

^Wauw die is echt leuk!

Ik heb er eentje, deze:
Afbeelding (niet mijn eigen foto)

Het valt me wel op dat er niet meer zo veel grote snowglobes te koop zijn in Disneyland Paris. Op marktplaats staan soms wel echt prachtige dingen!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
calimero
Member
Member

Let wel op met kopen via marktplaats. Er zijn meerdere mensen actief die fake aanbiedingen hebben nooit verzenden wel betalen, of een internet foto plaatsten en bij ophalen of bij aankomst blijkt dat de snowglobe kapot of zeer vies is if luchtballon heeft. Op Facebook is een nl groep over sSnowglobes en beeldjes. Staat veel info in ook over mensen waar je geen zaken mee moet doen want gebeurt helaas veel. Zelf ophalen is trouwens altijd het beste.
BibiTotoLover
Member
Member

^Inderdaad. Iemand in onze vriendenkring heeft ook héél wat mooie Disney Snowglobes via Marktplaats op de kop getikt, maar ze is ze altijd wel persoonlijk gaan ophalen.
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Fantillusion
Member
Member

Bedankt voor de waarschuwing Calimero! Ik was niet echt van plan op korte termijn iets te gaan kopen en ik zou zoiets breekbaars sowieso wel zelf gaan ophalen. Maar dan weet ik dat dat gevaar er is.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
calimero
Member
Member

Graag gedaan. Zit sinds kort op die facebookgroep en viel me op dat op korte termijn er al twee Mp verkopers gemeld werden die de boel oplichte door niet te versturen na betaling of kapot en vies.

Er is ook op Facebook iemand, weet effe naam niet uit hoofd, die Snowglobes schoon maakt en repareert.
Nicole1988
Member
Member

Dat zijn Wendy en regina jagersveld ik heb daar nu twee globes staan voor reparatie ze kunnen ook beelden maken en missende stukken.terug sculpturen! Echt geweldig!
Japperboy
Moderator
Moderator

Doen zij dit nog steeds? en wat is de vraagprijs? ik heb een onthoofde struisvogel op m'n fantasia snowglobe en een Minnie Mouse beeld met een loshangend bloemetje
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
calimero
Member
Member

Japperboy schreef:Doen zij dit nog steeds? en wat is de vraagprijs? ik heb een onthoofde struisvogel op m'n fantasia snowglobe en een Minnie Mouse beeld met een loshangend bloemetje
Ze doen het al een tijdje niet meer. Ze kregen te veel werk aan alle snowglobes die werden aangeleverd. Alleen heel af en toe willen ze nog wel repareren. Heb er ook met vies water en zo maar helaas net te lang gewacht om aan ze te ragen om ze te repareren.
San172
Member
Member

Hoe wordt dat water dan vies? Heb er zelf een aantal uit Disney staan en hoop er komende maand weer een nieuwe bij te vinden. Maar als ik iets kan of moet doen om ze mooi te houden hoor ik t graag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
calimero
Member
Member

San172 schreef:Hoe wordt dat water dan vies? Heb er zelf een aantal uit Disney staan en hoop er komende maand weer een nieuwe bij te vinden. Maar als ik iets kan of moet doen om ze mooi te houden hoor ik t graag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Is niks aan te doen. Je. Kot er voor zorgen dat ze uit de zon en weg bij ramen en verwarming staan. Anders kunnen er luchtbellen onstataan of het water troebel worden. Dit kan ook gebeuren op perfecte plekken. Eentje van mijn globes heeft soort paddestoeltjes in water zweven, beetje in vorm van witte intvisjes. Was al heel snel na aanschaf. Andere zijn beetje troebel. Enigste wat je kan doen is kijken of je de bol los kan halen en dan schoonmaken en noeuw water met glyserol er in. Maar daar heb ik een verbod op om dat te proberen van manlief.
Plaats reactie

Terug naar “Disney verzamelen & Pin Trading”