Hier mijn enige snow globe, volgens mij gekocht rond de 15e verjaardag van DLP. Stitch's arm is jammer genoeg afgebroken, muziek is A Whole New World

Waiting for the day we'll meet. 

Ze doen het al een tijdje niet meer. Ze kregen te veel werk aan alle snowglobes die werden aangeleverd. Alleen heel af en toe willen ze nog wel repareren. Heb er ook met vies water en zo maar helaas net te lang gewacht om aan ze te ragen om ze te repareren.Japperboy schreef:Doen zij dit nog steeds? en wat is de vraagprijs? ik heb een onthoofde struisvogel op m'n fantasia snowglobe en een Minnie Mouse beeld met een loshangend bloemetje
Is niks aan te doen. Je. Kot er voor zorgen dat ze uit de zon en weg bij ramen en verwarming staan. Anders kunnen er luchtbellen onstataan of het water troebel worden. Dit kan ook gebeuren op perfecte plekken. Eentje van mijn globes heeft soort paddestoeltjes in water zweven, beetje in vorm van witte intvisjes. Was al heel snel na aanschaf. Andere zijn beetje troebel. Enigste wat je kan doen is kijken of je de bol los kan halen en dan schoonmaken en noeuw water met glyserol er in. Maar daar heb ik een verbod op om dat te proberen van manlief.San172 schreef:Hoe wordt dat water dan vies? Heb er zelf een aantal uit Disney staan en hoop er komende maand weer een nieuwe bij te vinden. Maar als ik iets kan of moet doen om ze mooi te houden hoor ik t graag.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk