Walt Disney Company wilt Euro Disney S.C.A. van beurs!
Als het tot een verplichte verkoop komt moet je wel verkopen. Anders, blijft Eurodisney gewoon op de beurs en heb je aandelen met de risico's/voordelen van dien.
- Prins Adam
- Beheerder

Ja maar als ze het vragen verkoop ik gewoon.... wil het beste voor dlpdigikleuter schreef:Als het tot een verplichte verkoop komt moet je wel verkopen. Anders, blijft Eurodisney gewoon op de beurs en heb je aandelen met de risico's/voordelen van dien.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Dat dacht ik alPrins Adam schreef:Ja maar als ze het vragen verkoop ik gewoon.... wil het beste voor dlpdigikleuter schreef:Als het tot een verplichte verkoop komt moet je wel verkopen. Anders, blijft Eurodisney gewoon op de beurs en heb je aandelen met de risico's/voordelen van dien.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik ga het wsch afwachten
- Minnie1979
- Member

Iemand al bericht gehad van zijn bank om te verkopen?
Ik alleszins nog niks gehoord.
Af en toe zie ik verschijnen dat World Disneyland terug zoveel aandelen opgekocht heeft, denk dat ze nu aan 87% zitten, is nog ver weg van de 95% dat ze moeten halen...
Af en toe zie ik verschijnen dat World Disneyland terug zoveel aandelen opgekocht heeft, denk dat ze nu aan 87% zitten, is nog ver weg van de 95% dat ze moeten halen...

- Prins Adam
- Beheerder

Nog niks gehoord, ze hebben ook nog geen toestemming om door te gaan met de opkoop volgens mij.Minnie1979 schreef:Iemand al bericht gehad van zijn bank om te verkopen?

- boogschutter
- Member

Ja ik heb vorige week een brief van abn amrobank ontvangen om te verkopen.geldig tot 23 mei
Het hele spel gaat zó geweldig dat ze het niet eens van de grond krijgen
Tis toch weer wat.
Tis toch weer wat.
- scuba-angelo
- Member

Ik heb bij Binckbank (België) nog nietsgekregen.

- Prins Adam
- Beheerder

Ik zit ook bij Binckbank, zal nog dag of 2 afwachten om te informeren.scuba-angelo schreef:Ik heb bij Binckbank (België) nog nietsgekregen.

- Minnie1979
- Member

Ik was gisteren avond in mijn bank en achter gevraagd. Ze wisten van niks en zeiden dat ik een brief zou krijgen.

- Maria-Anna
- Member

Zoals ik online las, http://bit.ly/2kQSZ4N, waren in eerste instantie onderstaande data aangekondigd
21 april 2017 = Opening van het aanbod.
19 mei 2017 = Laatste dag waarop de offerte geopend is.
1 juni 2017 = Publicatie van de verklaring waarin de eindresultaten van het aanbod worden bekendgemaakt.
5 juni 2017 = Afwikkeling en uitbetalen van het Aanbod (delivery of the Offer).
Vanaf 12 juni 2017 = Indien van toepassing, verplichte uitkoop en van de beurs nemen
(If applicable, mandatory buy-out and Delisting).
Binck gaf aan ons aan dat de laatste mogelijkheid waarop de offerte kon worden geaccepteerd 18-05-2017 t/m 21:59 uur was en dat de betaalbaarstellingsdatum voor het aanbod naar verwachting op tweede Pinksterdag 05-06-2017 is. Dat komt overeen met het bovenstaand overzicht.
Maar online zie ik staan dat sommige banken zelfs 08-06-2017 als laatste mogelijkheid van verkoop aanhouden.
Dat Binck dus al op 5 juni zal overgaan tot uitbetaling van het aanbod lijkt me niet echt aannemelijk
http://bit.ly/2qHYXd3
En voor de mensen die nog niet overtuigd zijn van het voortbestaan van de the Shareholders Club, ik kwam dit op FB tegen http://bit.ly/2pVBvKm
Spencer Neumann (CFO) zegt hier tijdens de Shareholder's Meeting: "No matter what happens, benefits that enjoy members of the Shareholders Club today, will continue for the next 10 years."

21 april 2017 = Opening van het aanbod.
19 mei 2017 = Laatste dag waarop de offerte geopend is.
1 juni 2017 = Publicatie van de verklaring waarin de eindresultaten van het aanbod worden bekendgemaakt.
5 juni 2017 = Afwikkeling en uitbetalen van het Aanbod (delivery of the Offer).
Vanaf 12 juni 2017 = Indien van toepassing, verplichte uitkoop en van de beurs nemen
(If applicable, mandatory buy-out and Delisting).
Binck gaf aan ons aan dat de laatste mogelijkheid waarop de offerte kon worden geaccepteerd 18-05-2017 t/m 21:59 uur was en dat de betaalbaarstellingsdatum voor het aanbod naar verwachting op tweede Pinksterdag 05-06-2017 is. Dat komt overeen met het bovenstaand overzicht.
Maar online zie ik staan dat sommige banken zelfs 08-06-2017 als laatste mogelijkheid van verkoop aanhouden.
Dat Binck dus al op 5 juni zal overgaan tot uitbetaling van het aanbod lijkt me niet echt aannemelijk
En voor de mensen die nog niet overtuigd zijn van het voortbestaan van de the Shareholders Club, ik kwam dit op FB tegen http://bit.ly/2pVBvKm
Spencer Neumann (CFO) zegt hier tijdens de Shareholder's Meeting: "No matter what happens, benefits that enjoy members of the Shareholders Club today, will continue for the next 10 years."
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Hier ook binnen gevallen van Rabo, heb ze vorige week al de opdracht voor verkoop gegeven hahamnewcourt schreef:Vandaag een brief ontvangen van de Rabobank en dan ook mijn aandelen nu verkocht. Einddatum voor de Rabobank is 7 juni 2017 om 18:00 uur.

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips