Tijdens de Expo in Parijs werd gezegd dat de bib only verkoop zou starten in de 2e week van mei. Op de expo van Rotterdam werd gezegd mei/juni...
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
runDisney 2017 Disneyland Parijs
Ik denk dat dit heel erg ligt aan welk hotel je kiest. In januari was de goedkoopste optie Cheyenne, 3 nachten, ongeveer €300, maar de goedkoopste kamers zijn allemaal al weg (of je moet net mazzel hebben dat iemand annuleert). Cheyenne texas kamer kan nog wel beschikbaar zijn, maar zou je even moeten bellen. Ga je naar Sequioa of New Port Bay, betaal je natuurlijk al meer per dag per kamer.nvdhoven schreef:Mich€l schreef:Ik heb geboekt met jaarkaartkorting en alles bij kunnen boeken. Dit heb ik al behoorlijk wat weken terug gedaan. Merkte wel dat de ene CM aan de lijn zei dat het niet kon en toen ik later nog eens belde en een ander CM aan de lijn kreeg het geen enkel probleem was... Lijkt erop dat de ene beter op de hoogte is dan de ander over de mogelijkheden wat betreft deze boekingen voor jaarkaarthouders.
Mag ik vragen wat het ongeveer kost om het op deze manier te boeken?
De prijzen voor de races zullen niet veranderen, die zijn 5K €35, 10K €55, HM €75 en de party €49. Dat kan je al wel berekenen. Ik zou gewoon even bellen naar de reserveringslijn, heb ik ook vaak gedaan voor een prijsopgave, je zit dan niet vast aan boeken!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gerucht blijft nog steeds op 31 mei/1 juni. Wel is door runDisney France gezegt dat men 10 dagen van te voren een mail zal krijgen wanneer de registratie opent, en dat dat niet meer lang zou duren...Stijneke schreef:En iemand al een nieuwtje?
Ze hebben ook uitgelegd waarom het zo lang duurt. Er zit een fout in het systeem en ze willen dat het optimaal werkt, voordat ze de registratie openen

Bib only verkoop zal begin van juni van start gaan, volgens de Facebook pagina van runDisney France.
De Bibbidi-Bobbidi-Boo Challenge medaille is bekend!

Bron: runDisney mailRUN TWO RACES AND WHAT HAVE YOU GOT?
AN EXCLUSIVE CINDERELLA MEDAL
Dream of getting your hands on a limited edition Cinderella medal? Simply summon your running powers and finish both our 10K and Half-Marathon during this year's
Disneyland® Paris Magic Run Weekend. It's a unique experience you'll never, ever forget.
The Bibbidi-Bobbidi-Boo Challenge
10K: 23rd September 2017
Half-Marathon: 24th September 2017
Every mile is magic
Koel! Uitdaging voor volgend jaar!
Ik heb toch maar niet de gok genomen en alsnog een arrangement geboekt, dan ben ik in ieder geval verzekerd van startbewijzen. Ik heb nu 1 nacht Cheyenne plus 4 startbewijzen voor de 5k geboekt. Ik twijfel nu alleen of ik voor mijzelf ook nog de 10k erbij ga boeken....
Ik heb toch maar niet de gok genomen en alsnog een arrangement geboekt, dan ben ik in ieder geval verzekerd van startbewijzen. Ik heb nu 1 nacht Cheyenne plus 4 startbewijzen voor de 5k geboekt. Ik twijfel nu alleen of ik voor mijzelf ook nog de 10k erbij ga boeken....

Ik zou het doen. Als je 5 km kan lopen, kan je ook 10 km lopen in disney. Ik heb vorig jaar de halve gedaan, en twijfelde of ik de 5 km zou bijboeken. Ik ben zo blij dat ik het uiteindelijk wel gedaan heb. 2 zo verschillende runs, maar alleen maar genoten. Dit jaar doe ik ze alledrie.
Verstuurd vanaf mijn SM-T280 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-T280 met Tapatalk
Vorig jaar had je een runners breakfast in de Disney hotels vanaf 5uur 's ochtends, dit bestond uit bananen/appels, sap en fromage blanc (een soort yoghurt). Wij hebben ons prima gered met 2 bananen als ontbijt toen.Kuki schreef:Het gaat me ook niet om de afstand, die loop ik twee keer per week. Het is ook het prijskaartje en hoe het allemaal geregeld wordt. Is er een vroeg ontbijt mogelijk? Hoe zit het met vervoer zo vroeg?
Het is nog even de vraag of dit voor alle lopers weer beschikbaar is, of alleen voor de mensen die een overnachting hebben inclusief ontbijt.
Vervoer heb je niet nodig als je in een Disney hotel zit. Vanaf de partner hotels ging er wel een vroege shuttle, maar hoorde er verschillende dingen over. Dat ze niet zo heel vroeg starten, en dat sommigen pas rond 6.45u bij de start waren. De eerste trein vanuit Val d'Europe zou je ook kunnen nemen, dan ben je ook op tijd bij de start.
Dat kan, maar ik zou gewoon die 10/15minuten gaan lopen, ben je lekker warm gelopen en denk dat dat sneller gaat dan met de auto en dat je minder afstand aflegt.Kuki schreef:Ik zit in Cheyenne. Maar kunnen natuurlijk ook gewoon met de auto naar de parking tenslotte.
- collectcoins
- Member

In Walt Disney World heb ik laatst meegedaan aan de 10k en halve marathon (13,1 mile).
hierbij kreeg ik 3 medailles: van elke run én een 'combi-run medaille'. is dit in parijs ook het geval? (overigens was het de star wars the darkside run)
hierbij kreeg ik 3 medailles: van elke run én een 'combi-run medaille'. is dit in parijs ook het geval? (overigens was het de star wars the darkside run)