Disneyland Paris VIP tour

Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 10:30

@Rowi, leuk voor jou dat jij geen gids nodig hebt.
Mij lijkt het wel eens leuk om zo een rondleiding mee te maken. Helaas kan ik geen 1250 euro ophoesten, maar zoals al gezegd, met een groepje van 10 of 1 van de gewone rondleidingen.....die laatste staat zeker op mijn bucketlist.
Je kan inderdaad wel veel op internet opzoeken tegenwoordig, maar de info die je daar kan vinden is niet altijd 100% correct. Ik vind het dan wel eens leuk om een gids te hebben die de nodige opleiding en backgroundinformatie op zak heeft.
Laat het maar aan ieder voor zich over om erover te oordelen of een gids al dan niet 'nodig' is ;)
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Liez schreefCOLON@Rowi, leuk voor jou dat jij geen gids nodig hebt.
Mij lijkt het wel eens leuk om zo een rondleiding mee te maken. Helaas kan ik geen 1250 euro ophoesten, maar zoals al gezegd, met een groepje van 10 of 1 van de gewone rondleidingen.....die laatste staat zeker op mijn bucketlist.
Je kan inderdaad wel veel op internet opzoeken tegenwoordig, maar de info die je daar kan vinden is niet altijd 100% correct. Ik vind het dan wel eens leuk om een gids te hebben die de nodige opleiding en backgroundinformatie op zak heeft.
Laat het maar aan ieder voor zich over om erover te oordelen of een gids al dan niet 'nodig' is ;)
Hey Liez,
Mag ik jou uitnodigen op dit topic?
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 3&start=75
Ondertussen hebben we al 4 geïnteresseerden voor 2 augustus op vip tour te gaan voor 125€/pers
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Volgens Kaylee19 zijn dit de prijzen momenteel

€1150,- tijdens laagseizoen
€1200,- tijdens middenseizoen
€1400,- tijdens hoogseizoen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Weet iemand waarom oktober niet bij de rondleiding sdagen staat?

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Japperboy schreefCOLONWeet iemand waarom oktober niet bij de rondleiding sdagen staat?
Dat is een hele goeie vraag, zo te zien loopt de kalender maar van januari tot september. Misschien moet dan nog bevestigd worden qua prijs/data?
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Mama van prinsesjes schreefCOLON
Japperboy schreefCOLONWeet iemand waarom oktober niet bij de rondleiding sdagen staat?
Dat is een hele goeie vraag, zo te zien loopt de kalender maar van januari tot september. Misschien moet dan nog bevestigd worden qua prijs/data?

Kreeg vandaag dit antwoord: Concerning your question for VIP tour for October: this service will be available for new seasons; prices and booking terms and conditions are not mentioned on the brochure you received because they are not yet established.

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar