Forum help

Alle informatie over Café Mickey vind je hier.
D-Tekenaar
Member
Member

Miss_Leonie schreef:Ik krijg steeds deze foutmelding met posten in het topic disneyland park :
Algemene fout
SQL ERROR [ mysql4 ]

Incorrect string value: '\xF0\x9F\x98\x89' for column 'post_text' at row 1 [1366]

Er is een SQL-fout opgetreden tijdens het ophalen van deze pagina. Neem contact op met de forumbeheerder als dit probleem zich blijft voordoen.
Ik zal u even prive een berichtje sturen met de info
olafLover
Moderator
Moderator

Bij mij gaat het mis als ik vanaf mijn telefoon een bericht post een een smiley van de telefoon (dus niet gewoon ; ) ) toevoeg, zit er zoiets in het bericht?
Miss_Leonie
Member
Member

olafLover schreef:Bij mij gaat het mis als ik vanaf mijn telefoon een bericht post een een smiley van de telefoon (dus niet gewoon ; ) ) toevoeg, zit er zoiets in het bericht?
D-Tekenaar schreef:
Miss_Leonie schreef:Ik krijg steeds deze foutmelding met posten in het topic disneyland park :
Algemene fout
SQL ERROR [ mysql4 ]

Incorrect string value: '\xF0\x9F\x98\x89' for column 'post_text' at row 1 [1366]

Er is een SQL-fout opgetreden tijdens het ophalen van deze pagina. Neem contact op met de forumbeheerder als dit probleem zich blijft voordoen.
Ik zal u even prive een berichtje sturen met de info
Klopt, dat was inderdaad het probleem :thumbs:
Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

Youtube url lukt niet altijd, soms krijg ik meteen de vdeo te zien, soms niet. Enige tips voor deze urls? Wat als ik van twitter filmpje wil posten?
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Dragy
Moderator
Moderator

Japperboy schreef:Youtube url lukt niet altijd, soms krijg ik meteen de vdeo te zien, soms niet. Enige tips voor deze urls? Wat als ik van twitter filmpje wil posten?
Er is een verschil met de knop 'youtube' en youtubeURL'. Als je de eerste knop (youtube) gebruikt, plaats dan enkel de code na v=. Gebruik je de youtubeURL dan kan je de volledige url tussen de tags plakken.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Japperboy
Moderator
Moderator

Kan iemand van het café Mickey team me helpen met de lettertype font die jullie gebruiken voor het onderschrift van Cafe Mickey
'De plek voor elke Disneygek'? Ben op het internet al op zoek gegaan naar Disney-fonts die er op lijken;

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Japperboy schreef:Kan iemand van het café Mickey team me helpen met de lettertype font die jullie gebruiken voor het onderschrift van Cafe Mickey
'De plek voor elke Disneygek'? Ben op het internet al op zoek gegaan naar Disney-fonts die er op lijken;
Candy script en candy wash dacht ik

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

Prins Adam schreef:
Japperboy schreef:Kan iemand van het café Mickey team me helpen met de lettertype font die jullie gebruiken voor het onderschrift van Cafe Mickey
Candy script en candy wash dacht ik

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Heel erg bedankt ;)

Jochum en Albert
Member
Member

Hallo, even een vraagje. Ik zou graag mijn gebruikersnaam willen veranderen, zodat de naam van mijn man er ook bij komt. Kan dit? En zo ja, hoe?
Big dreams in a small world
D-Tekenaar
Member
Member

Jochum schreef:Hallo, even een vraagje. Ik zou graag mijn gebruikersnaam willen veranderen, zodat de naam van mijn man er ook bij komt. Kan dit? En zo ja, hoe?
Gewoon even een mailtje sturen naar info@cafemickey.com met je gebruikersnaam,wachtwoord en nieuwe naam .
En dan komt alles in orde :)
Jochum en Albert
Member
Member

D-Tekenaar schreef:
Jochum schreef:Hallo, even een vraagje. Ik zou graag mijn gebruikersnaam willen veranderen, zodat de naam van mijn man er ook bij komt. Kan dit? En zo ja, hoe?
Gewoon even een mailtje sturen naar info@cafemickey.com met je gebruikersnaam,wachtwoord en nieuwe naam .
En dan komt alles in orde :)
Mailtje is vanmorgen verstuurd. Alvast bedankt.
Big dreams in a small world
MickeyKim
Member
Member

Is er een onderwerp op dit forum waar je kan laten zien wat je gekocht hebt in Disney?
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Ja, laatste aankopen- topic even zoeken

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Hier:

http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 24#p117324

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Stitch87
Member
Member

Kan je een topic aanklikken als ongelezen als je het wel al open hebt gedaan? Dat mis ik toch, zeker bij filmpjes als je even niet genoeg tijd hebt om te kijken en later wil terugkijken zonder het te vergeten.
Plaats reactie

Terug naar “Algemene informatie over dit forum”