Bericht Room only voor jaarkaarthouders

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Sparrow
Member
Member

Heb eind dec begin jan 4 dagen 3 nachten Cheyenne geboekt met infinity pas 600 euro
Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member

Sparrow schreef:Heb eind dec begin jan 4 dagen 3 nachten Cheyenne geboekt met infinity pas 600 euro
Amaai, goede prijs, kun je nu al voor december boeken? Dan ook maar eens proberen te bellen
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

vdbemdsa schreef:
Sparrow schreef:Heb eind dec begin jan 4 dagen 3 nachten Cheyenne geboekt met infinity pas 600 euro
Amaai, goede prijs, kun je nu al voor december boeken? Dan ook maar eens proberen te bellen
Dat is de normale prijs met 50% korting voor Dreampas en Infinty jaarkaarthouders in het hoogseizoen.
200 euro per nacht ongeveer...
Als je naar de duurdere hotels gaat, loopt dit bedrag snel op.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Jess_80
Member
Member

Ik zit te twijfelen om jaarkaarten aan te schaffen. Wanneer haal je het eruit? Wij willen waarschijnlijk volgend jaar naar disneyland gaan maar dan naar het Disney hotel club kamer. Krijg je daar vroegboekkorting over als je geen jaarkaart hebt? En als je wel een jaarkaart hebt ena duurste krijg je dan ook korting op een duurdere club kamer?
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Jess_80 schreef:Ik zit te twijfelen om jaarkaarten aan te schaffen. Wanneer haal je het eruit? Wij willen waarschijnlijk volgend jaar naar disneyland gaan maar dan naar het Disney hotel club kamer. Krijg je daar vroegboekkorting over als je geen jaarkaart hebt? En als je wel een jaarkaart hebt ena duurste krijg je dan ook korting op een duurdere club kamer?
Je bedoeld de Castle Club kamers? Daar krijgen jaarkaarthouders geen korting, je bespaard enkel op ticket dat je niet moet kopen.
Ook arrangementen krijgen geen korting voor de Castle Club.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Afbeelding
Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member

[/quote]

Net even gebeld met een vriendelijke castmember.
Cheyenne kost € 139 in vernieuwde Texas kamer. Sequoia kost € 199 in standaard kamer en € 282 in Golden Forrest. New York kost € 276 in standaard kamer.
(prijzen voor 2 nachten, 2 personen met Dream jaarkaart korting)[/quote]

Inderdaad mooie prijzen voor Golden Forrest room, net gebeld voor oftewel 2 tot en met 4 november oftewel 10 tot en met 12 november met dream, en helemaal niets meer vrij, kon zijn dat er nog wel binnen een maand of zo iets ging komen antwoordden ze me aan de lijn, maar nu was er niets meer voor die periode, ze vond het zelf bizar. Dus heeft ze gekeken naar de compass Club van Newport Bay en die komt op 587 euro voor 2 tot en met 4 november en 692 euro voor 10 tot en met 12 november. Als ik dan die prijs vergelijk van uw 282 euro, is het inderdaad heel goedkoop voor u!
Unexpected
Member
Member

Iemand die weet wanneer er nog eens aanbiedingen zijn tot -60%?
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Unexpected schreef:Iemand die weet wanneer er nog eens aanbiedingen zijn tot -60%?
Denk niet da die nog komt... er worden ook geen % meer gecommuniceerd.
Er zijn nu gewoon voor de Infinty en Dream max 50% en de andere kaarten max 40%, maar ook dit zéggen ze niet meer aan de telefoon. Nu sprekend ze van een maximale korting.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Afbeelding
Afbeelding
Frank_C80
Member
Member

vdbemdsa schreef:

Inderdaad mooie prijzen voor Golden Forrest room, net gebeld voor oftewel 2 tot en met 4 november oftewel 10 tot en met 12 november met dream, en helemaal niets meer vrij, kon zijn dat er nog wel binnen een maand of zo iets ging komen antwoordden ze me aan de lijn, maar nu was er niets meer voor die periode, ze vond het zelf bizar. Dus heeft ze gekeken naar de compass Club van Newport Bay en die komt op 587 euro voor 2 tot en met 4 november en 692 euro voor 10 tot en met 12 november. Als ik dan die prijs vergelijk van uw 282 euro, is het inderdaad heel goedkoop voor u!

Dat waren prijzen voor een zondag, maandag en dinsdag.
Voor 10 tot 12 november waren de prijzen veel hoger. Wou nog eens bellen maar als je zegt dat er dan niks vrij is ...
Heb wel in tussentijd 2 kamers geboekt in het B&B voor € 302 (2 kamers voor telkens 2 personen).
Maar binnenkort zullen er wel mooie kortingen zijn voor arrangementen in november. Dan boeken we dat voor 2 personen en dan kunnen we met de andere 2 man mee de kamer op met de toeristen belasting. Afwachten dus wat het wordt.
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Frank_C80 schreef:
vdbemdsa schreef:

Dat waren prijzen voor een zondag, maandag en dinsdag.
Voor 10 tot 12 november waren de prijzen veel hoger. Wou nog eens bellen maar als je zegt dat er dan niks vrij is ...
Heb wel in tussentijd 2 kamers geboekt in het B&B voor € 302 (2 kamers voor telkens 2 personen).
Maar binnenkort zullen er wel mooie kortingen zijn voor arrangementen in november. Dan boeken we dat voor 2 personen en dan kunnen we met de andere 2 man mee de kamer op met de toeristen belasting. Afwachten dus wat het wordt.
Deze kalender zegt welke aankomstdagen goedkoper zijn

Afbeelding

Kan meer dan het dubbele zijn in het hoogseizoen ivm laagseizoen!

Afbeelding
Afbeelding
NickySacred
Member
Member

Heeft iemand een Room Only geboekt van 31 Oktober op 1 November?
Ik heb laatste keer al regelmatig moeten bellen heb even genoeg van het wachten (daarboven op is mijn iphone op het moment zoek dus is bellen ook moeilijk op het moment). Ik vrees er voor dat ik al een beetje te laat ga zijn om voor een niet al te hoge prijs een kamer te vinden voor die data oops. Anders misschien buiten het park overnachten? Maar dit heb ik nog nooit gedaan dus hemelingen ervaring mee, hulp is dus welkom :D
31 Oktober - 1 November Halloween Soirée
6 - 7 December Mickey Mouse Birthday Party AP Event
31 December - 2 Januari New Years Eve
October - November 2019 First time Walt Disney World
Sparrow
Member
Member

Yep ik heb vorige maandag al ervoor reserveerd.
Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member

Sparrow schreef:Yep ik heb vorige maandag al ervoor reserveerd.
ik denk dan ook dat NickySacreder bedoeld welke prijs je gekregen hebt,als dat niet te veel gevraagd is? is altijd interessant om te weten vooraleer iedereen weer minuten aan de lijn moet hangen
Sparrow
Member
Member

Ben met half pension in sequoia lodge montana kamer met infinity pas. Nog net geen 600 euro kwijt. Heb niet lang gewacht voordat ik ze aan de lijn kreeg.
Afbeelding
belle1608
Miss CM
Miss CM

NickySacred schreef:Heeft iemand een Room Only geboekt van 31 Oktober op 1 November?
Ik heb laatste keer al regelmatig moeten bellen heb even genoeg van het wachten (daarboven op is mijn iphone op het moment zoek dus is bellen ook moeilijk op het moment). Ik vrees er voor dat ik al een beetje te laat ga zijn om voor een niet al te hoge prijs een kamer te vinden voor die data oops. Anders misschien buiten het park overnachten? Maar dit heb ik nog nooit gedaan dus hemelingen ervaring mee, hulp is dus welkom :D
Ik slaap in Ibis Marne-la-vallee deze zomer voor de 2e keer.
Gelijk bovenop metrostation Val d'Europe
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Disney Hotels & Partner Hotels”