Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Supermyrt
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2016, 10:26

Hey iedereen
ik ga in september naar dip en ga nu tickets bestellen. Maar ik twijfel nog of ik de annulatieverzekering erbij moet nemen of iet. Ik ga maar 2 dagen. Iemand die daar meer info of tips over heeft?
groetjes
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Gaat het om tickets of een arrangement? Tickets zijn langer geldig, dus als er iets gebeurd zou je een andere keer kunnen gaan.
Verder geldt voor een annuleringsverzekering altijd, stel er gebeurd iets, je breekt je been, een familielid komt te overlijden oid en je gaat niet, is het dan erg dat je de kosten niet terugkrijgt.

Zelf heb ik een doorlopende annuleringsverzekering omdat dit veel goedkoper is dan iedere reis afzonderlijk verzekeren.
Supermyrt
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2016, 10:26

Het gaat om een arrangement. Ik denk dat ik best een verzekering neem want heb maar de kans om 1 keer te gaan in een hele lange tijd. Maar op de site van disney staat dat die verzekering enkel de annuleringskosten vergoed en niet de kosten van de reis zelf. Of begrijp ik het verkeerd?
Groetjes
Laatst gewijzigd door 1 op Supermyrt, in totaal 2 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Een verzekering is altijd veiliger natuurlijk

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MiniMouse
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2016, 15:35

Prins Adam schreefCOLON
MiniMouse schreefCOLONwie weet of ik een milieusticker nodig heb om naar dlp te komen?!
zo ja, hoe kom ik eraan?!
ik ben al bij de anwb geweest en dat meisje had het erover dat ik die bij de grens moest kopen maar dat is toch vaag of ben ik gek..
Hoeft niet hoor

Oké, dank je wel..
Groetjes,
Mini Mouse

Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Supermyrt schreefCOLONHet gaat om een arrangement. Ik denk dat ik best een verzekering neem want heb maar de kans om 1 keer te gaan in een hele lange tijd. Maar op de site van disney staat dat die verzekering enkel de annuleringskosten vergoed en niet de kosten van de reis zelf. Of begrijp ik het verkeerd?
Groetjes
Ja, de verzekering van Disney vergoed alleen wat je bij Disney geboekt hebt. Maar je kan ook bij je bank of de ANWB oid informeren voor een verzekering
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

ik heb mastercard gold met gratis annulatieverzekering in

alle reizen wat met mastercard betaald is, wordt gratis verzekerd
Afbeelding

Afbeelding
Sabrina_12
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2017, 01:31

Wij gaan dit jaar in december. Normaal altijd november. Iemand een idee hoe druk t zal zijn van zondag tm donderdag in de eerste week van december?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Sabrina_12 schreefCOLONWij gaan dit jaar in december. Normaal altijd november. Iemand een idee hoe druk t zal zijn van zondag tm donderdag in de eerste week van december?
Door de week begin december valt het best mee

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

ik neem wel aan dat dit redelijke kalme periodes zijn: 11 tem 13 ( voor men verjaardag), 9-10 okt en laatste week nov maa-din en woensdag
sloeber
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2016, 20:21

6 en 8 december zijn Spaanse feestdagen. Vorig jaar mogen ondervinden.

Dit jaar vallen deze dagen goed
Mjan1985
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2017, 12:27

Ik ga 6 tm 10 juni naar Disneyland. Wat ik zo even terug kon vinden is dat alleen luxemburg dan vakantie heeft maar alle andere landen niet. Iemand bekend met hoe druk het dan kan zijn? Denk zelf dat het wel meevalt?
Sabrina_12
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2017, 01:31

sloeber schreefCOLON6 en 8 december zijn Spaanse feestdagen. Vorig jaar mogen ondervinden.

Dit jaar vallen deze dagen goed
Thanks. Hopelijk valt t mee met de drukte dan.
briantje1991
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2017, 11:05

Welke periode kan ik het beste naar disney gaan qua rust. 29mei tot 1 juni of 12 juni tot 15 juni?
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

29 mei en 1 juni is de week tussen hemelvaart en pinksteren.denk dat het dan drukker is.half juni zijn alle feestdagen voorbij en is het nog voor de zomervakantie
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar