Algemene Info Aandelen

Alles over de Aandelen en het Financiële van Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
scuba-angelo
Member
Member
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2014, 09:12

Prins Adam schreefCOLONKreeg net de mail om in te gaan op aanbod. Ik doe dit zeker omdat de toekomst van de parken mij meer waard is dan persoonlijk belang

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Voor ons ( mijn vrouw is apart shareholder) ook.
Het order werd geplaats.

Zou dat morgen uitgevoerd worden of pas op het einde van de intekenperiode.
En ik kreeg ook de melding van beurstaksen en dergelijke, maar op de info site staat dat je tot €100 terugkrijgt.
Ik ben benieuwd.
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

scuba-angelo schreefCOLON
Ik had dit al eens op voorhand gezegd in een ander topic, ze kunnen ook alle aandeelhouders laten betalen om een faillissement te vermijden. Het is gemakkelijk om te zeggen dat het anders moet aangepakt moet worden.
Stel dat jij een ongezond dochterbedrijf hebt waar je maar gedeeltelijk eigenaar van bent, ga jij er dan miljarden in pompen voor het gezond te maken om dan de winst te moeten verdelen met alle medeeigenaren die er niets voor over hadden om het te redden?

The Walt Disney compagny is een bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling.
Sommigen zullen gemakkelijk praten hebben indd met aandelen van voor 1999 bijvb. zo ken ik mensen die maar 5 aandelen hebben van voor 1999 dus die zal het toch al snel een worst zijn wat er gebeurd.
Die hebben er ook geen winst of verlies mee.

Het had zeker al vanaf begin anders gemoeten maar dat weten we toch al langer dan vandaag, op deze manier komt er hopelijk een einde aan het ongezonde bedrijf en zal het op langere termijn terug gezond worden met de nodige investeringen.

Morgen even een afspraak maken met mijn bank voor verkoop in elk geval.
Afbeelding

Afbeelding

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Mijn verkoop is geregeld ik hoop dat ze 95% halen

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Sparrow
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 18:19

Ik hoop het ook dat ze 95% halen. Dan pas kunnen ze disneyland paris bouwen zoals ze eigenlijk voor ogen hadden.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Sparrow
Member
Member
BerichtenCOLON 95

Wat ik niet snap waarom hebben ze gekozen als ze 95% gehaald hebben. dat voor het laatste beetje aandeelhouders ook 2 euro ervoor krijgt? Waarom
Niet officiële waarde. Zo van hou je ze vast tot laatste moment dan krijg je minder ervoor.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Sparrow schreefCOLONWat ik niet snap waarom hebben ze gekozen als ze 95% gehaald hebben. dat voor het laatste beetje aandeelhouders ook 2 euro ervoor krijgt? Waarom
Niet officiële waarde. Zo van hou je ze vast tot laatste moment dan krijg je minder ervoor.
Kan ook zijn dat het niet anders mag.
Maar als ze geen 95% halen zullen diegene die ze nu niet verkopen nooit nog 2 euro krijgen. Dus niet verkopen is wel een risico. Probleem is dat de meeste er niet veel hebben, max 100 aandelen. Dus riskeren ze graag 200 euro.

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Noppe77
Member
Member
BerichtenCOLON 140
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2011, 19:02

Heb in alle geval ook mijn aandelen verkocht, in de hoop dat de overname rond mag geraken ;-)

Al was het wel een beetje met pijn in het hart ... :-(

Als de deal rond geraakt, koop ik aandelen van TWDC ;-)
Afbeelding
Afbeelding
Your dreams can come true, if you have the courage to pursue them (Walter Elias Disney)
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Hier nog steeds niks gehoord van de bank, dus zelf maar afspraak gemaakt voor volgende week. Weet iemand wanneer de nieuwe lidkaarten verstuurd zouden worden? Normaal moest ik verlengen in juli, maar volgens de vorige mail zou je niets moeten doen ditmaal, dis vandaar de vraag.
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Gebruikers-avatar
PeterEs
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2014, 19:49

Ik heb mijn aandelen nog niet verkocht, maar krijg steeds meer het idee dat ik weinig keuze heb. Als ze meer dan 95% in handen krijgen moet ik wel verkopen en als ze niet aan de 95% komen zal er weer een herkapitalisatie komen en is de kans aanwezig dat ik minder dan €2,00 voor mijn aandeel krijg.

Zijn er mensen die bewust hun aandelen niet hebben verkocht?
digikl
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 18:34

Ik!
Gebruikers-avatar
PeterEs
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2014, 19:49

Mag ik vragen naar de reden dat je ze niet hebt verkocht? Denk je er een hoger bod uit te kunnen halen of is het meer het gevoel dat het in Amerikaanse handen komt?
digikl
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 18:34

Amerikaanse handen. Maar als je wat scrolled kom je nog wel meningen tegen hoor. Het is voor sommigen een delicaat en gevoelig onderwerp. Overigens verwacht ik wel dat ze de 95% halen hoor. Dan zien we wel weer met de verplichte buy-out.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Ik ga ze verkopen maar nog niks gehoord van mijn bank.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Sparrow
Member
Member
BerichtenCOLON 95

Misschien als je bank zelf belt, dat wel helpt?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Sparrow schreefCOLONMisschien als je bank zelf belt, dat wel helpt?
neen heb het al nagevraagd en ook van andere klanten gehoord dat ze nog niks gehoord hebben

naar schijnt duurt het bij de kleinere banken beetje langer voor je bericht krijgt
Afbeelding

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar