Raden jullie aan om te reserveren bij de restaurants voor lunch en voor diner?
Wij gaan over een paar weken buiten vakanties om dinsdag t/m donderdag en hebben vol pension.
Ik twijfel heel erg wat er verstandig is
Algemeen Vragen Topic
- Prins Adam
- Beheerder

Als je reserveert ben je zeker. Sommige restaurants zeggen gewoon geen plek zonder reservering en in laagseizoen en door de week soms restaurants dicht en dus minder keuzeJuis schreef:Raden jullie aan om te reserveren bij de restaurants voor lunch en voor diner?
Wij gaan over een paar weken buiten vakanties om dinsdag t/m donderdag en hebben vol pension.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Ik zou reserveren voor diner, lunch zou je nog op zijn beloop kunnen nemen..Prins Adam schreef:Als je reserveert ben je zeker. Sommige restaurants zeggen gewoon geen plek zonder reservering en in laagseizoen en door de week soms restaurants dicht en dus minder keuzeJuis schreef:Raden jullie aan om te reserveren bij de restaurants voor lunch en voor diner?
Wij hebben trouwens heerlijk gegeten bij hunters grill, een aanrader..
- Prins Adam
- Beheerder

Cape cod in newport is nog iets beter dan hunters grill... wat ook lekker is

- D-Tekenaar
- Member

In cape Cod is ook wat meer licht en ruimte ..;dit is ook wel aangenaam 
Maar de decoratie in de hunters grill is dan weer heel mooi
D-Tekenaar schreef:In cape Cod is ook wat meer licht en ruimte ..;dit is ook wel aangenaam
Thanks! Cape Cod ken ik! (heb een aantal keer in Newport geslapen) Hunters grill ken ik zo niet. Die ga ik onthouden!
Vind het sowieso even wennen hoe het nu gaat haha nooit eerder vol pension gehad en dan vooraf reserveren enz. Wij hebben altijd alles op de bonnefooi gedaan voorheen :p
DLRP: 1997, 1999, 2001, 2003, 2007, 2012, 2017, 2018
- Prins Adam
- Beheerder

Probeer zou ik zeggenStitch87 schreef:Die buttons voor kinderen om naam op te schrijven, kan je die ook in city hall halen of enkel bij verblijf in disneyhotel?

- Minnie1979
- Member

Kids hebben er eentje gehad bij onze check-in.Stitch87 schreef:Die buttons voor kinderen om naam op te schrijven, kan je die ook in city hall halen of enkel bij verblijf in disneyhotel?

Ik heb een gescheurde meniscus aan m'n rechter been. Zou het verschrikkelijk vinden mocht ik niet meer mijn geplande Disney-tripjes kunnen doen.K vraag me af of er dan attracties zijn die nog mogelijk zijn? (op de site zie ik bij de meeste attracties overstappen vereist, maar gaat dit met been in gips?
- D-Tekenaar
- Member

Oei !!! dat is niet goed ...alvast veel beterschap ...Japperboy schreef:Ik heb een gescheurde meniscus aan m'n rechter been. Zou het verschrikkelijk vinden mocht ik niet meer mijn geplande Disney-tripjes kunnen doen.K vraag me af of er dan attracties zijn die nog mogelijk zijn? (op de site zie ik bij de meeste attracties overstappen vereist, maar gaat dit met been in gips?
Ik denk dat dit vooral van de lengte van je gips afhangt .
wanneer het net boven of onder de knie is ..en je nog kan plooien . Zeg ik dat het meeste wel kan ..
Zo niet vrees ik er eigenlijk voor .
Ooh, vreesde ik al voor! Denk dat ik toch nog tripje alleen doe en van omgeving geniet (trein is al geboekt), thunderboat mesa river landing, art of animation las ik dat toegankelijk is. Ook bij buzz zag ik geen overstap, maar daarvoor moet je wel knie kunnen plooien waarschijnlijk? vergeet ik nog attracties?D-Tekenaar schreef:Oei !!! dat is niet goed ...alvast veel beterschap ...Japperboy schreef:Ik heb een gescheurde meniscus aan m'n rechter been. Zou het verschrikkelijk vinden mocht ik niet meer mijn geplande Disney-tripjes kunnen doen.K vraag me af of er dan attracties zijn die nog mogelijk zijn? (op de site zie ik bij de meeste attracties overstappen vereist, maar gaat dit met been in gips?
Ik denk dat dit vooral van de lengte van je gips afhangt .
wanneer het net boven of onder de knie is ..en je nog kan plooien . Zeg ik dat het meeste wel kan ..
Zo niet vrees ik er eigenlijk voor .
- D-Tekenaar
- Member

Art of animation kan wel denk ik . Bij Buzz moet je wel plooien idd ...
Volgens mij kan je wel nog in de Orbitron
Volgens mij kan je wel nog in de Orbitron