Man is aanzienlijk minder disneyfan helaas

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Vooral bij Mickey vraag ik me ook wel of er niet bijna altijd een vrouw in zit, hij is zo klein!
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Hahaha, hopelijk voor de persoon die erin zit wel ;)
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

Ben ergens wel blij te horen dat ik niet de enige ben die manlief soms moet ovetuigen ;-)....het is gewoon dat ik het echt zonde vind om een arrangement te nemen terwijl met jaarkaarten en een appartement/hotel/camping in de buurt we wel 4-e keer kunnen gaan voor een paar honderd euro meer (en nu hoor ik hem in mijn hoofd zeggen 'ja natuurlijk, want de auto rijdt gratis ;-) )
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Wahahaha, dat laatste zinnetje :D. Komt me zo bekend voor :D
Gebruikers-avatar
Brina
Member
Member
BerichtenCOLON 104
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2015, 08:40

De mijne zou zeggen wat denk je dat je daar nog uitgeeft? Aan eten en drinken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Whahahaha. Mijn oom zou zeggen: vind je het echt nodig? Die 4e keer?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Lisjuh
Member
Member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 14:25

Mijn vriend is ook geen Disney fan wel heeft hij een jaarkaart gekocht net als ik, alleen dan de fantasy inplaats van de Dream die ik heb. Nu ga ik ook zonder hem met vrienden erheen waardoor ik meer uit mijn pas haal maar we gaan dit jaar zeker nog twee keer samen.
Hij gaat mee omdat ik het leuk vind en hij zelf prima kan genieten van alle keuze aan eten en attracties maar voor hem zit er ook een stop op hoor! haha daarom hebben we beide hebben we besloten niet te verlengen omdat na zovaak Disney in Parijs gezien te hebben we het een paar jaar laten rusten en dan weer terug te gaan. Dit hebben we besloten om geld te sparen voor Disney word oa. Dus we zijn niet helemaal Disney af :D :thumbs:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

Het lijkt er dan nu toch op dat we (mede omdat we verhuizen en van de zomer niet echt op een lange vakantie gaan) wellicht toch weer voor een jaarkaart gaan. Ik moet vooral niet teveel drammen maar het 'voorzichtig in de week leggen ' ;-). Wat zou ik dat geweldig vinden! Ikzelf zou dan denk ik gaan voor de Magic plus en de rest van de meute voor en Magic flex. Zo pakken we dan toch de korting in restaurants en kan ik nog eens een vriendin tegen een leuke prijs meenemen met de 39,- kaarten.
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

T gaat hier altijd over mannen, maar wat als je vrouw geen echte Disney-fan is? hebben dit jaar ook abonnement aangeschaft. Midden maart nog 2 fantasy's aangeschaft voor de duurdere varianten. Mn vrouw ging paar jaar geleden graag mee, maar nu heeft ze het gehad. Personages kunnen haar niet echt bekoren en de attracties evenmin. Met ons zoontje kan ik haar toch wel overhalen mee te gaan, maar ook ik ga met zus of alleen soms weg.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Japperboy schreefCOLONT gaat hier altijd over mannen, maar wat als je vrouw geen echte Disney-fan is? hebben dit jaar ook abonnement aangeschaft. Midden maart nog 2 fantasy's aangeschaft voor de duurdere varianten. Mn vrouw ging paar jaar geleden graag mee, maar nu heeft ze het gehad. Personages kunnen haar niet echt bekoren en de attracties evenmin. Met ons zoontje kan ik haar toch wel overhalen mee te gaan, maar ook ik ga met zus of alleen soms weg.
hahaha, moeten we het aanpassen naar ons wederhelft?

Ik denk dat er ook wel vrouwen zijn die er genoeg van hebben, dus kom maar op met je klacht mannen. :P
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Moossie
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 25 Jan 2017, 18:24

Ik kom hier wel tot de ontdekking dat ik heel veel geluk heb met mijn Disneyland gestoorde gezin (man, dochter en ik). We vierde al twee keer oud en nieuw in Disney en sinds december vorig jaar hebben we alle drie een Dreampass. We waren in dec 2 dagen, jan 4 dagen, apr 2 dagen, mei 5 dagen. We gaan in juni nog 3 dagen en in augustus nog 5 dagen. En zeer wrs tussen door nog wel een weekend.
En wie het nou het allerleukst vind? Daar zijn we nog niet over uit. We hebben alle drie weer een kater als we naar huis moeten.... Ik heb dus geen klaagman!
Laatst gewijzigd door 1 op Moossie, in totaal 22 keer gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Die van mij gaat ook echt niet mee. Geen probleem, ga ik toch gewoon heerlijk alleen! :D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Moossie schreefCOLONIk kom hier wel tot de ontdekking dat ik heel veel geluk heb met mijn Disneyland gestoorde gezin (man, dochter en ik). We vierde al twee keer oud en nieuw in Disney en sinds december vorig jaar hebben we een alle drie een Dreampass. We waren in dec 2 dagen, jan 4 dagen, apr 2 dagen, mei 5 dagen. We gaan in juni nog 3 dagen en in augustus nog 5 dagen. En zeer wrs tussen door nog wel een weekend.
En wie het nou het allerleukst vind? Daar zijn we nog niet over uit. We hebben alle drie weer een kater als we naar huis moeten.... Ik heb dus geen klaagman!
Maar ik heb ook geluk, ondanks mn vrouw het beu is, gaat ze in de vakanties steeds mee om seppe en vooral mij een plezier te doen en anders ga ik andere maand wel met zus of alleen
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik heb mijn vriend via een Lion King forum leren kennen, dus dat zit goed, haha
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Moossie schreefCOLONIk kom hier wel tot de ontdekking dat ik heel veel geluk heb met mijn Disneyland gestoorde gezin (man, dochter en ik). We vierde al twee keer oud en nieuw in Disney en sinds december vorig jaar hebben we een alle drie een Dreampass. We waren in dec 2 dagen, jan 4 dagen, apr 2 dagen, mei 5 dagen. We gaan in juni nog 3 dagen en in augustus nog 5 dagen. En zeer wrs tussen door nog wel een weekend.
Hier ook!
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar