Miss Café Mickey 2017
- fairy tale
- Member

- BerichtenCOLON 340
- GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11
Succes iedereen
Second star to the right and straight on until morning,
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Heel veel succes iedereen
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Ronde 1 - Vragenronde
Het is al lang geen verassing meer wat de eerste ronde is . Net zoals andere jaren willen we weten wie de kandidaten zijn. Daarom starten we met de vragenronde. In deze ronde is het de bedoeling dat je de onderstaande vragen beantwoord. Na het invullen mag je ze hieronder posten . Je krijgt in principe 2 weken de tijd (deadline: 4 Juni om 10 uur ). Mocht je om wat voor reden dan ook dit niet kunnen halen, stuur mij dan ook even een berichtje, dan kijken even wat we kunnen regelen. Net zoals elk jaar volgt er ook meteen de grote opdracht . Ontdek na de vragen ronde wat de opdracht dit jaar inhoud .
De vragen:
1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam?
2. Wat is je favoriete onderdeel op het forum?
3. Wat voor forumbezoeker ben je? Ben je juist een forumfreak en zit je meerdere keren per dag op dit (en andere) forums of ben je juist iemand die graag eens in de zoveel tijd weer helemaal bijleest op een forum of ben je juist een hele andere forumbezoeker?
4. Ben je nog lid van andere (Disney)forums? Zo ja, wat zijn dan andere forums die je graag bezoekt?
5. Wat maakt jou nu de beste Miss Café Mickey 2017?
6. Wat is je favoriete Disneyfilm? En waarom?
7. Wie is je favoriete Disneyfiguur? En waarom?
8. wat vind je de leukste nieuwigheid tijdens de 25ste verjaardag van Disneyland paris ? en waarom ?
9. Wat is je favoriete Disneypark? En waarom?
10. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis? En waarom?
11. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris? En waarom?
12. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (We willen de foto graag zien, deze mag je uploaden via een website en de link meesturen. Indien nodig kun je me altijd om hulp vragen )
13. Stel je krijgt de kans om zelf Mickey/Minnie oortjes te ontwerpen voor verkoop in het park . hoe zou jij willen dat deze eruit zagen ?
14. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?
15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
De grote opdracht
De grote opdracht ofwel de finale opdracht is de grootste opdracht .
En kost ook het meeste werk . daarom zal deze opdracht gedurende heel de wedstrijd lopen .
Dit jaar mogen jullie een reclame advertentie maken voor Café Mickey .
Maak je een leuke poster ? Of kies je eerder voor een toffe reclame video ?
Het maakt allemaal niet uit !!! zolang het allemaal maar leuk is
Want denk er wel aan dat originaliteit beloond wordt 
Dus veel succes en doe je best !!!
Het is al lang geen verassing meer wat de eerste ronde is . Net zoals andere jaren willen we weten wie de kandidaten zijn. Daarom starten we met de vragenronde. In deze ronde is het de bedoeling dat je de onderstaande vragen beantwoord. Na het invullen mag je ze hieronder posten . Je krijgt in principe 2 weken de tijd (deadline: 4 Juni om 10 uur ). Mocht je om wat voor reden dan ook dit niet kunnen halen, stuur mij dan ook even een berichtje, dan kijken even wat we kunnen regelen. Net zoals elk jaar volgt er ook meteen de grote opdracht . Ontdek na de vragen ronde wat de opdracht dit jaar inhoud .
De vragen:
3. Wat voor forumbezoeker ben je? Ben je juist een forumfreak en zit je meerdere keren per dag op dit (en andere) forums of ben je juist iemand die graag eens in de zoveel tijd weer helemaal bijleest op een forum of ben je juist een hele andere forumbezoeker?
4. Ben je nog lid van andere (Disney)forums? Zo ja, wat zijn dan andere forums die je graag bezoekt?
8. wat vind je de leukste nieuwigheid tijdens de 25ste verjaardag van Disneyland paris ? en waarom ?
12. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (We willen de foto graag zien, deze mag je uploaden via een website en de link meesturen. Indien nodig kun je me altijd om hulp vragen )
13. Stel je krijgt de kans om zelf Mickey/Minnie oortjes te ontwerpen voor verkoop in het park . hoe zou jij willen dat deze eruit zagen ?
De grote opdracht
De grote opdracht ofwel de finale opdracht is de grootste opdracht .
En kost ook het meeste werk . daarom zal deze opdracht gedurende heel de wedstrijd lopen .
Dit jaar mogen jullie een reclame advertentie maken voor Café Mickey .
Maak je een leuke poster ? Of kies je eerder voor een toffe reclame video ?
Het maakt allemaal niet uit !!! zolang het allemaal maar leuk is
Dus veel succes en doe je best !!!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Veel succes iedereen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Beste Missen ,
Om alles een beetje overzichtelijk te maken heb ik besloten om voor de grote opdracht en appart topic te maken .
Alles mag gepost worden in dit topic http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =39&t=3005
Om alles een beetje overzichtelijk te maken heb ik besloten om voor de grote opdracht en appart topic te maken .
Alles mag gepost worden in dit topic http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =39&t=3005
- prinsesje van mama
- Member

- BerichtenCOLON 14
- GeregistreerdCOLON 17 Mei 2017, 08:11
Ronde 1 - Vragenronde
Mijn forumnaam is prinsesje van mama, omdat ik de dochter van mama van prinsesjes ben.
Café Mickey spelletjeshoek, de spelletjes vind ik leuk om te doen, via mama heb ik al een aantal keren mee gespeeld.
Ik mag helaas niet de hele dag achter de computer van mama, dus ik zit hier niet zo vaak. Als ik het wel mocht, zou ik misschien hier wel de hele dag rond hangen.
Daar kan ik kort over zijn, nee.
Het lijkt me leuk om Miss Café Mickey te worden omdat Café Mickey de leukste plek is voor disneyfans zoals ik.
Vaiana, de film is heel mooi, met mooie muziek en beelden. Pua en Hei Hei zijn heel schattig en grappig. Het is spannend, grappig en vooral heel inspirerend.
Vaiana, ze is dapper en slim, ik kan me heel goed in leven in haar.

De Starlit Princess Waltz, prinsessen zijn mijn favoriet, mijn doom is om ooit te dansen in Disneyland Parijs, ik zou mezelf wel in de prinsessenwals zien dansen als prinses.
Disneyland Parijs, Ik ben alleen nog naar Parijs en Hong Kong geweest. Parijs is groter en dat vind ik leuker, omdat je je er nooit verveelt. Het kasteel is er ook mooier en groter dan in Hong Kong.
Overal, het voelt overal als thuis.
De kerst, het lijkt me erg leuk eens kerst mee te maken in Disneyland Parijs, de sfeer lijkt me echt magisch.
12. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken?
Mama maakte deze foto van mij met Wall-E en Eve, deze vind ik echt heel erg leuk, want Eve en Wall-E zijn heel leuk.
Zo:

Ja, ik speel piano, het liefst maak ik Disney muziek, ik snorkel en ik doe aan Klassiek en Jazz Ballet, want tja, "Dancing is the closest thing to magic".

Ik vind het echt super leuk om mee te doen en ik wens iedereen heel veel plezier toe.
Mijn forumnaam is prinsesje van mama, omdat ik de dochter van mama van prinsesjes ben.
Café Mickey spelletjeshoek, de spelletjes vind ik leuk om te doen, via mama heb ik al een aantal keren mee gespeeld.
Ik mag helaas niet de hele dag achter de computer van mama, dus ik zit hier niet zo vaak. Als ik het wel mocht, zou ik misschien hier wel de hele dag rond hangen.
Daar kan ik kort over zijn, nee.
Het lijkt me leuk om Miss Café Mickey te worden omdat Café Mickey de leukste plek is voor disneyfans zoals ik.
Vaiana, de film is heel mooi, met mooie muziek en beelden. Pua en Hei Hei zijn heel schattig en grappig. Het is spannend, grappig en vooral heel inspirerend.
Vaiana, ze is dapper en slim, ik kan me heel goed in leven in haar.

De Starlit Princess Waltz, prinsessen zijn mijn favoriet, mijn doom is om ooit te dansen in Disneyland Parijs, ik zou mezelf wel in de prinsessenwals zien dansen als prinses.
Disneyland Parijs, Ik ben alleen nog naar Parijs en Hong Kong geweest. Parijs is groter en dat vind ik leuker, omdat je je er nooit verveelt. Het kasteel is er ook mooier en groter dan in Hong Kong.
Overal, het voelt overal als thuis.
De kerst, het lijkt me erg leuk eens kerst mee te maken in Disneyland Parijs, de sfeer lijkt me echt magisch.
12. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken?
Mama maakte deze foto van mij met Wall-E en Eve, deze vind ik echt heel erg leuk, want Eve en Wall-E zijn heel leuk.
Zo:

Ja, ik speel piano, het liefst maak ik Disney muziek, ik snorkel en ik doe aan Klassiek en Jazz Ballet, want tja, "Dancing is the closest thing to magic".

Ik vind het echt super leuk om mee te doen en ik wens iedereen heel veel plezier toe.
Wel die Star Wars oren lijken mij wel wat!
Mogen ze van mij meteen ontwerpen!
ps: nu je deelneemt aan de miss Café Mickey-verkiezing, heb je een goede reden om wat langer op de computer te zitten

ps: nu je deelneemt aan de miss Café Mickey-verkiezing, heb je een goede reden om wat langer op de computer te zitten
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Hey hey hey, prent niet van die rare ideeën in het hoofd van mijn kleine prinsesje!Japperboy schreefCOLONWel die Star Wars oren lijken mij wel wat!Mogen ze van mij meteen ontwerpen!
ps: nu je deelneemt aan de miss Café Mickey-verkiezing, heb je een goede reden om wat langer op de computer te zitten![]()
Maar ik ben natuurlijk met recht trots.

Volg onze avonturen op instagram
neen je mama heeft inderdaad gelijk! zeker met de vooruitzichten van het blijvende zonnige weer, moet je buiten spelen!Mama van prinsesjes schreefCOLONHey hey hey, prent niet van die rare ideeën in het hoofd van mijn kleine prinsesje!Japperboy schreefCOLONWel die Star Wars oren lijken mij wel wat!Mogen ze van mij meteen ontwerpen!
ps: nu je deelneemt aan de miss Café Mickey-verkiezing, heb je een goede reden om wat langer op de computer te zitten![]()
Maar ik ben natuurlijk met recht trots.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
zeer mooi gedaan !!!
En die Star Wars oren waren al aan mij beloofd !!!
Sorry
Sorry
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Whahahaha, ze zouden ze dus limited moeten maken.D-Tekenaar schreefCOLONzeer mooi gedaan !!!
Sorry
myriam23, is mijn naam en toenmalige leeftijd dat ik me aanmelde
trip reports, en de "spelletjes"
het verschilt, soms ben ik er meerdere keren per dag, en soms een paar dagen niet en lees ik weer even bij.
discoverthemagic, lees ik graag wel eens bij
geen idee, vind dat iedereen het verdiend hier, iedereen houd van disney en is gek op het forum
Belle en het beest, vanwege de romantiek die er in zit
Tinkerbell, omdat ze lekker eigenwijs maar ook heel lief kan zijn
dat je wat meer figuren ziet, is een lange tijd geweest dat dat een stuk minder was en heb dat echt gemist.
disney studios, vanwege de iets leukere attracties zoals nemo, tower o terror en noem het op
main street, dat uitzicht op het kasteel, de vertrouwde muziek op de achtergrond, waant me helemaal thuis
kerst, de leuke warme sfeer wat het meebrengt ondanks dat het koud is, de lichtjes ik hou ervan
misschien niet de orrigineelste voor mij wel de leukste, met mickey, hij was zo blij dat ik een mickey shirt aan had haha.

ik heb ze zelf gemaakt voor halloween. zie hieronder het resultaat

lezen en biljarten houd me erg bezig
nee eigenlijk niet.
myriam23, is mijn naam en toenmalige leeftijd dat ik me aanmelde
trip reports, en de "spelletjes"
het verschilt, soms ben ik er meerdere keren per dag, en soms een paar dagen niet en lees ik weer even bij.
discoverthemagic, lees ik graag wel eens bij
geen idee, vind dat iedereen het verdiend hier, iedereen houd van disney en is gek op het forum
Belle en het beest, vanwege de romantiek die er in zit
Tinkerbell, omdat ze lekker eigenwijs maar ook heel lief kan zijn
dat je wat meer figuren ziet, is een lange tijd geweest dat dat een stuk minder was en heb dat echt gemist.
disney studios, vanwege de iets leukere attracties zoals nemo, tower o terror en noem het op
main street, dat uitzicht op het kasteel, de vertrouwde muziek op de achtergrond, waant me helemaal thuis
kerst, de leuke warme sfeer wat het meebrengt ondanks dat het koud is, de lichtjes ik hou ervan
misschien niet de orrigineelste voor mij wel de leukste, met mickey, hij was zo blij dat ik een mickey shirt aan had haha.

ik heb ze zelf gemaakt voor halloween. zie hieronder het resultaat

lezen en biljarten houd me erg bezig
nee eigenlijk niet.
It's kind of fun to do the impossible

- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
ow, die oortjes zijn echt te leuk!