bron : ED92

Nope.D-Tekenaar schreefCOLONAls ik me niet vergis zijn er 2 kamers in het gebouwthierry_mat schreefCOLONhoeveel darth vaders zijn er in starport? en zet hij ook handtekeningen?![]()
Dus ik denk ook 2 darth vaders ...
En in Amerika zet hij alleszins wel handtekeningen ..
Dus ik denk in Parijs ook wel hoor
Hopelijk lukt het jou wel, mijn dochter had ook een boekje bij maar geen handtekening gekregen. Misschien eerst even overleggen met de CM?Tess81 schreefCOLONAh, ik heb zo'n mooie handtekeningenboekje met foto van hem gemaakt, Hopelijk strijkt hij over zijn overgebleven menselijke hart voor m'n dochtertje en zet alsnog een handtekening volgende maand. Vrees het ergst, maar blijf hopen.... tegen beter weten in.
Dat is het proberen waardSteven78 schreefCOLONHopelijk lukt het jou wel, mijn dochter had ook een boekje bij maar geen handtekening gekregen. Misschien eerst even overleggen met de CM?Tess81 schreefCOLONAh, ik heb zo'n mooie handtekeningenboekje met foto van hem gemaakt, Hopelijk strijkt hij over zijn overgebleven menselijke hart voor m'n dochtertje en zet alsnog een handtekening volgende maand. Vrees het ergst, maar blijf hopen.... tegen beter weten in.

Heeft niets met over het hart strijken te maken. Ligt ook niet aan de CM.Tess81 schreefCOLONAh, ik heb zo'n mooie handtekeningenboekje met foto van hem gemaakt, Hopelijk strijkt hij over zijn overgebleven menselijke hart voor m'n dochtertje en zet alsnog een handtekening volgende maand. Vrees het ergst, maar blijf hopen.... tegen beter weten in.

Over zijn hart strijken was een soort grapje, aangezien Luke Skywalker ook wist dat er nog iets menselijks in Darth Vader zat. Ik snap het ook wel als het niet zo zou zijn, wat ik wel jammer vindt natuurlijk. Vooral omdat ze het in Amerika wel doen. Maar ja, dat is dan weer een reden om naar Amerika te gaanMouseketeer schreefCOLONHeeft niets met over het hart strijken te maken. Ligt ook niet aan de CM.Tess81 schreefCOLONAh, ik heb zo'n mooie handtekeningenboekje met foto van hem gemaakt, Hopelijk strijkt hij over zijn overgebleven menselijke hart voor m'n dochtertje en zet alsnog een handtekening volgende maand. Vrees het ergst, maar blijf hopen.... tegen beter weten in.
Darth Vader zet in Disneyland Paris gewoon geen handtekeningen,
En ze moeten zich aan die regels houden.

Hahaha, zie het zo voor meboogschutter schreefCOLONHmmm gisteren volgens darth vader was ik een rebel spy.lol.
Probeerde wat te intimideren.maar ja was maar een kleine darth vader.kon hem recht in de ogen/helm kijken haha.